modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8848
Radiossa pyörii joku mainos...
missä houkutellaan ihmisiä johku Tukholmaan katkokävely matkalle. Ihan kun sitäkin pitää lähteä ulkomaille kokemaan, mut339- 039
pääkirjoitus
Miksi ulkoistaminen kannattaa? Itse olen ulkoistanut esim. itsetyydytyksen. • Strateginen onnistuminen - parempi ydinli439- 339
A Christmas Story
Weihnachtsgeschichte Sie können nicht erkennen, warum ich weinen. Ich vermisse den Dschungel, Ich vermisse die vertraut339Tulin näin ja keskustelin!
Määrä Aines 6 dl mustaherukkamehua (itse tehtyä) 2 dl vettä 7 kokonaista neilikkaa 1 tl kokonaista kardemummaa 1 in039Hei!
Olen nukkunut koko päivän univelkoja pois (siis mä nukuin yhden naisen viekussa) koska olin joskus luvannut eräälle, ett039Haiseeko wc-pönttösi?
Mistä johtuu, että pöntössä olevat reunat haisevat käynnin jälkeen apinan pernalle? Käytän raikastinta ja sammalta. Joht139Vierailijat!
Älkää tulko ulkoiluttamaan koirianne profiiliini, kiitos! Se alkaa muistuttamaan jotain kenneliä.039- 039
Vappu tuli ja meni
Olen luullut tulevani onnelliseksi vähäpätöisistä asioista, siitä että olisin ulkomuodoltani kiinteä ja urheilullinen, n6439Miten saadaan poliisin intohimoinen sakottaminen!
loppumaan -Jos minä olen palkannut vaikkapa 20 henkilöä yritykseeni, niin aina kun poliisi sakottaa minua minä irtisano339Ylläpidon mulkero!
....tietää kuka olen :D ja tässä odotellessa sitä pientä mokaa missä hän viittaa yksityisyyteni...jos tulee esille ja en239Mulla on yks toinenkin juttu
mikä on ehkä vähemmän kiinnostava, mutta haluan jakaa sen kuitenkin kanssanne. On nimittäin pikkujoulukausi, ja on tullu039Linnan juhlien teema on tänä vuonna 2016.
Suomen vahvuudet! Mitä niitä on, jatka listaa..... 1.) vahvasti alapäästä karvoittuneet naiset suomi24 sinkut palstalla239Tuleekohan sunnuntain musa herutus avausta tänään
Parisuhde kun ei aina perustu seksiin, mutta kyllä se olennaisena osana siihen kuuluu, väitetään kirjoituksissa. Mielest139Jännämiehen pelikirja
1. pandaa on mukava panna 2. anaboliset lihakset 3. velkaa vähintään 500.000€ X. mitä muita?039Missä on yhteiskunnan vastuu
Missä ovat viherkommarit ja ikuiset itkupilliopiskelijat, jotka pelastavat maailmaa ja jakelevat yhteiset varat milloin339Mul on mountain dewii!
Onko palstalla jännitteitä, oletko pahoittanut mielesi jonkun kirjoituksista niin paljon, että olet päättänyt hakea sair038Missä köyhä-vilikin on....
äiti laittanut nettiarestiin?! Kai minäkin lähden tästä hommiin, pitää käydä vuokraamassa pakettiauto, niin saa tyhjät p038