Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Olisinpa runoilija

Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka
    Kirjallisuus
    2
    112
  2. Rakkaudesta kaikki

ehkä kaikki ovat samaa mieltä koskaan ei tarvi kipua kestää siellä on hyvä paikka meille joten sinne mennään kun aika on
    Rakkausrunot
    2
    112
  3. Loputun rakkaus

Lintujen lennellessä, meidän sydämme sykähdellessä tää tuntuu jo joltain Ihanaa kaikki on alussa, sitten kipeän kosketel
    Rakkausrunot
    0
    111
  4. Syksyn menetys

Rakastan, sinua syksy ajatukset viet minut menneeseen... Rakastan, sinua syksy olen syntynyt silloin niinkuin on minun t
    Rakkausrunot
    2
    110
  5. Amy Winehouse

Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er
    Runot
    0
    108
  6. Jotain kerroin

Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s
    Rakkausrunot
    0
    108
  7. Rakasta niin minäkin

yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,
    Rakkausrunot
    1
    107
  8. Koskaan ei voi tietää

Jumalaiset sanasi , mitä muuta tässä tarvitaan, sanat ovat niin kalliit, että sydämeni särkyvät, jos sinä et minua rakas
    Runot
    0
    106
  9. Rakkaus on kova panos

Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua
    Rakkausrunot
    0
    106
  10. Kaikki on tässä

kukaan ei voi tuntea sitä tuskaa rakastaan jonka on pakko, joskus antaa lopulta antaa mennä <3
    Rakkausrunot
    0
    104
  11. Vuosi 2013

Olet ykkönen ja sinä tiedät sen ajatukseni juoksevat luoksesi mitä nyt, ilman sinua en elää voi sinä olet rakkauteni jos
    Rakkausrunot
    0
    103
  12. Jotain rakkaudesta

Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera
    Rakkausrunot
    0
    102
  13. Rakkaus on kaukana

Yksi askel, toinen askel katsele ja tunne , o,let ulkona ihastelen ja aistin ja sanon, nyt sinå tunnet jotain.. yes tun
    Rakkausrunot
    0
    102
  14. Rakkaus on...

Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <3
    Rakkausrunot
    2
    101
  15. Sielujen tanssi

Valkoista pumpulia valkoiset harsomaiset seinät ympärillä hyvin hiljaa hiivin salaa katselen ja kuuntelen kuuluu ihana
    Kirjallisuus
    0
    101
  16. Joskus, odottaa sanaa rakas

joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote
    Rakkausrunot
    0
    100
  17. Titanic silloin

kauan sitten tunnen ja haluan sanoa rakastakaa kaikkia ja myös itseänne <3
    Runot
    0
    99
  18. Oletko unohtanut..?

Miljoona vuotta on kulunut ja nyt olet vielä vierelläni, ihmettelen paljon Jokin väärinkäsitys on varmaan tullut, ihmett
    Rakkausrunot
    0
    99
  19. Aki Sirkesalo &Lisa Nilsson-Mysteeri

Tämä kaikkik jää salaiset kansiot
    Runot
    1
    98
  20. Kukaan ei usko, joten katsotaan

Rakkaus on jotain, joka aiheuttaa hirveän paljon tapahtumia, joten katsotaan, miten kaikki menee eteenpäin, joten, raka
    Rakkausrunot
    0
    98