Mikä pokerisaitti

olisi paras?

Missä saitilla kannattaisi alkaa pelaan? Onko missään sellaista saittia missä kortit jaetaan rehellisesti? Kannattaisiko Fulltilt? Kuuluuko se ongame-verkkoon?

5

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohivetäjä

Full Tilt ei kuulu ongamen verkkoon, vaan ihan omaan itsenäiseen verkkoonsa. Vaikka kaikki vikisee että full tilt olisi rigged, niin itse olen sitä mieltä että siellä jos jossain peli on rehellistä. Miksi muuten suurin osa maailman huippuammattilaisista valitsisi pelipaikakseen Full Tilt Pokerin.

• kokeilisi

sitä sitten, olen jo ladannut sen, mutten vielä kirjautunut. Saa nähdä miltä siellä näyttää. Ei ammattilaisille peli ainakaan voi olla rigged.

• kokeilisi kirjoitti:

sitä sitten, olen jo ladannut sen, mutten vielä kirjautunut. Saa nähdä miltä siellä näyttää. Ei ammattilaisille peli ainakaan voi olla rigged.

Full Tilt on ihan kohtuullisen hyvä valinta. Turnaus fieldit on hyvät, ja pelaajat sekä turnauksissa että pöydissä on huonohkoja suurelta osin.

• Pokeripena
      • ei verkolla niin väliä

Joku noista lienee paras pokerihuone aloittaa nettipokeri. Turha edes miettiä mitään pikkuhuoneita vaan aloittaa suoraan suurimmista missä homma toimii kuin hirvi. http://www.internetpokeri.net/ Full Tilttiä suosittelen minäkin. Oma verkko ja hyvät pelit. Ei mitään valittamista ollut 3 vuoden aikana mitä siellä pelannut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4954
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4829
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4238
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3018
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2669
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2219
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe