Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Koska nää säät täällä ovat kuin....

    yhtä perseestä kuin muijat niin kelasi tossa yks päivä, et jos häippäis lomalle Ukrainaan ja rahoittais ton loman sillä,
    Sinkut
    0
    54
  2. Kalevi

    Kuva http://bit.ly/1yV0Y2s minkä puhekuplaan tulee tämä teksti "Kuinka nopeasti pollarit olisivat paikalla jos kyseiset
    Miehen logiikka
    2
    54
  3. VOK vs. STL

    Miksi noihin tyhjiin kiinteistoihin ei ole perustettu seksintyydytys-laitoksia auttamaan suomi-poikaa, joka on myös hädä
    Sinkut
    0
    54
  4. Viikon short cut vinkki

    Angsti ei kysy aikaa eikä paikkaa! Ja sen vaan sanon, että en polta, juo tai kiroile, mutta voi vittu kun mun röökit
    Sinkut
    0
    54
  5. Kirkan sanoin viikonlopun viettoon

    "Sä surun pyyhit'silmästäni pois" Aaha, aaha, aaha Tämän voi tehdä myös kotona, tässä ohjeet palstan lukijoille. Ei aina
    Sinkut
    1
    54
  6. Wellcome El Mundo

    Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana
    Sinkut
    0
    53
  7. Päivän aforismi

    Komppaan! Se on just näin.
    Miehen logiikka
    8
    53
  8. Vuokrapirssi!

    Mä oon kyllä sitä mieltä, että taksilla ei ajella jos sitä pelätään, Lainaan Ekotrippii ja yhtyn näihin sanoihin "Avaa
    Miehen logiikka
    3
    53
  9. Kysy runontajalta mitä kuuluu?

    Mitä kuuluu runontaja?
    Miehen logiikka
    9
    53
  10. Vedetääks mekin ylävitoset...

    Glenn Burken perintö Suomalaisille. Suomi voitti, kuka vetää yläfemman nun kaa?
    Miehen logiikka
    0
    53
  11. Kirje Suomi-Neidolle

    Nyt rehellinen vastaus pöytään! Kummalle lohkeaa, 1. Suomisen Makelle vai 2.Ahlam Yusufille? 1. http://bit.ly/2gbueA8
    Sinkut
    2
    53
  12. Ilmastomuutoksen myötä...

    Kiinan vuoristossa Sichuanin ja Yunnanin maakuntien rajavyöhykkeellä elää n. 40 000 mosuo-heimoon kuuluvaa ihmistä. Se o
    Sinkut
    0
    53
  13. Vanhanaikainen?

    Tää ei varmaankaan kuulu tänne, Mutta taas kerran tuli vastaa semmonen "vatukka" että huhuh! Minkä takia ripustaa renkai
    Miehen logiikka
    2
    53
  14. Olympiastadion uudistaa tunnuksensa avoimella kilpailulla.

    Olympiastadion järjestää avoimen kansallisen kilpailun tunnuksensa suunnittelusta. Suomen kansa pääsee osallistumaan tun
    Miehen logiikka
    1
    53
  15. Omista biisi palstalta lähteneille...

    geniolle: http://youtu.be/EtzeCFYgjQg
    Miehen logiikka
    5
    53
  16. Liito-orava presidentiksi!

    Jos otan lähtökohdaksi minut ihmisenä, täytyy rehellisesti sanoa, etten löydä paljoa mihin uskoa, jos puhutaan isänmaall
    Miehen logiikka
    0
    53
  17. Radiossa pyörii joku mainos...

    missä houkutellaan ihmisiä johku Tukholmaan katkokävely matkalle. Ihan kun sitäkin pitää lähteä ulkomaille kokemaan, mut
    Miehen logiikka
    3
    53
  18. pääkirjoitus

    Miksi ulkoistaminen kannattaa? Itse olen ulkoistanut esim. itsetyydytyksen. • Strateginen onnistuminen - parempi ydinli
    Miehen logiikka
    4
    53
  19. Now speaks modelli

    Kyöstille >>> nyt tulee http://tinyurl.com/awlzq7r
    Suhteet
    0
    53
  20. Onko täällä muita lumiaurakuskeja paikalla.

    Juhannus on aurakuskin parasta aikaa=sesonki. Mulla alkaa kohta loma ja toukokuussa takas duuniin.
    Miehen logiikka
    4
    53