Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Rakkaalleni

Lennä kyyhkysen lailla korkealle anna sen koskettaa pehmeitä pilviä anna tuulen puhaltaa lävitsesi silloin kipu ei tunnu
    Rakkausrunot
    0
    65
  2. jossain oltiin

Muistat kai minut toivon että todella muistat Kaikkialla oltiin ja mentiin ja nyt tässä muistellaan kaikkea erikoist
    Rakkausrunot
    0
    65
  3. Topi Sorsakoski, kaipauksella

Mies, varma ja tie on suunnassa, kuuntelin ja kuuntelin, sinä ymmärsit pysähtyä <3 Osasit laulaa sydämellä, kiitos,
    Runot
    1
    64
  4. Tarkalleen

tämä on hiljainen katu, en tiedä menenkö pois, vaan jatkanko..? Ihminen miettii, missä hän on jokainen askel tietää minn
    Rakkausrunot
    0
    64
  5. Jossain on rakkaus

Sieltä se tulee , vitsi se ei ole perk. se osuu, mutta kaikki koskettaa nyt en voi sanoa muuta, tämä elämä on niin raas
    Rakkausrunot
    0
    64
  6. Rakkaus on ihanin aSIA

RAKKAUS on ihana asia, jota kukaan ei voi koskaan unohtaa, rakastan aina ja uskon, että nähdään vielä <3
    Rakkausrunot
    0
    64
  7. Jotain hukassa

Kirjoitin eilen rakkausrunon ja se julkaistiin täällä ja sitten yht`äkkiä se poistettiin. Miksi se poistettiin ?????
    Kirjallisuus
    0
    63
  8. Paljon jää kaikilta

sanoja jää sanoa rakkaudelta.Rakkaus jää tiedolle. jotain jää aina pois. <3
    Rakkausrunot
    0
    63
  9. Hän oli Diana

Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka
    Runot
    0
    63
  10. Muistoissani

Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y
    Rakkausrunot
    2
    62
  11. rakkauteni

olet sinä rakkauteni pienin sanoin tässä olen ja tarvitsen sinua ja ehkä sinäkin pidät minusta ihan pienin sanoin joten
    Kirjallisuus
    0
    62
  12. rakkaus vain

kaikki alkaa alkaa alusta näimme toisemme, yes kaikkea tapahtui, niin ja näin saimme neljä lasta ja jossain vaiheessa
    Rakkausrunot
    0
    61
  13. Jotain kaunista

Sanat kauniit iskeytyivät ihooni monia unelmia oli minulla joita muistelen ja sanani sinulle lähetän Jossain unelmat tot
    Rakkausrunot
    0
    60
  14. Jotain herkkää

Liian tavallista elämää mutta jossain on jotain se on siellä jossain sitä kauan olen kaivannut muttan jossain se on jote
    Rakkausrunot
    0
    60
  15. vanhuksen maailmasta

vuosia olen katsellut näitä seiniä tässä sängyssä ja makoillut valokuvat seinällä ovat lisääntyvät saan enempi katselta
    Runot
    1
    59
  16. Minun lapseni

Hän nukkui hän ei tulisi takasin Oli vain hiljaisuus Hän oli jättänyt lauseita, joita emme olisi halunneet lukea Kyynel
    Rakkausrunot
    0
    59
  17. Jotain joskus...

Katso kaikkealle, mutta älä jätä minua, olen ajatellut sinua, mutta en ole koskaan päässyt sinut, siis varoitan sinua, l
    Rakkausrunot
    0
    59
  18. Sinulle vain

häävalssia ei ollut sinä ja minä vain tie vie jonnekin askel yhdessä vie jonnekin, siis se on sitä rakkautta <3
    Rakkausrunot
    0
    59
  19. Tina !niinku !

Kuka tekee sen mutta en voi muuttaa se voi olla Tina, voin vain kuvitella joten, se on vain Tina. Voin sanoa vain , Kii
    Runot
    0
    59
  20. rakkaus on jotain

rakkaus koskettaa se antaa voimaa venäjä, nyt en voi kaikkea sanoa, yes, näin on, rakastan
    Rakkausrunot
    0
    58