kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Kaikki hukassa
aika vie taaksepäin sinä siinä nukut anteeksi, en tiennyt kaikki kauniit ajat kaikki ovat minun muistoissa058Rakkaus puhaltaa
Nyt unohdin kaikki, mutta voin vain muistella sinua jostain tuulahtelee tuttuja sanoja, joita en voi unohtaa ne, olivat058Joskus, odottaa sanaa rakas
joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote058EKA KERTA !!!
Sinä, vauuu sekoitit pakkani, nyt mietin kaikkea sinä ole t vain se oikea, jota kokeilin. <3 you <3 me057Mietintää rakkaudesta
Uusi avaruus, niin avara Mikä autuus ja ihanuus tiedä vaikka jäisin Mikä puuttuu, huutaa avoin avaruus Huudan, rakkau057Rakkaus jostain kaukaa
Kukaan ei voi viedä minun rakkauttani sinuun, olet minun rakkauteni ja pyydän anteeksi kaikkea sekoiluani. Sanna tiedä057Rakkaus kaikista suurin
Rakkaudella ajattelen kaikkia, jotka joilla ei ole sukulaisia <3 paljon sanoja on kaikilla toivon sydämestäni kaikkea057Rakkaus kutsuu kaikkia
Jonain päivänä se koskettaa kosketus on aina mukana rakastit aina ja ikuisesti ja minä sinua ja en olisi sinua koskaan057rakkaus on poissa
Tuli tuo jotain tämä on vain kuviteklmaa kaikki loppui kun sinä lähdit kukaan ei voi mua voi ei voi auttaa057Kaikkia muistetaanWhitney Houston
Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan057Rakkaudesta
askel ei värähdä tunnen katseen, vieläkin yksi askel sinun viereesi onnistuu, silloin olen onnellinen ainiaan056Rakkaus yhdistää
Sinä ja minä Kaikki mitä meillä on Rakkaudesta kaikki Sydän kertaa kaksi <3055Suomi !tänään 2018
Pieni Suomi . meillä suomalaisilla on ollut kaksi herraa , Ruotsi ja Venäjä , joita olemme palvelleet. Suomi on nöyr055Rakkaudesta ain
Kuiskaan sanat, prinssessa Diana kaikki mitä tapahtui, en voi unohtaa toivoin ja toivoin ja tunsin, sinun aikasi ei ollu054Hän on se nyt
Sydämeni näkee vain rakkaat, joita rakastan helppoa se ei ole, sinun täytyy taistella, et saa antaa periksi, kaikki on m053Jotain rakkaudesta
Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera053minun rakkaus
minä olin silloin, minä itse en huomannut kaikkea elämässä on liikaa pahuutta joka vie mukanaan... se vie ja kaikki jää052Rakkaus 1978
Kesäilta ja tanssilava Salamat iskivät välissämme ja siitä se lähti Mitä siinä muuta voi kuin mennä virran mukana Kuutam052Rakkaus on aina
tunnen sinun tuskasi tunnen kaikki minä tunnet olen tuntenut sinut meidän matkallamme, jota olemme kohdanneet niin su052Sinä ja minä
Aikaa on mennyt paljon minkä vuoksi kaikki on mennyt niin nopeasti Nyt vanhana ymmärrän sen miten olisinkaan voinut y051