Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. sitä se on

Anna auringon paistaa jossain se antaa rauhan rakasta ja anna rakkauden tulla sinuun, tunne... rakkaus
    Rakkausrunot
    0
    73
  2. Jotain herkkää

Liian tavallista elämää mutta jossain on jotain se on siellä jossain sitä kauan olen kaivannut muttan jossain se on jote
    Rakkausrunot
    0
    73
  3. Unohtumaton päivä 4.3

Kauan on aikaa, kun tavattiin ja siitä alkoi yhteinen taival se taisi olla rakkautta On ollut iloa ja surua ja kaikk
    Rakkausrunot
    0
    72
  4. Kaikki hukassa

aika vie taaksepäin sinä siinä nukut anteeksi, en tiennyt kaikki kauniit ajat kaikki ovat minun muistoissa
    Rakkausrunot
    0
    71
  5. Jotain kaunista

Sanat kauniit iskeytyivät ihooni monia unelmia oli minulla joita muistelen ja sanani sinulle lähetän Jossain unelmat tot
    Rakkausrunot
    0
    71
  6. Sinulle vain

häävalssia ei ollut sinä ja minä vain tie vie jonnekin askel yhdessä vie jonnekin, siis se on sitä rakkautta <3
    Rakkausrunot
    0
    70
  7. Tina !niinku !

Kuka tekee sen mutta en voi muuttaa se voi olla Tina, voin vain kuvitella joten, se on vain Tina. Voin sanoa vain , Kii
    Runot
    0
    70
  8. Minun lapseni

Hän nukkui hän ei tulisi takasin Oli vain hiljaisuus Hän oli jättänyt lauseita, joita emme olisi halunneet lukea Kyynel
    Rakkausrunot
    0
    69
  9. Suomi !tänään 2018

Pieni Suomi . meillä suomalaisilla on ollut kaksi herraa , Ruotsi ja Venäjä , joita olemme palvelleet. Suomi on nöyr
    Yhteiskunta
    0
    69
  10. Mietintää rakkaudesta

Uusi avaruus, niin avara Mikä autuus ja ihanuus tiedä vaikka jäisin Mikä puuttuu, huutaa avoin avaruus Huudan, rakkau
    Rakkausrunot
    0
    69
  11. Rakkaus puhaltaa

Nyt unohdin kaikki, mutta voin vain muistella sinua jostain tuulahtelee tuttuja sanoja, joita en voi unohtaa ne, olivat
    Rakkausrunot
    0
    69
  12. Rakkaus jostain kaukaa

Kukaan ei voi viedä minun rakkauttani sinuun, olet minun rakkauteni ja pyydän anteeksi kaikkea sekoiluani. Sanna tiedä
    Rakkausrunot
    0
    69
  13. Suomen valtio

Alas nyt sortajat, jotka alas meitä köyhiä alistetaan.
    Yhteiskunta
    0
    68
  14. EKA KERTA !!!

Sinä, vauuu sekoitit pakkani, nyt mietin kaikkea sinä ole t vain se oikea, jota kokeilin. <3 you <3 me
    Rakkausrunot
    0
    67
  15. Rakkaudesta

askel ei värähdä tunnen katseen, vieläkin yksi askel sinun viereesi onnistuu, silloin olen onnellinen ainiaan
    Rakkausrunot
    0
    66
  16. rakkaus on jotain

rakkaus koskettaa se antaa voimaa venäjä, nyt en voi kaikkea sanoa, yes, näin on, rakastan
    Rakkausrunot
    0
    66
  17. Jotain joskus...

Katso kaikkealle, mutta älä jätä minua, olen ajatellut sinua, mutta en ole koskaan päässyt sinut, siis varoitan sinua, l
    Rakkausrunot
    0
    66
  18. Rakkaus on ikuinen

Jokin hehku herätti, rakkaus istahti minun olkapäilleni ajattelin ja uskoin ja petyin kaikki itkee, niin minäkin kaikki
    Kirjallisuus
    0
    66
  19. ihana yllätys

tunnetko väläyksen , mutta olen jossain, jotain et tunne, muistan meidän muistoissamme joten en kosketa sinua, selvä t
    Rakkausrunot
    0
    66
  20. Hän on se nyt

Sydämeni näkee vain rakkaat, joita rakastan helppoa se ei ole, sinun täytyy taistella, et saa antaa periksi, kaikki on m
    Rakkausrunot
    0
    65