kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Kaikkia muistetaanWhitney Houston
Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan091Rakkauteen kuuluu paljon sanoja
on jossain se maa, jossa voit kuulla sanoja, joita olet toivonut kuulevasi, en tiedä minne toivon kuulevani, niitä sano090Sinä, jota odotan
Kaikki alkoi jostain,, joka vierii kuin joki ja se tulee hiljaa ja se tunne, sitten sinä et edes tiedä suuntaa minne voi089Topi Sorsakoski, kaipauksella
Mies, varma ja tie on suunnassa, kuuntelin ja kuuntelin, sinä ymmärsit pysähtyä <3 Osasit laulaa sydämellä, kiitos,188särkynyt sydän
Monet värit loihtivat meidät taidat osata jo sanani sinulle Tanssimme näin kahdestaan tämä on jo kirjoitettu tähtiin Ole088Rakkaudesta laulan
Aina olen sinua haastatellut, mutta et sitä usko, voit juosta kuuseen, niinkuin minäkin ;)087jossain oltiin
Muistat kai minut toivon että todella muistat Kaikkialla oltiin ja mentiin ja nyt tässä muistellaan kaikkea erikoist087rakkaus on poissa
Tuli tuo jotain tämä on vain kuviteklmaa kaikki loppui kun sinä lähdit kukaan ei voi mua voi ei voi auttaa086Rakastan ja rakastan
Kaikki mitä sanoimme, joskus sekoillesssamme, niin se vain käy ja tiedät sen, että rakastan, sinua <3085Syys, syys
Taikakuun laulu jäi sisääni joka oli aivan ihana, joka voisi olisi ponnahtaa pinnalle, kun se on niin tärkeä, kaikille &084Unelma
Uskoin uniin ja unelmiin Toivoin, onnea Sain rakkautta ja sinut Uskoni palkitiin minun toiveillani Onni kestäköön083Tämä maailma
Ajattelin , tämä maapallo on liian pieni sinulle ja minulle Rakennetaan oma raketti ja lähdetään avaruuteen083Rakkaus kutsuu kaikkia
Jonain päivänä se koskettaa kosketus on aina mukana rakastit aina ja ikuisesti ja minä sinua ja en olisi sinua koskaan083Paljon jää kaikilta
sanoja jää sanoa rakkaudelta.Rakkaus jää tiedolle. jotain jää aina pois. <3082Rakkaalleni
Lennä kyyhkysen lailla korkealle anna sen koskettaa pehmeitä pilviä anna tuulen puhaltaa lävitsesi silloin kipu ei tunnu080vanhuksen maailmasta
vuosia olen katsellut näitä seiniä tässä sängyssä ja makoillut valokuvat seinällä ovat lisääntyvät saan enempi katselta179Jossain kaukana
siellä me olemme ja siellä ei ole riitoja ei kipua ja muuta huolta, joten kaikki voi jättää kaikki, joten lähdetään, kun079Rakkaus on aina
tunnen sinun tuskasi tunnen kaikki minä tunnet olen tuntenut sinut meidän matkallamme, jota olemme kohdanneet niin su079Tarkalleen
tämä on hiljainen katu, en tiedä menenkö pois, vaan jatkanko..? Ihminen miettii, missä hän on jokainen askel tietää minn077rakkaus vain
kaikki alkaa alkaa alusta näimme toisemme, yes kaikkea tapahtui, niin ja näin saimme neljä lasta ja jossain vaiheessa077