Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Rakkaus on ihana sana

Rakkaus ei kysy rajoja rakastan, ennenkuin kukaan ehtii kysymään, joten jään odottamaan, sanon rakastan sinua, ainiaan
    Rakkausrunot
    2
    282
  2. Rakas, jos voin sanoa sinulle

sanat ovat kauniit, ja jotka voin lausua vain sinulle jota, rakastan, ainiaan
    Rakkausrunot
    0
    265
  3. rakkaudesta tietenkin

tähdet loistavat siellä jossain olet jossain ja sinua rakastan viuuh ! olen tässä ja sinä jossain ja sinua aina rakast
    Rakkausrunot
    0
    262
  4. i like Chopin

ja minä onnellinen juoksin rantaan katselin meren suuria aaltoja piipertelin ja tein kuvioita hiekkaan hiekka oli autio
    Runot
    2
    260
  5. * * * joulun tähti * * *

joulun tähti loistaa ja meille toistaa rakasta älä koskaan siitä luovu sillä polulla on monta kulkijaa et saa jää
    Rakkausrunot
    9
    259
  6. rakkausrunoni

meren aallot pyrskähtelevät silmilleni olen saarroksissa kaikesta pois tässä vielä sanat sanon sinulle rakastan ja ain
    Kirjallisuus
    2
    251
  7. Hän on

hänen äänensä säväyttää, se kulkee herkästi ja menee sinun lävitsesi huomaan hänessä herkän ja iloisen luonteen, kukapa
    Runot
    2
    251
  8. palava meri

tuuli vieköön minut yli palavan meren, en odota sen tyyntyvän tunteeni ovat kasvaneet sinua kohtaan, en voi erehtyä us
    Rakkausrunot
    9
    249
  9. hänen kanssaan

aika on rakastaa antaa hänelle tunteesi iloita elämästä, hänestä koko maailmasta nauttia jokaisesta hetkestä, jokaises
    Rakkausrunot
    3
    248
  10. usko tai älä

teeskentelisinkö sinulle ? en, se ei kuulu minun tyyliini olen se, mikä olen salaisinko sinulta jotakin ? salaan tietys
    Rakkausrunot
    1
    244
  11. näyttämöllä

hän astuu kengät kopisten näyttämölle ilmapiiri on jännittynyt kuuluu kuiskeita hän avaa suunsa, lausuu vuorosanansa u
    Runot
    0
    244
  12. eräs yö

laahaavat askeleet kissat nukkuvat sohvalla kaikki nukkuvat, minä valvon idea hukassa, vereni kiehuu tupakka rauhoit
    Runot
    6
    244
  13. tunne, sinulle

unettomat yöt päivät sekaisin puurokattila palaa pohjaan sanat eivät kohoa ilmoille kuu ei loista tulivuori purkaut
    Rakkausrunot
    5
    241
  14. Jossain on hän

Hiljaiset sävelet lentävät jonnekin kauas, jonnekin missä ei kukaan voi tietää missä hän on... Rakkaus on ja odottaa ja
    Rakkausrunot
    1
    239
  15. runonpoikanen, viuh

niskojaan nakkeli, ei halunnut tulla esiin ärsyyntynyt, niin ärsyyntynyt toisteli sanoja, ei auennut idea kasvamaan n
    Runot
    3
    223
  16. Ihananainen rakkauslaulu

sanaakaan ei tarvitse vaihtaa, kun tunnet sen kun katsot häntä silmiin, tiedät hän on sinun rakkainpasi <3
    Rakkausrunot
    1
    223
  17. romanssi

rakkaus on tie kuljen kanssasi matka jatkuu sanoja on paljon kuiskaus sinulle tänään, huomenna tämä on oikea romanssi,
    Rakkausrunot
    7
    218
  18. Kaikki rakkaat

Siellä jossain he ovat jossain, sitä en tiedä missä nutta tiedän että me kerran kohtaamme, siellä ei puutu rakkaus koska
    Rakkausrunot
    2
    216
  19. siis

tässä olen minä, en osaa mielistellä siis olen ihan tavallinen ihminen heii, olen olemassa tässä olen, mutte sin ä et
    Runot
    3
    215
  20. Rakkaus koskettaa sinua ja minua

Jokainen hetki ja nyt ja nyt kun tiedän, etten voi auttaa sinua olen eksyksissä, sinä olet jossain ja et ymmärrä minua
    Rakkausrunot
    3
    215