Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. tipuset

kulki tiellä kuusi keltaista pienen pientä tipua yksi tipu kurkisteli ruohikon takaa toinen tipu kukan sisältä tiirist
    Runot
    6
    212
  2. runo

sanat pyrähtelevät eteeni hahmottelen niitä mielessäni syntyy ensimmäinen runo rakkaudesta ei koristeita ei hellitt
    Rakkausrunot
    4
    208
  3. hiljaisuus

jälleen, palaan kuuntelemaan luonnon ääniä rakkauteni sinuun ei koskaan vähene, se kasvaa ja lentää taivaalla pysähdy
    Kirjallisuus
    5
    206
  4. Rakkaus aina

Sinun sanasi ovat kauneimmat mitä olen kuullut maalilmassani ja nyt ne löydän ja tiedän, että sinä olet minun rakkauteni
    Rakkausrunot
    1
    205
  5. Äidille, rakkaudella

Muistatko pihan, jossa leikittiin ja joskus tapeltiin..? Muistatko talon, jossa asuttiin ja nukuttiin..? On yksi ihmine
    Kirjallisuus
    1
    205
  6. kolme ikkunaa

menneisyyden ikkuna kurkistus sinne, laitan sen nopeasti kiinni toinen ikkuna, tämä päivä paljon uutta aloitan tyhjäst
    Runot
    2
    202
  7. jokin voima

suruun takertunut eksynyt ihminen autiot talot sielusta se lähti ei sanaakaan kilpikonna selällään rakkautesi voim
    Rakkausrunot
    4
    198
  8. Rakkaus vie

Rakkaus, sinä kaunis sana sinä valloitat, sinä saat ajatukset viemään kauas, ihanaan... Heräsin, niin koskaan ei tiedä
    Rakkausrunot
    0
    197
  9. Jotain vielä

olen iloinen sinut tunnen sinä vierelläin, sinä olet minun rakkain nyt voin vain sanoa, rakastan sinua aina
    Rakkausrunot
    1
    197
  10. rakkaus

vihaa ja katkeruutta en ymmärrä, anna ajan koskettaa rakkaus, kaunis haihtui lentämään
    Rakkausrunot
    3
    196
  11. talvella, sinä ja minä

kiersimme kehräten toistemme ympärillä kortit oli jaettu kohtalo oli muistanut meitä meri ei kuohunut se kuunteli me
    Rakkausrunot
    5
    195
  12. Rakkaus on ihmeellinen

jotain voi aistia, joskus voi mennä jotain voi koskettaa, mutta koskaan ei voi unohtaa...
    Rakkausrunot
    0
    195
  13. Onnea 100-vuotias Suomi !

Valkoinen on vapautta pienen Suomen rakkaus soi sumuisessa aamussa avautuen elämään Sininen soi säveltään se soi yli so
    Rakkausrunot
    7
    185
  14. Rakkaus syttyy

Tässä olen seison vierelläsi olen odottanut ehkä joskus me olemme ja me rakastamme
    Rakkausrunot
    3
    183
  15. valkoinen ajatus

huurteiset puut herättävät minut valkoinen ajatus laskeutuu olkapäälleni kuiskaa monenlaisia sanoja kuuntelen lumottu
    Runot
    3
    180
  16. sanat piiloutuivat

monet sanat hautautuivat maan alle, piiloon suojaan auringolta kylmyydeltä, kaikelta rauhaan, lepäämään kaiken kauniin
    Rakkausrunot
    0
    179
  17. Nat King Cole

monin sanoin, sanoi Nat King Cole, Mona-Lisa tunteella elossa jälleen
    Runot
    0
    176
  18. Totuus sinulle

Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika, jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan, mui
    Runot
    0
    174
  19. Suomi

tämän sinivalkoisen lipun alla kulkeva kansa vapaana, ilman siteitä muihin kahleet ovat jääneet pois, vertavuotavien j
    Runot
    6
    170
  20. Silmiin katsoja

kauniit sanasi jäivät soimaan minun korviini ne veivät minut toiseen maailmaan maailmaan, jossa rakkaus valtaa mielen
    Rakkausrunot
    0
    165