kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Muistoissani
Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y296Rakkaus 10
anna yksi merkki minulle jaksamaan sinun kanssasi rakastan vielä hermot menee pian en tajua rakastan095Jotakin sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan, muis094Jossain on rakkaus
Sieltä se tulee , vitsi se ei ole perk. se osuu, mutta kaikki koskettaa nyt en voi sanoa muuta, tämä elämä on niin raas094Rakkauteen kuuluu paljon sanoja
on jossain se maa, jossa voit kuulla sanoja, joita olet toivonut kuulevasi, en tiedä minne toivon kuulevani, niitä sano093särkynyt sydän
Monet värit loihtivat meidät taidat osata jo sanani sinulle Tanssimme näin kahdestaan tämä on jo kirjoitettu tähtiin Ole092Topi Sorsakoski, kaipauksella
Mies, varma ja tie on suunnassa, kuuntelin ja kuuntelin, sinä ymmärsit pysähtyä <3 Osasit laulaa sydämellä, kiitos,191Sinä, jota odotan
Kaikki alkoi jostain,, joka vierii kuin joki ja se tulee hiljaa ja se tunne, sitten sinä et edes tiedä suuntaa minne voi090jossain oltiin
Muistat kai minut toivon että todella muistat Kaikkialla oltiin ja mentiin ja nyt tässä muistellaan kaikkea erikoist090rakkaus on poissa
Tuli tuo jotain tämä on vain kuviteklmaa kaikki loppui kun sinä lähdit kukaan ei voi mua voi ei voi auttaa090Rakkaus kutsuu kaikkia
Jonain päivänä se koskettaa kosketus on aina mukana rakastit aina ja ikuisesti ja minä sinua ja en olisi sinua koskaan088Syys, syys
Taikakuun laulu jäi sisääni joka oli aivan ihana, joka voisi olisi ponnahtaa pinnalle, kun se on niin tärkeä, kaikille &087- 087
Rakastan ja rakastan
Kaikki mitä sanoimme, joskus sekoillesssamme, niin se vain käy ja tiedät sen, että rakastan, sinua <3086Unelma
Uskoin uniin ja unelmiin Toivoin, onnea Sain rakkautta ja sinut Uskoni palkitiin minun toiveillani Onni kestäköön085Paljon jää kaikilta
sanoja jää sanoa rakkaudelta.Rakkaus jää tiedolle. jotain jää aina pois. <3084Rakkaalleni
Lennä kyyhkysen lailla korkealle anna sen koskettaa pehmeitä pilviä anna tuulen puhaltaa lävitsesi silloin kipu ei tunnu083Jossain kaukana
siellä me olemme ja siellä ei ole riitoja ei kipua ja muuta huolta, joten kaikki voi jättää kaikki, joten lähdetään, kun082Rakkaus on aina
tunnen sinun tuskasi tunnen kaikki minä tunnet olen tuntenut sinut meidän matkallamme, jota olemme kohdanneet niin su082vanhuksen maailmasta
vuosia olen katsellut näitä seiniä tässä sängyssä ja makoillut valokuvat seinällä ovat lisääntyvät saan enempi katselta180