kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
tipuset
kulki tiellä kuusi keltaista pienen pientä tipua yksi tipu kurkisteli ruohikon takaa toinen tipu kukan sisältä tiirist6212runo
sanat pyrähtelevät eteeni hahmottelen niitä mielessäni syntyy ensimmäinen runo rakkaudesta ei koristeita ei hellitt4208hiljaisuus
jälleen, palaan kuuntelemaan luonnon ääniä rakkauteni sinuun ei koskaan vähene, se kasvaa ja lentää taivaalla pysähdy5206Rakkaus aina
Sinun sanasi ovat kauneimmat mitä olen kuullut maalilmassani ja nyt ne löydän ja tiedän, että sinä olet minun rakkauteni1205Äidille, rakkaudella
Muistatko pihan, jossa leikittiin ja joskus tapeltiin..? Muistatko talon, jossa asuttiin ja nukuttiin..? On yksi ihmine1205kolme ikkunaa
menneisyyden ikkuna kurkistus sinne, laitan sen nopeasti kiinni toinen ikkuna, tämä päivä paljon uutta aloitan tyhjäst2202jokin voima
suruun takertunut eksynyt ihminen autiot talot sielusta se lähti ei sanaakaan kilpikonna selällään rakkautesi voim4198Rakkaus vie
Rakkaus, sinä kaunis sana sinä valloitat, sinä saat ajatukset viemään kauas, ihanaan... Heräsin, niin koskaan ei tiedä0197Jotain vielä
olen iloinen sinut tunnen sinä vierelläin, sinä olet minun rakkain nyt voin vain sanoa, rakastan sinua aina1197rakkaus
vihaa ja katkeruutta en ymmärrä, anna ajan koskettaa rakkaus, kaunis haihtui lentämään3196talvella, sinä ja minä
kiersimme kehräten toistemme ympärillä kortit oli jaettu kohtalo oli muistanut meitä meri ei kuohunut se kuunteli me5195Rakkaus on ihmeellinen
jotain voi aistia, joskus voi mennä jotain voi koskettaa, mutta koskaan ei voi unohtaa...0195Onnea 100-vuotias Suomi !
Valkoinen on vapautta pienen Suomen rakkaus soi sumuisessa aamussa avautuen elämään Sininen soi säveltään se soi yli so7185Rakkaus syttyy
Tässä olen seison vierelläsi olen odottanut ehkä joskus me olemme ja me rakastamme3183valkoinen ajatus
huurteiset puut herättävät minut valkoinen ajatus laskeutuu olkapäälleni kuiskaa monenlaisia sanoja kuuntelen lumottu3180sanat piiloutuivat
monet sanat hautautuivat maan alle, piiloon suojaan auringolta kylmyydeltä, kaikelta rauhaan, lepäämään kaiken kauniin0179- 0176
Totuus sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika, jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan, mui0174Suomi
tämän sinivalkoisen lipun alla kulkeva kansa vapaana, ilman siteitä muihin kahleet ovat jääneet pois, vertavuotavien j6170Silmiin katsoja
kauniit sanasi jäivät soimaan minun korviini ne veivät minut toiseen maailmaan maailmaan, jossa rakkaus valtaa mielen0165