Olen asioinut muutamissa psykiatrian toimipisteissä ja kokenut ne rauhallisiksi paikoiksi. Ajattelinkin että millaisia ne mahtaisivat olla työpaikkana. Itselläni olisi hyvää kokemusta itse mielensairauksista niin voisin olla hyvänä tukena toisille. Saattaisin jopa jaksaa paremmin työssä kun työympäristö olisi rauhallinen ja kuulisi myös muiden ihmisten ongelmista.
Psykiatrisen alan työtä
työtäs
3
126
Vastaukset
- skorpioni1985
Msitä päin oot ajatellut hakea sellasta työtä?
- psykoanalyytikko
Hakeudu Harjavaltaan.
millasissahan toimipisteissä olet mahtanut käydä? Ilmeisesti tarkotat MTT:tä, tai vastaavaa!? Mikä koulutus sulla on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302582- 111252
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku330997- 44871
- 44838
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44730
- 44716
- 46646