kuusitahtea

![]()
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
rakkaus on tässä
löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä0164Amy Winehouse
Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er0163Sinä vain olet
Jos katsot minuun näet jotain, jota et uskonut näkeväsi koskaan sinä et näe sydämeeni siellä on salainen osa jonne ei ku0163Rakkaudesta sanat
Yksi aina joku sano voisi muuttaa kaiken ja sitten kaikki oilisi kaukana takana ja sitten voisi huokaista . Tarina on t0163Sinä, jossain
askel eteenpäin tie jota kuljen sinä olet, jossain voin vain sanoa sinua, rakastan ainiaan2161mINÄ JA SINÄ
hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.0160näin kevään kynnyksellä
valkoinen lumi loistaa kirkkaasti siristän silmiäni linnut laulavat laulujaan ehkä lemmestä voin aistia sen niin in2159- 1158
Olisinpa runoilija
Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka2157lähellä
vene on rannalla, jykevänä valkoinen lumipeitto päällään meri on valmiina pinnan alla yksi askel lähempänä aaltojen ku1156Syksyn menetys
Rakastan, sinua syksy ajatukset viet minut menneeseen... Rakastan, sinua syksy olen syntynyt silloin niinkuin on minun t2156Rakkaudesta paljon
Missä on se sanat, joita olen odottanut ? Jos sanoja ei löydy silloin kaikki on jossain...0155Rakkaus on paljon sanoja
Kun sinä lähdit toiseen maailmaan, sinne taivaaseen Jäin tänne taistelemaan Vahva, sinä tai minä, joten me ollaan yhteyd0154Rakkaus on ihanin aSIA
RAKKAUS on ihana asia, jota kukaan ei voi koskaan unohtaa, rakastan aina ja uskon, että nähdään vielä <30154rikkirevityt
ränsistynyt talo rikkirevityt ikkunat rappeutuneet maalit haljennut piippu kaikki vanhoiksi kuluneina vain muistot2153Ihanat haaveet
kosketa ne ovat vielä alussa pienen sydämen anna niiden kuohua pieni takkaus0152Sinä ja minä
ajatus, koskettaa se on täällä ja siellä, liikaa lupauksia, tänään , olen hukassa olen ulkona, vaellan sinä olet kaukana2151Onni on jotain
Onni on olla jossain, ihmisenä ja olla väri millainen vaan Aika kuluu ja tavat muuttuu joskus onni tulee0151Rakkaudesta
Rakastan ja rakastan jota en voisi koskaan lopettaa, siis nyt jatkan ja kerron sinulle, että olet kaikkeni ja ainoa suur0149Muistoissani
Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y2149