kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Rakkaalleni
Lennä kyyhkysen lailla korkealle anna sen koskettaa pehmeitä pilviä anna tuulen puhaltaa lävitsesi silloin kipu ei tunnu065jossain oltiin
Muistat kai minut toivon että todella muistat Kaikkialla oltiin ja mentiin ja nyt tässä muistellaan kaikkea erikoist065Topi Sorsakoski, kaipauksella
Mies, varma ja tie on suunnassa, kuuntelin ja kuuntelin, sinä ymmärsit pysähtyä <3 Osasit laulaa sydämellä, kiitos,164Tarkalleen
tämä on hiljainen katu, en tiedä menenkö pois, vaan jatkanko..? Ihminen miettii, missä hän on jokainen askel tietää minn064Jossain on rakkaus
Sieltä se tulee , vitsi se ei ole perk. se osuu, mutta kaikki koskettaa nyt en voi sanoa muuta, tämä elämä on niin raas064Rakkaus on ihanin aSIA
RAKKAUS on ihana asia, jota kukaan ei voi koskaan unohtaa, rakastan aina ja uskon, että nähdään vielä <3064Jotain hukassa
Kirjoitin eilen rakkausrunon ja se julkaistiin täällä ja sitten yht`äkkiä se poistettiin. Miksi se poistettiin ?????063Paljon jää kaikilta
sanoja jää sanoa rakkaudelta.Rakkaus jää tiedolle. jotain jää aina pois. <3063Hän oli Diana
Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka063Muistoissani
Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y262rakkauteni
olet sinä rakkauteni pienin sanoin tässä olen ja tarvitsen sinua ja ehkä sinäkin pidät minusta ihan pienin sanoin joten062rakkaus vain
kaikki alkaa alkaa alusta näimme toisemme, yes kaikkea tapahtui, niin ja näin saimme neljä lasta ja jossain vaiheessa061Jotain kaunista
Sanat kauniit iskeytyivät ihooni monia unelmia oli minulla joita muistelen ja sanani sinulle lähetän Jossain unelmat tot060Jotain herkkää
Liian tavallista elämää mutta jossain on jotain se on siellä jossain sitä kauan olen kaivannut muttan jossain se on jote060vanhuksen maailmasta
vuosia olen katsellut näitä seiniä tässä sängyssä ja makoillut valokuvat seinällä ovat lisääntyvät saan enempi katselta159Minun lapseni
Hän nukkui hän ei tulisi takasin Oli vain hiljaisuus Hän oli jättänyt lauseita, joita emme olisi halunneet lukea Kyynel059Jotain joskus...
Katso kaikkealle, mutta älä jätä minua, olen ajatellut sinua, mutta en ole koskaan päässyt sinut, siis varoitan sinua, l059Sinulle vain
häävalssia ei ollut sinä ja minä vain tie vie jonnekin askel yhdessä vie jonnekin, siis se on sitä rakkautta <3059Tina !niinku !
Kuka tekee sen mutta en voi muuttaa se voi olla Tina, voin vain kuvitella joten, se on vain Tina. Voin sanoa vain , Kii059rakkaus on jotain
rakkaus koskettaa se antaa voimaa venäjä, nyt en voi kaikkea sanoa, yes, näin on, rakastan058