Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
wadersop
wadersop
wadersop
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 18v sitten
0
aloitusta ·
6
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kultainen+keskitie+on+joskus+hankalaa+löytää,+mutta+se+on+käsilläsi+juuri+nyt+Sinun+omassa+elämässäsi.+Ole+vapaa+ja+avoinna+kysymään+aina+uutta+elämältä.+Kaikki+onkin+vastavoimasta+kyse.+Ateistiksi+innostuu+käymällä+vakoilemassa+uskontoa.+Uskovainen+taas+päinvastoin.+Kuitenkin+olisi+puhumatta+ja+hiljaa+paras.+Kaikkein+fiksuin+oletkin+sinä+yksinjätetty,+sairas,+köyhä+ja+skitsofreenikko+oman+polun+kulkija,+siis+minä+itte,+sillä+se+joka+osaa+kehua+samalla+muita+kuin+itseensäkin+on+taitaja.+
+++Kaaos+luo+tasapainoa+ja+tasapaino+lou+kaaoksen,+mutta+vain+ihminen,+me,+käsitämme+tämän+vaikka+runoillessamme.+Kaikki+auttaa+kaikkeen.+Selvitä+sinulle+tärkeät+asiat+niin,+että+saat+ne+tasapainoon,+ettei+mikään+hierrä+Sinua.+On+parempi+luopua+sellaisesta,+joka+on+taakkaa+ja+tuottaa+häpeää+jälkipeleissä.+(+älä+luovu+lääkkeistä+)+Siis+opi+hyvä+elämä,+niin+kukaan+ei+motkota+sinulle+ja+opi+myös+oleen+erossa+motkottajista,+vain+yksin+löytää+totuutensa+muiden+avulla+“tietty”.+Kaikilla+on+perusjärki,+myös+sairailla,+niin+sitä+voi+harjaantua+käyttämään,+kunhan+et+ole+liikaa+auttajiesi+kynsissä.
+++Sinulla+on+siis+jo+kaikki+kohdillaan+sillä+elät+omaasi+totuutta+siten+kuten+olet+oppinut+tähänasti.+Jatka+elämääsi+rauhassa+ja+tee+mahdollisimman+vähän+muutosta+ja+yksinkertaista+kaikkea+jos+olet+vielä+härdellissä+mukana.+Kaikkien+terveiden+resepti+on+vaan+vahvistaa+itteensä+niin+paljon,+että+voi+elää+niin,+että+elämä+tuottaa+palkkaa,+tyydytystä+ja+antaa+sulle+enempi+voimia+kuin+ottaa.+Lepää+silloin+kun+nukut,+herää+aamulla+ajoissa,+niin+ehdit+ulkoilla+tarpeeksi+ja+mene+ja+tule+paljon+päivässä,+niin+saat+intoa.+
Kaikki+tämä+on+saatavissa+Sinulle+kynäsi+ja+paperisi+kautta.+Siis+alat+vaan+kirjoittaan+ajatuksiasi+paperille+ja+aikaamyöden+huomaat,+kuinka+sanasi+alkaa+tervehdyttään+Sinua+ja+ehkä+löydät+uutta+sananpartta+ja+uudistamalla+näin+ajatuksiasi+kirjoittamalla+saat+elämän+hallintaasi+ja+Sinulla+on+näyttää+jotakin+konkreettista+ystävällesi+tai+sairaanhoitajallesi.+
Minä+itse+kirjoitin+monta+vuotta+lyhyitä+muistilappuja+itselleni+ja+näytin+niitä+lääkärilleni+ja+menin+niin+koko+ajan+eteenpäin.+Koetan+myös+kävellä+paljon+päivässä+ja+saada+eri+painotuksia+jalkoihini+kävelyäni+muuttamalla,+siis+askelpituus+ja+askellus+jalkaterällä+on+jatkuvassa+muutoksessa+meillä+kaikilla,+jos+sinänsä.+
Minua+masentaa+joka+päivä+ja+Risperdal+Consta+injektio+2+viikon+välein+on+pelastajani.+En+liikaa+pyöri+täällä+netissä,+enkä+siis+missään,+vaan+olen+niin+hiljaa+kuin+voi+muille+niin+rauhaansa+antaa.+Olen+kauan+auttanut+kaltaisijani+ja+elän+syrjässä+yksinkertaisesti+ja+hiljaa.+Minulla+ei+ole+työtä,+eikä+autoa+ja+silti+olen+kiinni+elämässä+ja+olen+tyytyväinen,+että+olen+löytänyt+voimani+uudestaan.+Kiitos+suuri+kavereilleni,+joita+olen+kestittänyt+monta+vuotta.+Jos+siis+jaksaa+kauan+samoja+kavereita,+niin+se+tuo+elämän+suolan+kyllä+jossainvaiheessa.+Tätä+odotin+ja+tämän+itse+sain+aikaan.+Tämä+teksti+oli+hyvä+nyt+tähän+väliin,+sillä+minua+on+autettu+tarpeeksi.+Luota+vain+itseesi+ja+auttamalla+muita+saa+hyvää+aikaan.
29.06.2016 23:47
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1054670-mika-taman-nimi/
täällä tämä sitten on
kiitos
26.07.2011 03:51
Tietoisuus siitä , että lääkäri alentaa minut käyttämään kovia lääkkeitä , sairastuttaa minut .
Se , että kunnioitetaan potilaan tahtoa ja kuunnellaan potilaan toiveita , tervehdyttää minua .
Siis itsemääräämisvietti ja valta ohjailla itseä riittävästi , pitävät vastustuskykyä yllä sairauksille .
Jos siis olen lääkärin ohjailtavissa ja ns. pihdeissä ja kovissa lääkkeissä , niin se yhdistelmä pitää varmasti pidemmänpäällä minut loppuikäni sairaana , sillä silloin oma tahtoni on murrettu ja murtunut ihminen on aina masentunut oman tahdon ja hyvän asian puutteessa , siis kun lääkäri vie ihmiseltä tietoisuuden .Tämän takia haluan raskaan lääkitykseni alas , että vastustuskyky sairauksille palaisi jälleen .
sillä moni kaltainen on vääristä syistä nykyään aivan tokkurassa
kaduilla ja kodeissa
12.10.2010 05:42
syön tai saan piikkinä risperdal consta 50 mg 2 viikon välein + muut mtt mömmöt . viikko sitten oksensin punaista, eikä näyttänyt vereltä .tuntu kuin veri olisi imastu koko yläkropasta .lopetin silloin myös kahvin juonnin , siis oksennuksen jälkeen hajun takia . ruokatorvessani oli hillitön kipu viikon verran , niin se meni ohi pelkällä rennie närästyslääkkeellä , kuvitelkaa . söin myös nexium 40 mg : vahva närästyslääke , joka hoitaa myös vatsahapot .
Pistin tän jutun poliisin rikosvihjeisiin , joten odottelen kuulumisia , jännät paikat mihin pöly laskettuu .
Juon jo kahvia tilkan päivässä . Aion keskustella lääkärilleni , että saisin 2 mg risperdaalia päivässä , koska fyysisen kivun tuottaminen on rikos . Potilaalla on ylin oikeus päättää siitä , miten häntä hoidetaan .
12.10.2010 00:09
hahaa , pölykeuhko meneekin ohi pelkällä happihyppelyllä . join itse gainomax juoman ja pistin sokerinpalan suuhun rauhoitellakseni itseni tästä taudista . että se sikainfluenssasta .
yskä on luonnollinen reaktio ilman epäpuhtauksille ja räkä , aiheuttaa yskää .
jos sisällä yskittää , auttaa tuuletus ja happihyppely .
stressiin en suosittele paljoa kahvia , kun se laukaisee yskänpuuskan epäpuhtaudella juomalla .
lisäksi multaiset perunat jääkaapissa on hajuhaitta kotona , poista ne .
05.10.2010 06:13
tämän ja sikaflunssan aiheuttaa pölykeuhkon : sarkoidoosi aktiivinen krooninen
menee ohi vuoden lääkekuurilla
tähän on jo siis täsmälääke
luin itse netistä kun haistoin vainun
05.10.2010 02:56
1 / 1