kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Rakkaus on ihana sana
Rakkaus ei kysy rajoja rakastan, ennenkuin kukaan ehtii kysymään, joten jään odottamaan, sanon rakastan sinua, ainiaan2282Rakas, jos voin sanoa sinulle
sanat ovat kauniit, ja jotka voin lausua vain sinulle jota, rakastan, ainiaan0265rakkaudesta tietenkin
tähdet loistavat siellä jossain olet jossain ja sinua rakastan viuuh ! olen tässä ja sinä jossain ja sinua aina rakast0262i like Chopin
ja minä onnellinen juoksin rantaan katselin meren suuria aaltoja piipertelin ja tein kuvioita hiekkaan hiekka oli autio2260* * * joulun tähti * * *
joulun tähti loistaa ja meille toistaa rakasta älä koskaan siitä luovu sillä polulla on monta kulkijaa et saa jää9259rakkausrunoni
meren aallot pyrskähtelevät silmilleni olen saarroksissa kaikesta pois tässä vielä sanat sanon sinulle rakastan ja ain2251Hän on
hänen äänensä säväyttää, se kulkee herkästi ja menee sinun lävitsesi huomaan hänessä herkän ja iloisen luonteen, kukapa2251palava meri
tuuli vieköön minut yli palavan meren, en odota sen tyyntyvän tunteeni ovat kasvaneet sinua kohtaan, en voi erehtyä us9249hänen kanssaan
aika on rakastaa antaa hänelle tunteesi iloita elämästä, hänestä koko maailmasta nauttia jokaisesta hetkestä, jokaises3248usko tai älä
teeskentelisinkö sinulle ? en, se ei kuulu minun tyyliini olen se, mikä olen salaisinko sinulta jotakin ? salaan tietys1244näyttämöllä
hän astuu kengät kopisten näyttämölle ilmapiiri on jännittynyt kuuluu kuiskeita hän avaa suunsa, lausuu vuorosanansa u0244eräs yö
laahaavat askeleet kissat nukkuvat sohvalla kaikki nukkuvat, minä valvon idea hukassa, vereni kiehuu tupakka rauhoit6244tunne, sinulle
unettomat yöt päivät sekaisin puurokattila palaa pohjaan sanat eivät kohoa ilmoille kuu ei loista tulivuori purkaut5241Jossain on hän
Hiljaiset sävelet lentävät jonnekin kauas, jonnekin missä ei kukaan voi tietää missä hän on... Rakkaus on ja odottaa ja1239runonpoikanen, viuh
niskojaan nakkeli, ei halunnut tulla esiin ärsyyntynyt, niin ärsyyntynyt toisteli sanoja, ei auennut idea kasvamaan n3223Ihananainen rakkauslaulu
sanaakaan ei tarvitse vaihtaa, kun tunnet sen kun katsot häntä silmiin, tiedät hän on sinun rakkainpasi <31223romanssi
rakkaus on tie kuljen kanssasi matka jatkuu sanoja on paljon kuiskaus sinulle tänään, huomenna tämä on oikea romanssi,7218Kaikki rakkaat
Siellä jossain he ovat jossain, sitä en tiedä missä nutta tiedän että me kerran kohtaamme, siellä ei puutu rakkaus koska2216siis
tässä olen minä, en osaa mielistellä siis olen ihan tavallinen ihminen heii, olen olemassa tässä olen, mutte sin ä et3215Rakkaus koskettaa sinua ja minua
Jokainen hetki ja nyt ja nyt kun tiedän, etten voi auttaa sinua olen eksyksissä, sinä olet jossain ja et ymmärrä minua3215