kaikki hyvin rauhallisesti
odottaa
kauan kesti tulla tänne asti
valkoinen lumi häikäisee silmiä
pienesti aurinko kurkistaa
linnut sirittävät salaista
sanomaa
vielä ei ole aika sen
kummasti kuitenkin se kutittaa
ajatuksia paljon se herättää
tule, kun aikasi on
kevät jo hieroo silmiään
kun aika on
7
338
Vastaukset 7
- Miekko
Vai kevättä on jo rinnassa tundran tytöllä.. :) Täälläkin tuiskuttaa lumentapaista.
Etkö sinäkään ole päässyt vielä selville lintujen sanomasta? Kovasti niillä on asiaa... en voi välttyä ajatukselta aina ohikulkiessa, että minusta ne kuitenkin puhuvat...Onkohan muilla samanlaista tunnetta..?johan ollaan melkein helmikuun puolessa
välissä ja luulen, että talven aika on
lopuillaan.kevät rinnassa on varmaan monella muullakin ja sen huomaa...
lintujen sanomaa mietin ja ehkä luulen tietäväni
niiden tarkoituksen, mutta kukin saakoon itse
vaistota sen..
- lindalinda1
pirteä kevätruno, jossa kyllä lukija viihtyy -
ainakin minä.
Kiitos ! - ajanmittaaja
ennen kuin itse asia tapahtuu, kuin pysähtynyt hetki tai ikuisuus.
Tuon kohadan tuot esille, hianosti.
vähän niinkuin ystävämme NallePuh, joka tuumasi että juuri hetki ennen hunajan syöntiä on parempi kuin itse hunajan syöminen.
Runosi oli siis parempaa kuin hunaja ja minä tiedän miltä hunaja maistuu.Kiittisinähän löysit sen mitä minä tässä yritin
kertoa. pysähdys, hei missä mennään...
mutta hunajapurkille se, sinäkin olet menossa:)
kiitos, huomiostasi.- ajanmittaaja
kuusitahtea kirjoitti:
sinähän löysit sen mitä minä tässä yritin
kertoa. pysähdys, hei missä mennään...
mutta hunajapurkille se, sinäkin olet menossa:)
kiitos, huomiostasi.täysin oikea, mikäpä sen parempaa kun päästä hunajaa tihtuavan lähteen äärelle lipomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4121672Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123743
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 60730
- 39709
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36595- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503