kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
rakkauteni
olet sinä rakkauteni pienin sanoin tässä olen ja tarvitsen sinua ja ehkä sinäkin pidät minusta ihan pienin sanoin joten086särkynyt sydän
Monet värit loihtivat meidät taidat osata jo sanani sinulle Tanssimme näin kahdestaan tämä on jo kirjoitettu tähtiin Ole085Muistoissani
Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y285rakkaus on poissa
Tuli tuo jotain tämä on vain kuviteklmaa kaikki loppui kun sinä lähdit kukaan ei voi mua voi ei voi auttaa085Rakastan ja rakastan
Kaikki mitä sanoimme, joskus sekoillesssamme, niin se vain käy ja tiedät sen, että rakastan, sinua <3084Kaikkia muistetaanWhitney Houston
Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan084jossain oltiin
Muistat kai minut toivon että todella muistat Kaikkialla oltiin ja mentiin ja nyt tässä muistellaan kaikkea erikoist081Paljon jää kaikilta
sanoja jää sanoa rakkaudelta.Rakkaus jää tiedolle. jotain jää aina pois. <3081Syys, syys
Taikakuun laulu jäi sisääni joka oli aivan ihana, joka voisi olisi ponnahtaa pinnalle, kun se on niin tärkeä, kaikille &080Tämä maailma
Ajattelin , tämä maapallo on liian pieni sinulle ja minulle Rakennetaan oma raketti ja lähdetään avaruuteen080Rakkaus kutsuu kaikkia
Jonain päivänä se koskettaa kosketus on aina mukana rakastit aina ja ikuisesti ja minä sinua ja en olisi sinua koskaan080Unelma
Uskoin uniin ja unelmiin Toivoin, onnea Sain rakkautta ja sinut Uskoni palkitiin minun toiveillani Onni kestäköön079Jossain kaukana
siellä me olemme ja siellä ei ole riitoja ei kipua ja muuta huolta, joten kaikki voi jättää kaikki, joten lähdetään, kun078Rakkaalleni
Lennä kyyhkysen lailla korkealle anna sen koskettaa pehmeitä pilviä anna tuulen puhaltaa lävitsesi silloin kipu ei tunnu077Rakkaus on aina
tunnen sinun tuskasi tunnen kaikki minä tunnet olen tuntenut sinut meidän matkallamme, jota olemme kohdanneet niin su077rakkaus vain
kaikki alkaa alkaa alusta näimme toisemme, yes kaikkea tapahtui, niin ja näin saimme neljä lasta ja jossain vaiheessa077Rakkaudesta laulan
Aina olen sinua haastatellut, mutta et sitä usko, voit juosta kuuseen, niinkuin minäkin ;)076Tarkalleen
tämä on hiljainen katu, en tiedä menenkö pois, vaan jatkanko..? Ihminen miettii, missä hän on jokainen askel tietää minn074vanhuksen maailmasta
vuosia olen katsellut näitä seiniä tässä sängyssä ja makoillut valokuvat seinällä ovat lisääntyvät saan enempi katselta173Rakkaalleni -59
näin sinut, sinun silmäsi iskivät ja minä laamannuin ja ihastuin ajatukseni eivät ole vieläkään muuttuneet, vieläkin ra073