kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Olisinpa runoilija
Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka2112Rakkaudesta kaikki
ehkä kaikki ovat samaa mieltä koskaan ei tarvi kipua kestää siellä on hyvä paikka meille joten sinne mennään kun aika on2112Loputun rakkaus
Lintujen lennellessä, meidän sydämme sykähdellessä tää tuntuu jo joltain Ihanaa kaikki on alussa, sitten kipeän kosketel0111Syksyn menetys
Rakastan, sinua syksy ajatukset viet minut menneeseen... Rakastan, sinua syksy olen syntynyt silloin niinkuin on minun t2110Amy Winehouse
Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er0108Jotain kerroin
Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s0108Rakasta niin minäkin
yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,1107Koskaan ei voi tietää
Jumalaiset sanasi , mitä muuta tässä tarvitaan, sanat ovat niin kalliit, että sydämeni särkyvät, jos sinä et minua rakas0106Rakkaus on kova panos
Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua0106Kaikki on tässä
kukaan ei voi tuntea sitä tuskaa rakastaan jonka on pakko, joskus antaa lopulta antaa mennä <30104Vuosi 2013
Olet ykkönen ja sinä tiedät sen ajatukseni juoksevat luoksesi mitä nyt, ilman sinua en elää voi sinä olet rakkauteni jos0103Jotain rakkaudesta
Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera0102Rakkaus on kaukana
Yksi askel, toinen askel katsele ja tunne , o,let ulkona ihastelen ja aistin ja sanon, nyt sinå tunnet jotain.. yes tun0102Rakkaus on...
Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <32101Sielujen tanssi
Valkoista pumpulia valkoiset harsomaiset seinät ympärillä hyvin hiljaa hiivin salaa katselen ja kuuntelen kuuluu ihana0101Joskus, odottaa sanaa rakas
joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote0100- 099
Oletko unohtanut..?
Miljoona vuotta on kulunut ja nyt olet vielä vierelläni, ihmettelen paljon Jokin väärinkäsitys on varmaan tullut, ihmett099- 198
Kukaan ei usko, joten katsotaan
Rakkaus on jotain, joka aiheuttaa hirveän paljon tapahtumia, joten katsotaan, miten kaikki menee eteenpäin, joten, raka098