Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wadersop
profiilit
wadersop
wadersop
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kultainen+keskitie+on+joskus+hankalaa+löytää,+mutta+se+on+käsilläsi+juuri+nyt+Sinun+omassa+elämässäsi.+Ole+vapaa+ja+avoinna+kysymään+aina+uutta+elämältä.+Kaikki+onkin+vastavoimasta+kyse.+Ateistiksi+innostuu+käymällä+vakoilemassa+uskontoa.+Uskovainen+taas+päinvastoin.+Kuitenkin+olisi+puhumatta+ja+hiljaa+paras.+Kaikkein+fiksuin+oletkin+sinä+yksinjätetty,+sairas,+köyhä+ja+skitsofreenikko+oman+polun+kulkija,+siis+minä+itte,+sillä+se+joka+osaa+kehua+samalla+muita+kuin+itseensäkin+on+taitaja.+
+++Kaaos+luo+tasapainoa+ja+tasapaino+lou+kaaoksen,+mutta+vain+ihminen,+me,+käsitämme+tämän+vaikka+runoillessamme.+Kaikki+auttaa+kaikkeen.+Selvitä+sinulle+tärkeät+asiat+niin,+että+saat+ne+tasapainoon,+ettei+mikään+hierrä+Sinua.+On+parempi+luopua+sellaisesta,+joka+on+taakkaa+ja+tuottaa+häpeää+jälkipeleissä.+(+älä+luovu+lääkkeistä+)+Siis+opi+hyvä+elämä,+niin+kukaan+ei+motkota+sinulle+ja+opi+myös+oleen+erossa+motkottajista,+vain+yksin+löytää+totuutensa+muiden+avulla+“tietty”.+Kaikilla+on+perusjärki,+myös+sairailla,+niin+sitä+voi+harjaantua+käyttämään,+kunhan+et+ole+liikaa+auttajiesi+kynsissä.
+++Sinulla+on+siis+jo+kaikki+kohdillaan+sillä+elät+omaasi+totuutta+siten+kuten+olet+oppinut+tähänasti.+Jatka+elämääsi+rauhassa+ja+tee+mahdollisimman+vähän+muutosta+ja+yksinkertaista+kaikkea+jos+olet+vielä+härdellissä+mukana.+Kaikkien+terveiden+resepti+on+vaan+vahvistaa+itteensä+niin+paljon,+että+voi+elää+niin,+että+elämä+tuottaa+palkkaa,+tyydytystä+ja+antaa+sulle+enempi+voimia+kuin+ottaa.+Lepää+silloin+kun+nukut,+herää+aamulla+ajoissa,+niin+ehdit+ulkoilla+tarpeeksi+ja+mene+ja+tule+paljon+päivässä,+niin+saat+intoa.+
Kaikki+tämä+on+saatavissa+Sinulle+kynäsi+ja+paperisi+kautta.+Siis+alat+vaan+kirjoittaan+ajatuksiasi+paperille+ja+aikaamyöden+huomaat,+kuinka+sanasi+alkaa+tervehdyttään+Sinua+ja+ehkä+löydät+uutta+sananpartta+ja+uudistamalla+näin+ajatuksiasi+kirjoittamalla+saat+elämän+hallintaasi+ja+Sinulla+on+näyttää+jotakin+konkreettista+ystävällesi+tai+sairaanhoitajallesi.+
Minä+itse+kirjoitin+monta+vuotta+lyhyitä+muistilappuja+itselleni+ja+näytin+niitä+lääkärilleni+ja+menin+niin+koko+ajan+eteenpäin.+Koetan+myös+kävellä+paljon+päivässä+ja+saada+eri+painotuksia+jalkoihini+kävelyäni+muuttamalla,+siis+askelpituus+ja+askellus+jalkaterällä+on+jatkuvassa+muutoksessa+meillä+kaikilla,+jos+sinänsä.+
Minua+masentaa+joka+päivä+ja+Risperdal+Consta+injektio+2+viikon+välein+on+pelastajani.+En+liikaa+pyöri+täällä+netissä,+enkä+siis+missään,+vaan+olen+niin+hiljaa+kuin+voi+muille+niin+rauhaansa+antaa.+Olen+kauan+auttanut+kaltaisijani+ja+elän+syrjässä+yksinkertaisesti+ja+hiljaa.+Minulla+ei+ole+työtä,+eikä+autoa+ja+silti+olen+kiinni+elämässä+ja+olen+tyytyväinen,+että+olen+löytänyt+voimani+uudestaan.+Kiitos+suuri+kavereilleni,+joita+olen+kestittänyt+monta+vuotta.+Jos+siis+jaksaa+kauan+samoja+kavereita,+niin+se+tuo+elämän+suolan+kyllä+jossainvaiheessa.+Tätä+odotin+ja+tämän+itse+sain+aikaan.+Tämä+teksti+oli+hyvä+nyt+tähän+väliin,+sillä+minua+on+autettu+tarpeeksi.+Luota+vain+itseesi+ja+auttamalla+muita+saa+hyvää+aikaan.
29.06.2016 23:47
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1054670-mika-taman-nimi/
täällä tämä sitten on
kiitos
26.07.2011 03:51
Tietoisuus siitä , että lääkäri alentaa minut käyttämään kovia lääkkeitä , sairastuttaa minut .
Se , että kunnioitetaan potilaan tahtoa ja kuunnellaan potilaan toiveita , tervehdyttää minua .
Siis itsemääräämisvietti ja valta ohjailla itseä riittävästi , pitävät vastustuskykyä yllä sairauksille .
Jos siis olen lääkärin ohjailtavissa ja ns. pihdeissä ja kovissa lääkkeissä , niin se yhdistelmä pitää varmasti pidemmänpäällä minut loppuikäni sairaana , sillä silloin oma tahtoni on murrettu ja murtunut ihminen on aina masentunut oman tahdon ja hyvän asian puutteessa , siis kun lääkäri vie ihmiseltä tietoisuuden .Tämän takia haluan raskaan lääkitykseni alas , että vastustuskyky sairauksille palaisi jälleen .
sillä moni kaltainen on vääristä syistä nykyään aivan tokkurassa
kaduilla ja kodeissa
12.10.2010 05:42
syön tai saan piikkinä risperdal consta 50 mg 2 viikon välein + muut mtt mömmöt . viikko sitten oksensin punaista, eikä näyttänyt vereltä .tuntu kuin veri olisi imastu koko yläkropasta .lopetin silloin myös kahvin juonnin , siis oksennuksen jälkeen hajun takia . ruokatorvessani oli hillitön kipu viikon verran , niin se meni ohi pelkällä rennie närästyslääkkeellä , kuvitelkaa . söin myös nexium 40 mg : vahva närästyslääke , joka hoitaa myös vatsahapot .
Pistin tän jutun poliisin rikosvihjeisiin , joten odottelen kuulumisia , jännät paikat mihin pöly laskettuu .
Juon jo kahvia tilkan päivässä . Aion keskustella lääkärilleni , että saisin 2 mg risperdaalia päivässä , koska fyysisen kivun tuottaminen on rikos . Potilaalla on ylin oikeus päättää siitä , miten häntä hoidetaan .
12.10.2010 00:09
hahaa , pölykeuhko meneekin ohi pelkällä happihyppelyllä . join itse gainomax juoman ja pistin sokerinpalan suuhun rauhoitellakseni itseni tästä taudista . että se sikainfluenssasta .
yskä on luonnollinen reaktio ilman epäpuhtauksille ja räkä , aiheuttaa yskää .
jos sisällä yskittää , auttaa tuuletus ja happihyppely .
stressiin en suosittele paljoa kahvia , kun se laukaisee yskänpuuskan epäpuhtaudella juomalla .
lisäksi multaiset perunat jääkaapissa on hajuhaitta kotona , poista ne .
05.10.2010 06:13
tämän ja sikaflunssan aiheuttaa pölykeuhkon : sarkoidoosi aktiivinen krooninen
menee ohi vuoden lääkekuurilla
tähän on jo siis täsmälääke
luin itse netistä kun haistoin vainun
05.10.2010 02:56
1 / 1