kuusitahtea

![]()
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Onnea 100-vuotias Suomi !
Valkoinen on vapautta pienen Suomen rakkaus soi sumuisessa aamussa avautuen elämään Sininen soi säveltään se soi yli so7284Rakkaus syttyy
Tässä olen seison vierelläsi olen odottanut ehkä joskus me olemme ja me rakastamme3282tunne, sinulle
unettomat yöt päivät sekaisin puurokattila palaa pohjaan sanat eivät kohoa ilmoille kuu ei loista tulivuori purkaut5279Jotain vielä
olen iloinen sinut tunnen sinä vierelläin, sinä olet minun rakkain nyt voin vain sanoa, rakastan sinua aina1273rakkausrunoni
meren aallot pyrskähtelevät silmilleni olen saarroksissa kaikesta pois tässä vielä sanat sanon sinulle rakastan ja ain2269runo
sanat pyrähtelevät eteeni hahmottelen niitä mielessäni syntyy ensimmäinen runo rakkaudesta ei koristeita ei hellitt4268Sinä ja minä
Maisemat muuttuivat ja rakkaus jokapäiväinen joskus se sykähdytti ujon pojan huomasin ja hän kai minut, otaksuin Päivät2268usko tai älä
teeskentelisinkö sinulle ? en, se ei kuulu minun tyyliini olen se, mikä olen salaisinko sinulta jotakin ? salaan tietys1264romanssi
rakkaus on tie kuljen kanssasi matka jatkuu sanoja on paljon kuiskaus sinulle tänään, huomenna tämä on oikea romanssi,7261tipuset
kulki tiellä kuusi keltaista pienen pientä tipua yksi tipu kurkisteli ruohikon takaa toinen tipu kukan sisältä tiirist6252runonpoikanen, viuh
niskojaan nakkeli, ei halunnut tulla esiin ärsyyntynyt, niin ärsyyntynyt toisteli sanoja, ei auennut idea kasvamaan n3246hiljaisuus
jälleen, palaan kuuntelemaan luonnon ääniä rakkauteni sinuun ei koskaan vähene, se kasvaa ja lentää taivaalla pysähdy5245Rakkaus on vaikeaa
Sinä olet jossain rakkaus on jossain sinä siinä lähellä rakkaus on, joka kutsuu alku sinne, mikä ei koskaan lopuun.0245siis
tässä olen minä, en osaa mielistellä siis olen ihan tavallinen ihminen heii, olen olemassa tässä olen, mutte sin ä et3244kolme ikkunaa
menneisyyden ikkuna kurkistus sinne, laitan sen nopeasti kiinni toinen ikkuna, tämä päivä paljon uutta aloitan tyhjäst2240rakkaus
vihaa ja katkeruutta en ymmärrä, anna ajan koskettaa rakkaus, kaunis haihtui lentämään3238Kaikenlainen rakkaus
Jokainen sen tuntee kohdallaan minä tunsin ja hänkin tunsi Jossain hepreassa me oltiin ja siksi etsin vieläkin, sitä ka1234- 5233
jokin voima
suruun takertunut eksynyt ihminen autiot talot sielusta se lähti ei sanaakaan kilpikonna selällään rakkautesi voim4232talvella, sinä ja minä
kiersimme kehräten toistemme ympärillä kortit oli jaettu kohtalo oli muistanut meitä meri ei kuohunut se kuunteli me5229