Vapaa kuvaus

kesyttämätön eliö. turhia ovat kesyttämisyritykset. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

11

1. pkrplayer on epähuomiossa kattonu ihan selvästi väärin. neloset ja ysit auttaa tuossa myös ja jos joku ihmettelee miten niin suorahan sieltä tulee. Ei munkaan mielestä tossa ole mitään väärää maksaa flopilla. Sulla on open ender+backdoor väri (joka tuo flopilla n. 2 outtis lisää) eli flopilla vihulla on n. 38% oddsit yliparia vastaan, pelkkiä ylikortteja vastaan vielä enemmän, koska myös 7 ja 5 riittää esim. AK:n biittaamiseen, jollon vihun 75s on tossa kohtaa jopa edellä prosenteissa (vaikkei siis käytännössä ole johdossa 7 haillaan oletettua ässähaita vastaan). Turnilla vihu jatkaa weakkiä bettaamista joten maksu on jälleen perusteltu katsoi sitä miltä kannalta tahansa (paitsi tilttaavan fisun, joka ei tajua oddseista paskan vertaa).

Toinen asia. 20 pöytää on todella helppoa pelata saman aikaisesti (itse parhaana saavutuksena 12 pöytää samanaikaisesti eikä mitään ongelmaa vielä, eli tuo 8 pöytää, joka alempana mainitaan on helppoa kauraa, mutta fisukaan ei siihen pysty ja vaikka pystyisi niin turpaan tulisi siltikin), vaikka siinä jo tulee jonkun verran actionia ja kiirettä. Täytyy myös muistaa, että mikään, EI MIKÄÄN pokeribotti voita voittavaa no limit holdem cashin pelaajaa pitkässä juoksussa. Fisuille ne kyllä saattavat pärjätä, mutta se the thing on siinä että ne fisut häviää myös niille regular pelureillekkin.

95% tätä foorumia lukevista pelaajista on joko häviäviä pelaajia, paljon häviäviä pelaajia tai sitte se mitä täällä kaikkein eniten on, eli luckboxareita jotka vinee kun KK pitää vaan 70% käsistä ja aina kun joku vetää ohi oddseilla ni tullaan tänne vinemään asiasta. Hyvä, että 5% pelaajista täällä ymmärtää mitä oddsit tarkottaa ja miten paljon suurempi merkitys sillä on pelin kulkuun kun sillä mitä sulla sattuu olemaan kädessä sillä hetkellä.
  2. Tuossa pelissä nyt oli jo pelkästään jo sulla pelattuna pari virhettä mitä teit. sulla on 17k chippejä ja kun blindit on 800/1600 niin se tarkoittaa sitä että sulla on push/fold stäkki (n.11big blindia), joten kun saat sen AQ:n on tuo peli käytännössä auto all in joka positiosta. Limppi ei tuossa vaiheessa käy ja, jos joku niin tekisi niin laittaisin kaverille noten asiasta samantien. Reissu tuolla chippi määrällä tarkoittaa sitä että fisu haluaa valueta ässilleen tai kurkoilleen. No nyt sulla niitä ei ollut ja oikeestaan ihan sama mitä sulla oli tuossa koska se oli aivan hirvittävä liike.

Flopilla sun pitäis lyödä myös all in ihan minkälaiseen floppiin vaan (kun olet jo tehnyt virheen pre flopilla) koska olet commited pottiin ja todennäkösesti potissa on enempi rahaa kuin sulla on jäljellä tai ainakin hyvin tasoissa sun stäkin kanssa. Mutta ei vaan lyöt taas heikon lyönnin sillä pienellä stäkillä, joka voi tarkottaa ässien valutusta tai pientä lyöntiä kurkoilla, jotka jotkut weak tight pelaajat jopa foldaavat reissuun vielä tässä vaiheessa peliä. Tosin he harvoin lyövät kurkoparilla kun ässä on pöydässä. Vihu ei voi enää maksaa, koska sulla on jo niin vähän stäkkiä jäljellä, joten kaveri lyö all in kärkiparilla ja kärkikikkerillä oli sulla sitten ne ässät tai ei, kun pakoon ei enää pääse. Oikeestaan tämä liike vihun ois jo pitäny tehä siellä pre flopilla.

Tämä on yksi niitä asioita mikä tekee todennäköisesti sun pelistä tappiollista pitkällä tähtäimellä ja todennäköisesti sun ROI eli Return Of Investments on pakkasen puolella. Lue joku turnauskirja tai hommaa oikeudet vaikka esim. Pokersavvy.comin plus palveluun pelaamalla bonuksen savvyn kautta. Siellä on videoita, joista suurin osa on No Limit holdem cash gameen liittyviä mutta myös turnauksiin liittyvää video materiaalia on paljon (huom. En nyt mainosta saittia. Vain kerroin mitä kannattaa tehdä pelin kehittämisekseen). Siellä jokaisessa videossa varmasti tulee selkeästi esille että 0-12bb stäkit lyödään aina keskelle pre flopilla suoraan eikä lähdetä pelleilemään jos tuohon tilanteeseen joudutaan.
  3. kyllähän se homma menee niin että jotkut eivät voi elää ilman kavereita ja jotkut voi. itsellä on paljon tuttuja jo pelkästään mun työn takia. en silti että mulla olisi mitään kavereita kuin yhdestä kahteen joita en edes nää kun silloin kun koulu vyöryy eteenpäin (etanan vauhdilla).

jo tämä yhteiskunta itsessään aiheuttaa sen että jotkut ihmiset jäävät yksinäisiksi jotkut taas liikkuvat isoissa porukoissa. mielestäni kumpi vain on ihan ok kunhan se ei mene siihen että iso porukka rupeaa kiusaamaan sitä yhtä. myös se on mielestäni typerää että olet isossa porukassa ja joltain lähtee mielipide johonkin niin rupeat pitämään samaa mielipidettä oikeana. toisaalta se on ainoa tapa olla aiheuttamatta konflikteja. itselläni on vahvat mielipiteet (olivat sitten oikeita taikka eivät) kaikkiin asioihin ja niiden takia mulle tulee vastaan monia ongelmiksi kutsuttuja hetkiä päivittäin. se on sitten toinen asia että kenen se ongelma on ja kuka sen ongelman aiheuttaa.

sitten voisin kommentoida hieman muutamien henkilöiden kirjoittamia asioita (ja hankkia lisää ongelmia joillekkin+saada aikaan keskustelua [lue tappelua] asioista)

"Tässä yhteiskunnassa vaan kaikki "poikkeava" on patologisoitu. Yksinäisiä susia ei hyväksytä, vaikka hieman ulkopuolinen ihminen näkee mielestäni ilmiöt massaihmistä kirkkaammin."

tästä voisi ottaa esimerkin omaan kokemukseen liittyvästä koulukiusaamisesta. olin kolme vuotta yksin ja kaikki oli koulua ja kotioloja myöten todella kurjat. nyt yksinäisyys on tehnyt minusta vahvemman ja kovemman, joka sitten aiheuttaa niitä ongelmia muille, koska eivät ole käytökseeni tyytyväisiä. ei se auta että menet kaverisi olalle itkemään tulevaisuutta katsoen. et pysty itse käsittelemään asioita jatkossa ja jäät paljolti kavereidesi varaan. kun käsittelet asiat yksin voit toki kavereillesi puhua asiasta mutta pystyt sen myös itse käsittelemään. tietysti siinä voi käydä huonosti ja koittaa tappaa itsensä, josta on siitäkin kokemusta (ei oma kohtaista ja syytteiden "pelossa" jätän asian siihen, kun tuo itsemurha on kuitenkin aika vakava aihe joillekkin ja heti lähtee syytettä kun vaan sanan mainitsee) ja kun henkilön kanssa keskustelee ja koittaa parantaa ajatusmallia ja löytää elämälle jotain miksi elää (jota ei muuten itsellä ole tällä hetkellä) niin vastaus on sitä luokkaa että "miksi minun pitää elää kun afrikassa ihmiset näkevät nälkää. jos täällä olisi yksi ihminen vähemmän (esim. suomessa) sinne liikenisi monelle henkilölle päivittäinen ruoka". no jokainen saa päättää itse oman mielipiteensä tuosta mutta itse olen sitä mieltä että jos näitä ihmisiä haluaa tosissaan auttaa niin elävänä se onnistuu paremmin kuin kuolleena

" voin kertoa että vittu teillä on vaikeeta... miten voitte olla ilman ystäviä? teillä on tietokone jo 90% elämästä... ja loput 10% nukkumista!.... hankkikaa nyt prkl oikea elämä... ei kyllä kateeksi käy!"

ei yksinoleminen ole vaikeaa. vaikeaa se on silloin kun jäät kaveriporukastaki pois...ja tuskin ne yhden yön jutut taikka humalajuominen hirveästi kartuttaa elämän kokemusta. toisaalta yksinolijan ainoa asia elämässä ei ole tietokone...

" jos ei oo kavereita mä ainakin kuolen mulla on monta kaveria"

joku pissis kirjottanu tuon? et sä siihen kuole vaikka kaverit menettäisit? ainahan niitä tulee uusia ja parhaat säilyy aina kuolemaan saakka.

jaaha rupee olee pitkä vuodatus...

muistakaa olla oma itsenne olitte yksin taikka isossa porukassa.

vinepostauksia ja muita valitusviestejä odotellessa...