Surkea rekkakalusto?

Anonyymi-ap

Mikähän näille nykyisille niskalipparekkakuskeille on tullut, kun yritetään rajoitinta vasten ajaa muiden autoilijoiden takapuskuriin kiinni, soitetaan torvea ja vilkutellaan valoja. Jos henkilöautoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin kyllä puukenkäpellen on sopeuduttava vauhtiin.
Jos ajokalusto on rekoilla niin surkeaa, ettei pientä nyppylää pääse ylös kuin kävelyvauhtia, niin se on taas nupin surkeutta. Kunnon koneitakin on ostettavissa.

25

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa olla kohtelias ja pudottaa nopeutta kuuteenkymppiin ja seurata kykeneekö rekkareppana ohittamaan!

      • Anonyymi

        Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan


    • Anonyymi

      Plaa plaa plaa

    • Anonyymi

      Yksi puolalaispelle veteli tukkilastissa kahden promillen kumarassa tien laidasta laitaan. Jos rekka käyttäytyy oudosti, niin kannattaa soittaa poliisit tarkastamaan kuski ja auto.

      • Anonyymi

        Näin kertoo itse pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse pelle

        Yhdentekevää kaltaisellesi kynnysmatolle.


      • Anonyymi

        Saukkolan reitillä on maistissa mies mutta ei ole rekkakuski..


    • Anonyymi

      Pienuus kompleksi näillä puukenkäpelleillä ja loput on rekkalesboja.

      • Anonyymi

        Kaijan rekka maistuis varmaan sullekin


    • Anonyymi

      Rekkakuskien koulutuksessa tuntuu olevan tärkeintä peruuttaminen terminaalin lastaussiltaa. Toki siihen on osuttava, mutta liikennekäyttäytymiseen tulisi panostaa kovemmin. Suurimman osan ajasta kuski kuitenkin toimii osana yleistä liikennettä.

      • Anonyymi

        Jännää ihanko totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää ihanko totta

        Ehkä somalista tuntuu jännältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä somalista tuntuu jännältä.

        Rättipää kilahti kjäh kjäh 😅🤣


    • Anonyymi

      Minä olen ymmärtänyt että rekkoja sakotetaan korkeammista lukemista kuin henklöautoja.
      Joku kirjoitteli miten etelän satamista tullessa rekat tööttäilee ja ajaa puskurissa kii vaikka ajoi 6 yli rajoituksen.Poliisin ohje oli että kääntää injuripysäkille ja päästää rekan ohi.

    • Anonyymi

      Tämän voi kirjottaa aivan hyvin näinkin:

      Mikähän näille nykyisille ns. Premium atokuskeille on tullut, kun ajetaan muiden autoilijoiden takapuskuriin kiinni, soitetaan torvea ja vilkutellaan valoja. Jos henkilöautoilija ajaa rajoitusten mukaan, niin kyllä bemarihönön on sopeuduttava vauhtiin.

    • Anonyymi

      Kyllä mainitsemasi bemarihönö painaa ohi, vaikka olisi rekka tulossa vastaan, mutta rekkahönö kun ei pääse ohi kun rajoitin, kuorma ja surkea vetonuppi estää sen.
      Rekkahönön pitää kuitenkin yrittää painaa rajoitinta vasten ylinopeutta 80:n alueella, ettei se surkea kone hyydy seuraavaan nyppylään.
      Henkilöautoilijalla ei kuitenkaan ole mitään velvollisuutta ajaa ylinopeutta tai väistellä rekkahönöä!

      • Anonyymi

        mersu hönössä yötä päivää


      • Anonyymi

        mersu on hönössä yötä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mersu on hönössä yötä päivää.

        Lisäätkö vielä sanoja?


      • ´Sää olet kyllä viisas, siis ollaksen ollenkaan ilman aivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäätkö vielä sanoja?

        No ei voi kun mersu on hönössä yötä päivää.


    • Anonyymi

      Parempi kun laskee takana hiillostavan ohi mutta seuraa huoltsikalle ja hakkaa pesäpallomailalla auton pashaks.

      • Anonyymi

        Rekka kasaan pesismailalla? Parempi keino on laskea etugummista ilmat pihalle ja venttiili luttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekka kasaan pesismailalla? Parempi keino on laskea etugummista ilmat pihalle ja venttiili luttuun.

        Etumuksestasi päätellen olet kokeillut tuota itseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etumuksestasi päätellen olet kokeillut tuota itseesi.

        Kieltämättä minua edestä päin katsottuna tulee vaikutelma että pesäpallomaila on housun sisällä, vaikkei ole. On sen verran mittaa ja paksuutta varressa.
        -KM


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe