Haluisin sanoa tunteistani eräälle pojalle. mua vaan pelottaa että hän ei tunne samoin. ollaan hyviä ystäviä ja hän kertoo minulle aina asioistaan ja juttelee minulle aina kun nähdään. en ole mikään tosinätti enkä suosittu ja pelottaa sttä se on ainoa syy siihen ettei meistä tulisi mitään.
kyssäri
4
844
Vastaukset
- ...
Sano, kerro, jotain! luulekko et se menee ittestää parempaan? Sitä toimitaan ny eikä sillon ku on liian myöhästä.
- :DD
Me eletään tätä elämää vaan tän yhen kerran joten anna mennä vaan :)
- anna.tillanen
En ole kokenut pokien kassa....minulla ei ole koskaan ollut poikaystävää ja olen kohta 17wee, mutta minun mielestäni sinun kannattaa kertoa pojalle tunteistasi...jos hän ei tunne samoin unohda koko tyyppi ja jatka elämääsi... mutta jos hän tuntee samoin olet iloinen kun kerroit hänelle tunteistasi...kannattaa puhua kun vielä voi....mun luokalla oli yks tyyppi ja se tunnusti mulle että on ihastunut/rakastunut muhun (mäkään en ole mikään kaunis tyttö) me läheteltiin toisillemme sähköpostia ja se oli muuttamassa pois paikkakunnalta....mä olin niin hemmetin ujo etten uskaltanu puhua sille kun olis ollu mahdollisuus...jälkeenpäin mua kadutti ihan älyttömästi...ei sillä ulkonäöllä ole väliä...sen tyypin unohtaminen oli vaikeeta,mutta nyt olen löytänyt uuden ihanan tyypin jota ajattelen melkein koko ajan....kannattaa toimia kun siihen on mahdollisuus...:) (tuli vähän pitkä....sori)
kyllähän niitä uusia ihanuuksia tulee vaikka kerran kuukaudessa..koitas sinäki mennä siitä juttelee kaverille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830