Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Kaikki hukassa

aika vie taaksepäin sinä siinä nukut anteeksi, en tiennyt kaikki kauniit ajat kaikki ovat minun muistoissa
    Rakkausrunot
    0
    58
  2. Rakkaus puhaltaa

Nyt unohdin kaikki, mutta voin vain muistella sinua jostain tuulahtelee tuttuja sanoja, joita en voi unohtaa ne, olivat
    Rakkausrunot
    0
    58
  3. Joskus, odottaa sanaa rakas

joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote
    Rakkausrunot
    0
    58
  4. EKA KERTA !!!

Sinä, vauuu sekoitit pakkani, nyt mietin kaikkea sinä ole t vain se oikea, jota kokeilin. <3 you <3 me
    Rakkausrunot
    0
    57
  5. Mietintää rakkaudesta

Uusi avaruus, niin avara Mikä autuus ja ihanuus tiedä vaikka jäisin Mikä puuttuu, huutaa avoin avaruus Huudan, rakkau
    Rakkausrunot
    0
    57
  6. Rakkaus jostain kaukaa

Kukaan ei voi viedä minun rakkauttani sinuun, olet minun rakkauteni ja pyydän anteeksi kaikkea sekoiluani. Sanna tiedä
    Rakkausrunot
    0
    57
  7. Rakkaus kaikista suurin

Rakkaudella ajattelen kaikkia, jotka joilla ei ole sukulaisia <3 paljon sanoja on kaikilla toivon sydämestäni kaikkea
    Rakkausrunot
    0
    57
  8. Rakkaus kutsuu kaikkia

Jonain päivänä se koskettaa kosketus on aina mukana rakastit aina ja ikuisesti ja minä sinua ja en olisi sinua koskaan
    Rakkausrunot
    0
    57
  9. rakkaus on poissa

Tuli tuo jotain tämä on vain kuviteklmaa kaikki loppui kun sinä lähdit kukaan ei voi mua voi ei voi auttaa
    Kirjallisuus
    0
    57
  10. Kaikkia muistetaanWhitney Houston

Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan
    Rakkausrunot
    0
    57
  11. Rakkaudesta

askel ei värähdä tunnen katseen, vieläkin yksi askel sinun viereesi onnistuu, silloin olen onnellinen ainiaan
    Rakkausrunot
    0
    56
  12. Rakkaus yhdistää

Sinä ja minä Kaikki mitä meillä on Rakkaudesta kaikki Sydän kertaa kaksi <3
    Rakkausrunot
    0
    55
  13. Suomi !tänään 2018

Pieni Suomi . meillä suomalaisilla on ollut kaksi herraa , Ruotsi ja Venäjä , joita olemme palvelleet. Suomi on nöyr
    Yhteiskunta
    0
    55
  14. Rakkaudesta ain

Kuiskaan sanat, prinssessa Diana kaikki mitä tapahtui, en voi unohtaa toivoin ja toivoin ja tunsin, sinun aikasi ei ollu
    Rakkausrunot
    0
    54
  15. Hän on se nyt

Sydämeni näkee vain rakkaat, joita rakastan helppoa se ei ole, sinun täytyy taistella, et saa antaa periksi, kaikki on m
    Rakkausrunot
    0
    53
  16. Jotain rakkaudesta

Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera
    Kirjallisuus
    0
    53
  17. minun rakkaus

minä olin silloin, minä itse en huomannut kaikkea elämässä on liikaa pahuutta joka vie mukanaan... se vie ja kaikki jää
    Rakkausrunot
    0
    52
  18. Rakkaus 1978

Kesäilta ja tanssilava Salamat iskivät välissämme ja siitä se lähti Mitä siinä muuta voi kuin mennä virran mukana Kuutam
    Rakkausrunot
    0
    52
  19. Rakkaus on aina

tunnen sinun tuskasi tunnen kaikki minä tunnet olen tuntenut sinut meidän matkallamme, jota olemme kohdanneet niin su
    Rakkausrunot
    0
    52
  20. Sinä ja minä

Aikaa on mennyt paljon minkä vuoksi kaikki on mennyt niin nopeasti Nyt vanhana ymmärrän sen miten olisinkaan voinut y
    Rakkausrunot
    0
    51