Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jeri1970
profiilit
jeri1970
jeri1970
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
1439
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikös se tullu rantalan omin pikku kätösin veistämällä kaarnaveeneellä, niistähän piti tulla suomen seuraava vientituote, uusi nokia.
27.07.2023 20:12
Heeeeiiiii, hienoa. Dippaa haukkaa dippa haukkaa.
Miten keksit homokammon?. kun en tiennyt itselläni sellaista olevan. Tietenkin jos olet itse kokenut moisen ja kaapissa olon niin heikkolahjaisempi tietenkin heijastaa omia epävarmuuksiaan toisiin.
Onko homon sanominen homoksi jotenkin pahasta, pitäisikö sille keksiä joku kivapuhe-kiertoilmaisu, mitä ehdotat?, olisiko anonyymi myvä?
27.07.2023 19:57
Täytyisi lukea kaikki viestit, enemmän täällä mielestäni näkee kun natsi- ja rasisitikortit viuhuu kaikessa missä kyseenalaistetaan nykymeno, mutta kaikenkaikkiaan päätöntä menoa.
Mutta todettava on että se kirjoittelija nimim. anonyymi on ehtiväinen jakomielipotilas, suoltaa ihan kaikkea jaskaa joka suuntaan kiihtyvällä tahdilla. Tännekin olisi ehkä hyvä saada kirjautuminen ainaski nimimerkillä pakolliseksi.
Mutta oli kiva löytää joku joka kirjoittaa järkevästi, hiukan jo pelottaa että olet tekoäly, mutta uskon sitki vielä ihmisiin ja pidän sua todellisena.
27.07.2023 19:23
Nykypäivän valossa tietenkin on selvää ettei punaisilla ollut rahkeita, mutta täytyy miettiä että miksi sitten alkoi aseellinen konflikti. Tuon ajan some, venäjän agitaattorit kertoivat suomalaisille, venejä-mielisille agitaattoreille yllykettä, ja tarinat kulkivat tuvasta tupaan, kylästä kylään, ja lopulta vailla todellista mahdollisuutta olevasta tarusta tuli niin totta että sitä ei kukaan enää osannut kyseenalaistaa. Tai osasi, mutta hehän olivat ensimmäisiä uhreja, totuushan kuolee ensimmäisenä vanhan sanan mukaan näissä jutuissa.
Samaa tämä some-maailma nykyään edustaa, kaikkein kovaäänisemmät, se pieni joutilas porukka huutaa kurkku suorana nimettöminä netissä.
...ja asiat menivät niinku ne meni....tuohan on se ennakoimaton osuus mihin kaikkein ylevämmätkin ajatukset ja aatteet kompastuvat, ihminen on luonnostaan typerä elukka joka mielellään jatkaa koston kierrettä, tarvittaessa yli sukupolvien.
Sitä jotenkin toivoisi että saavuttamamme sivistys pääsisi jo tuon vaiheen yli, mutta olemme tuhoamassa kovaa vauhtia sitä perintöä mikä meillä käsissä oli vielä +20 vuotta sitten.
27.07.2023 16:46
Käsitit väärin, en tulkinnut linnaa vaan nykypäivän vasemman siiven touhuja, itse kyllä rinnastan sen samanlaiseksi kuin tuo punaisten touhu oli aluksi ja siitä se lähti rullaamaan pahempaan suuntaan
Joka sodassa on syynsä, usein varsin heppoiset, mutta olet oikeassa , varsinkin sisällissodassa jossa naapurit käy toisiaan vastaan. On myös totta että tuon sodan seurauksena monet uudistukset tulivat ja yhteiskunta vakautui. Mutta kysymys kuuluu että jos punaiset olisivat voittaneet niin olisiko kansa ollut yksissä tuumin puolustamassa maataan, vai olisiko Suomi ollut jo luovutettuna jollekin naapurille alusmaaksi, fasismia ei toki olisi täällä ollut, vaihtoehtona idän järjestelmä ei liene yhtään miellyttävämpi.
Omin silmin nykyisen "vasemmiston" retoriikka on paljon samankaltaista kuin tuolloin, kaikki jotka työllistivät muita olivat lahtareita. Nyt olisi sossujen ja muun vasemman siiven hyvä kääriä hihansa ja ostaa vaikka pari lopetettavaa paperitehdasta ja laittaa ala uusiksi, tyllistää kaikki jotka haluaa kovaa palkkaa ilman työpanosta.
Jos haluaa oiekasti tutkia sisällissotia niin lähtee afrikkaan, siellä on taukoamatta tainnut olla ainakin 10 kpl kokoajan viimeiset 50 vuotta. Toki siellä ei kukaan sodi yhteikuntaa rakentaakseen, vaan kaikki on heimo- tai uskonsotia, mutta lähtökohtaisesti samoista syista, pienemmällä skaalalla vaim.
Mut sallinen kysyä, miten oikeuttaisit tuon suomen sisälissodan aloittajan toimet?
27.07.2023 15:37
Oikein sydäntä lämmitti kun eilen katsoin "täällä pohjantähden alla" sarjaa, siinä niitä punasia laitettiin riviin oikoseksi. Aika hurjaa kun itse tekivät samaa nin olivat niin oikealla asialla, mut kun muut tekee niin ne on niiiiiiiiiiin pahoja. Silloinkin nuo kommunistit oli menossa idän ihmemaahan kultaa vuolemaan, voisko noi nykyset hännystelijat laittaa menemään myös kun toimintansa alkaa olla samaa mistä maamme eka sisällisota sai alkunsa.
27.07.2023 15:04
Mietin samaa, vasemmiston terävinkään kärki, eli punakka ja paksunpönäkkä graffiti-pave ei osaa kuin 2D kuvia töhriä yhteiskunnan hoidettaville pinnoille, eivät raukat edes ymmärrä mitä 3D tarkoittaa.
Aika outoa että joku mossottaa silmät kiiuen jonkun toisen aikeista tehdä jotain, pave sentäs töhri oikeesti, muutama kiva pelihetki tyttösten kanssa on kuramunilla oikeasti toimitettu, turussa oli joku kiva puukko-hippasjuttu jokunen vuosi takas, mut ne kun ei ajattele yhtään mitään niin ovat syyntakeettomia eikä niitä oikeestaan voi syyttää, halata voi kun ovat niin lutusia.
27.07.2023 14:59
Teillä koko suvulla juhlaa joka päivä kun sian kanssa elelevät ja väittelevät?
Jos teillä sika pitää tuollaista ääntä niin todennäköisesti harrastat sen kanssa sellaista joka ollaan kriminalisoimassa lähiaikoina.
27.07.2023 10:16
Saman kaavan mukaan vihreiden lentämisestä ei tule päästöjä jos itse maksavat matkansa, toki vihervasemmisto on tuon ulottanut koskemaan myös ne lennot joita eivät itse maksa, vaan saavat ryöstettyä verovaroista.
Se että puhdistuskalusto menee paikalle ja käyttää pesussa kemikaaleja ja POLTTOmoottorin tuottamaa pesuvoimaa aiheuttaa sekä kemikaali- että hiilidoiksidipäästöjä, ja montaa muutakin mutta nuo on ne tärkeimmät tässä kohtaa.
Jotenkin tnutuu ihmeelliseltä että tuo vasen siipi joka muilta vaatii suoraa selkärankaa toimissaan on kuitenkin itse niin notkeaa porukkaa että pystyvät tähystämään annelinsa itse ilman apuvälineitä.
27.07.2023 10:12
Läytännössä varmasti, mutta esimerkkinä me voidaan käyttää pervo-pekkaa joka toiboyn toi ihan etelä-ameriikasta saakka. Toisaalta peksullahan ei ole eikä ole koskaan ollut aatteellista esto lennellä pikku peppujen perässä maailmalla kun se pelataminenhan on muiden hommaa, samaa teki niinis vilunki kun lenteli piirakan perässä ruotsin ja suomen väliä viikoittain aikanaan. Älkää tehkö niinkuin vihreät tekee, vaan tehkää niinkuin he teitä tuomitessaan käskevät.
26.07.2023 17:49
Ei lentäminen välttämättä pahasta ole, ollaan ikoisia että se akkalauma lensi huitsin vihtuun , olen heti valmis kompensoimaan sen lennon päästöjä.
26.07.2023 17:45
Ei mun tarvitse lukea kun olen salaa katsellut korkeakulttuuria. Siellä on isokynä-antilla näytelmäkerho missä tehdään vakavasti vasemman siiven propaganda näytelmiä. Siellä vilisee natsitervehdyksiä, hjuppäisiä terroristejä, kivoja leikkiaseita jotka sujahtelevat eri aukkoihin koska lavastus ja asustus sallii kaikenlaisia kivoja pelihetkiä.
Olen lehtereiltä salaa katsellut, aika mein kanftia on poikien touhu, joku vanha akka siellä välillä poikkee, en tiedä mitä virkaa sillä on mutta luulen että jos poikien kiva ei riitä niin voi jatkaa romulla fillarilla, jos tiedät mitä tarkoitan.
Miten oma lukemistosi, aapisessa oli aikanaan kivoja kuvia, voisit tykätä jos niitä ei ole kielletty kun oli kovin sukupuolittunut, kukkokin oli maskuliini vaikka kanalla oli munat, ei ihme että menneet sukupolvet on sakaisin, onneksi nykyhörhöt on alkaneet parantaa asiaa.
26.07.2023 16:14
Jonkun lapsia me melkein kaikki ollaan, onhan minullakin omat vanhemmat, ja itsellä lapsia. Toista on nuo vasenta laitaa ajavat, paskasta on heidät kokoon puristetut, paskaa he ikänsä jauhavat, ja paskaksi he taas muuttuvat.
Olitko ihan oikeasti siinä asemassa että voit täällä, tai missään muuallakaan käskyttää ketään?, varsinkiaan sellaisia jotka ovat kanssasi erimieltä. Eikös natsi-saksassa tuollaiset moraalittomat paskiaiset, samoin kun stalinin kansankodissa, olleet kovassa huudossa kun teitä ei siellä leirien piikkilankojen äärellä omatunto estänyt mitään toimia?
26.07.2023 13:58
On sielläpaljon joutilasta rahaa, kun näköjään painavat 2.ssa vuorossa tuota samaa kuraa, onkohan putki-paavon öyhöttäjä-stipendeistä vielä jotain käyttämättä. Tärkeää on että huutaa kovaa ja korkealta kun haukkuu muita, silloinhan on pakko olla oikeassa, niinku se akkalauma vaalitenteissä, tuloshan oli taattu.
Rasistiksi ei ruveta vaan siihen synnytään, onhan se nähtävissä noiden punakoneen jälkeläisten ajatusmailmasta, me hyvät ja kaikki muut pahat, rasisimi kukkii omissa ajatuksissaan, onhan se helppoa kiihottua kun muiden puheita tulkitsee oman ajatusmaailmansa peilin kautta.
Mikä on älyn taso ihmisellä joka ensimmäiseksi kysyy että "ootko tyhmä", ehkä totuttu tapa kun sitä ovat häneltä niin usein kysytty, ilmeisen syystä.
25.07.2023 17:17
Mun mielestä on jotenkin niin hellyyttävää että kolonokka-sannan taktinen äänestäminen osu vasemmiston vähälahjaisiin ja he äänestivät narsistisen sosiopaatin johtamaa puoluetta. Tämä mahdollisti sen että vaikka vas ja vihreät laittoivat trolliarmeijaansa ulos rahapulassa, niin ne kaikkein sekaisimmin olevat saivat jatkaa sdp.n puoluetuen voimin tänne ja muualle kirjoittamista jutuilla joissa ei ole järjen häivää. Monesti olen luullut sossuja tyhmiksi mutta aika viisaita ne on ollakseen ihan ilman aivoja.
25.07.2023 17:00
Sitten kun heräät perverssistä unestasi niin älä pyyhkäise nenääsi, toinen kätesi on melko varmaan siinä potassa joka jätetään suljetulla osastolla potilaan tarpeita varten.
Jos yläpää tuottaa tuollaista jaskaa niin pahaa tekee edes miettiä mitä se alapää on siihen kippoon tehnyt.
25.07.2023 16:41
Jos se on kielletty laissa niin sitten siitä on jaettu tuomioita. Jos tuomioita ei ole jaettu niin silloinhan syyttömiä on syytelty turhaan, eli rasisteiksi yoisia syytelleet ovat syyllistyneet kunnianloukkaukseen, ehkä jopa kiihoittamiseen kansanryhmää vastaan, onhan 20% äänestäneistä jo ryhmä, tuskin heitä voi laskea kaikkia yksittäistapauksiksi niinkuin tuontiraiskareiden seksuaalirikoksia.
25.07.2023 13:10
Sama tyhjänlänkyttäjä, akka on tuon työryhmän vetäjä eikä ymmärrä omia tekemisiään. Vaan olihan se sydäntä serkevää kun kertoi uutisissa että "ymmärrän nyt tehneeni väärin plää plää plää". Tuollaista ymmärystä ihmetellessä olen hämmästynyt vihreitten älynlahjoista. Kun sitä vetelää temppari-aisankannattjaa katsii ja hautalaa, niin kummassakaan ikäsektorissa älyä ei ole tilkan betaa, niin minkä ikäisinä se pikku piikki tulee siihen haaleaan kaurapuuroon että niillä voi edes tilkkasen järkeä uskoa olevan?
23.07.2023 16:31
Se on hiukan kuin vihreiden vastine Hautala, harmaan talouden vastaisen työryhmän vetäjä, joka jää itse kiinni ko. rikoksesta. Hakkaraisen ja Hautalan ero on siinä että Heidi ei ole koskaan tehbyt oikeaa ryötä joka kansantalodellisesti olisi hyödyttänyt ketään, Hakkaraisen saha toimi ja työllisti suurem määrän ihmisiä, ja vientinsä ansiosta kasvatti maamme ulkomaanvaihtoa, ei silleen niinku velkavetoisesti vaan vajetta tasaten.
22.07.2023 22:39
Tarkoitatko sitä Vartian firmaa jonka vuoksi rahankeräyslakia muutettiin pikavauhtia ohituskaistan kautta että firma mikä ei tuota mitään kenellekkään saisi laillisesti, mutta toki moraalittomasti veikkauksen potin.
22.07.2023 22:28
67 / 72