Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8849

1. ((( 0 )))

NOLLA!
    Miehen logiikka
    6
    43
  2. Oletteko miettineet jo joululahjoja?

Kohta on taas joulu miten aijot viettää sitä >sinkkuna vai
    Miehen logiikka
    9
    43
  3. PULP

Oletko iloinen palstailija? Jos et, niin oletko ylipäätään mitään? http://youtu.be/eBpYgpF1bqQ
    Miehen logiikka
    1
    43
  4. Illan elokuva....

maksukanavalta, minkä aijon katsoa, on Plendin Porsche, joka meloo Hyvä Kurkun kanssa Koomaisen killin joella. http://y
    Miehen logiikka
    0
    43
  5. Radiossa pyörii joku mainos...

missä houkutellaan ihmisiä johku Tukholmaan katkokävely matkalle. Ihan kun sitäkin pitää lähteä ulkomaille kokemaan, mut
    Miehen logiikka
    3
    43
  6. Aforismi

Kukko on jättänyt miehen.
    Miehen logiikka
    1
    43
  7. Timo soini Marsiin ja ....

mönkijä eduskuntaan! Suomen veroihin korotukset, jotta Italiassa voidaan säilytää kerskaelintaso. Ferrari 458 xxx maksaa
    Miehen logiikka
    1
    43
  8. Onks täällä ketään joka olis...

selvillä noista kustannus kysymymyksistä? Kun ajattelin pistää ton mun "modelli" nimimerkin huutokaupattavaksi ja pistää
    Miehen logiikka
    2
    43
  9. pääkirjoitus

Miksi ulkoistaminen kannattaa? Itse olen ulkoistanut esim. itsetyydytyksen. • Strateginen onnistuminen - parempi ydinli
    Miehen logiikka
    4
    43
  10. K-16

Katsoin elokuvan mikä oli ihan "laaban" ja K-16, jos joku alle 16 vuotias lapsi olisi katsonut sen leffan niin se lapsi
    Miehen logiikka
    1
    43
  11. Ensimmäinen vaimoni....

ja niin myös viimeinen vaimoni taisivat molemmat sanoa minulle, että "elämä kanssasi on yhtä helvettiä" mihin ainakin vi
    Sinkut
    0
    43
  12. Kyöstix!

Pataan tulee juippi.
    Miehen logiikka
    3
    43
  13. Onko täällä muita lumiaurakuskeja paikalla.

Juhannus on aurakuskin parasta aikaa=sesonki. Mulla alkaa kohta loma ja toukokuussa takas duuniin.
    Miehen logiikka
    4
    43
  14. Hei!

Olen nukkunut koko päivän univelkoja pois (siis mä nukuin yhden naisen viekussa) koska olin joskus luvannut eräälle, ett
    Miehen logiikka
    0
    43
  15. Vierailijat!

Älkää tulko ulkoiluttamaan koirianne profiiliini, kiitos! Se alkaa muistuttamaan jotain kenneliä.
    Miehen logiikka
    0
    43
  16. Ota biisi pois palstalaiselta....

jolle olet joskus laittanut musaa mutta nyt haluat ottaa sen takaisin. Tän otan pois eräältä jolle en ole koskaan edes o
    Miehen logiikka
    4
    43
  17. Palsta ambassador modelli paheksuu....

Miksi lähestulkoon aina hovioikeus kumoaa käräjäoikeuden päätöksen ja sitten korkeinoikeus palauttaa käräjäoikeuden päät
    Miehen logiikka
    0
    43
  18. No tuleeko täällä mitään asiaa?

Ruokis loppuu kohta tai viimeistään 15:00, mä lähden takas nukkumaan!
    Miehen logiikka
    0
    43
  19. Oletko karpannut

Olen sitä minäkin kokeillut karppausta, se oli silloin kun kokeilin loisia erään rikkaan naisen rinnalla. Alku olikin to
    Miehen logiikka
    0
    43
  20. Poistot ja palstanhoito

Tietotaito eli osaaminen puuttuu, kyseisillä puuhastelijoilla ei ole osaamista muuttaa keskustelupalstaa myös mainostami
    Miehen logiikka
    0
    42