Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Mun piti olla stadissa trefeillä...

    jo 2 tuntia sitten jonkun Virolaisen muijan kanssa, mutta mullapas on vielä Ripassoa pullossa jäljellä joten en tohdi vi
    Miehen logiikka
    0
    45
  2. Paljonko omenaviinietikkaa...

    pitää juoda, että tulee känniin tai edes jotain. 3 L ananasmehua ei tunnu missään.
    Miehen logiikka
    0
    45
  3. Ketkä palstalaiset videossa?

    Modellia ja ziselliä ei saa sanoa, koska se olis liian helppo. http://youtu.be/fJPbQgSqvo0
    Miehen logiikka
    0
    45
  4. Kenen palstalaisen kanssa haluaisit...

    roikkua pää alas päin.... kellotapulissa? Itse haluaisin erään, kenen nimeä en nyt halua mainita, ettei viestä poisteta.
    Miehen logiikka
    2
    45
  5. Iltaa ja hyvää yötä

    samalla. Tossa yks kaveri jonka gimmafrendi oli avautunut että sillä on yks kaveri joka on homoseksuaali ja joka on ihan
    Miehen logiikka
    0
    44
  6. ((( 3 )))

    KOLME!
    Miehen logiikka
    1
    44
  7. Hyvää iltaa täältä Ml-studiosta.

    Ohjelma tiedoitus! http://tinyurl.com/4xqlxam
    Suhteet
    0
    44
  8. No niin poijaat...

    ei jäädä sinne iivarin lahnasavustamoon tai tullee häkkää...niin ja http://youtu.be/wYsh-IHtisI
    Miehen logiikka
    2
    43
  9. Mulla on sellainen vaikutelma,

    että Anni Sinnemäellä Trinidad Moruga Scorpion anuksessa.
    Miehen logiikka
    0
    43
  10. USA vittxxn USA:ta

    Nyt poliittinen tilanne on muuttunut ja demarit ovat oppositiossa. Porvarihallituksen uuteen ohjelmaan on kirjattu lause
    Miehen logiikka
    0
    43
  11. (((MUL ON ANROIDISSA SUPLA)))

    Mun aivoissa tapahtunut miljoonittain mutaatioita, joista osa aiheuttaa häiriöitä älykkyyden kehitykseen tulevaisuudessa
    Sinkut
    0
    43
  12. Otatko naiselta komentoja vastaan?

    Eli elätkö naisen kanssa joka käskee miestä tyydyttämään itseään, istuu naaman päällä, piiskaa jne. Apinamies ei ota nai
    Sinkut
    0
    43
  13. Koska saamme lukea ilosia uutisia?

    "Lauri Love pidätettiin Britanniassa - hakkerin kohteina USA:n armeija ja Nasa" Missä on ministeri leegio joka on julki
    Miehen logiikka
    1
    42
  14. Jatka lausetta....

    ....älä jatka lausetta???
    Miehen logiikka
    1
    42
  15. Sillinaamio

    Onko kukaan kokeillut sillinaamiota, on kuulema viikossa rypyt pois ja raikas olo. Tehoaa kuulema myös rauskunsiipiinkin
    Suhteet
    0
    42
  16. Ota meidät kyytiin.

    http://youtu.be/cn0rFO2x828
    Miehen logiikka
    0
    42
  17. Nyt lunta sataa

    Katson kohti lasiani, muistellen Pasiani, paksu meikki kasvoilla ja vyötärö rasvoilla. Istun hiljaa kuppilassa, hämyis
    Miehen logiikka
    0
    42
  18. Koska tulee kysely............................

    koska tulee kysely missä kysytään, että oletko sinkku vai joku muu. Sillä aikaa voidaan kuunella musaa. https://youtu.
    Sinkut
    0
    40
  19. Unelmavävy?

    Monien romanttisten treffien mies minäkin. En malta olla kuulematta palstan naiskriitikkojen kommentointia kaverista jok
    Sinkut
    0
    39
  20. Huonosti toteutettu uudistus....

    kolmas jos ei jo neljäs metsään mennyt uudistus. Tämä näyttäisi olevan kohennettu esikoululaisille ja muille jälkeen jää
    Miehen logiikka
    0
    38