sanat pyrähtelevät eteeni
hahmottelen niitä mielessäni
syntyy ensimmäinen runo
rakkaudesta
ei koristeita
ei hellittelysanoja
siinä on suuri rakkaus
sinä
runo
4
270
Vastaukset
- Miekko
Vai noin sanat pyrähtelevät taas! Mutta onko tämä vasta ensimmäinen runo, olethan sinä jo jonkin aikaa kirjoittanut ;)
Ei tosiaan ollut mitään turhaa, vain oleellinen kiteytettynä. Hieno!runossa on kaikki mahdollista
runo voi olla aina ensimmäinen, jos itse niin haluaa. ja itseasiassa olen minä muutamia
kirjoitellut ;)
Sinähän olet niin pirtsakkaalla tuulella,
lyhyesti virsi kaunis...- Miekko
kuusitahtea kirjoitti:
runossa on kaikki mahdollista
runo voi olla aina ensimmäinen, jos itse niin haluaa. ja itseasiassa olen minä muutamia
kirjoitellut ;)
Sinähän olet niin pirtsakkaalla tuulella,
lyhyesti virsi kaunis...tänään on kyllä kummallinen mielentila.. varmaan tämä luminen miljöö laittaa pään sekaisin. Tänään kaikki on mahdollista.. voin valloittaa maailman tai ostaa keltaisia kiivejä..
Hmm.. hyvä asenne.. suhtautua jokaiseen runoon kuin se olisi ensimmäinen.. Ei hullumpi idea... Miekko kirjoitti:
tänään on kyllä kummallinen mielentila.. varmaan tämä luminen miljöö laittaa pään sekaisin. Tänään kaikki on mahdollista.. voin valloittaa maailman tai ostaa keltaisia kiivejä..
Hmm.. hyvä asenne.. suhtautua jokaiseen runoon kuin se olisi ensimmäinen.. Ei hullumpi idea...lumipyry sekoittaa ilman ja sen myötä mielen...
valloittaa maan runon maailmassa.. ja todellisuudessa ostaa kiivejä.
alku kaiken kauniin..Kirkan sanoin.
ja jne. siitä se lähtee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644
