kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Katsotaan, tie
Niinkuin vesi vierehtää ja sulkee silmänsä jossain odottaa jossain hän...koskaan et voit tietää minne se vie...097Rakkaudesta !
Sanoilla ei ole väliä, olet aina minussa tunnen,,,,olet siinä ja aina...sinä <3 tuntee ja sinä olet aina<3 sinä m097koskaan ei voi tietää
rakkaus ei sano monesti hyvästi, rakkaus odottaa , se ei jaksa se on ja se on siinä.097mINÄ JA SINÄ
hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.096R niinkuin rakkaus
Rakkaus, on sinun sisällä anna aikaa, kun aika on sinä tunnet ja sinä pyörit ja ...196Rakkaus on joka kestää
Yksi katse silloin kauan sitten, joka muutti maailmani, kukaan ei tiedä, minun tunteeni häntä kohtaan<3 kukaan ei vo096rakkaus kaikille
kuiskauksia, niin ne ovat rakkaudesta ja ne jatkavat matkaansa, kunnes kaikki ovat yhdessä ja jatkavat, kunnes rakkaus v096unohtumaton kesä
Olisipa kesä, se vielä ajatukset vaeltavat sinne kauas, sydän etsii rakkaintaan, aina harhailleen...294Jotain sanoilla
Kaikki mitä sanotaan on sinun sisälläsi, jota ei kerrota kaikille, nyt voit juosta tai jäädä. Sana on vanha, jota ei san193Yksi sana voi muuttaa kaiken
Missä se sana on , se on jossain ! Hebreasta kaikki löytyy, johon en koskaan löytänyt tietä <3 mutta jossain, se on R093Jotain sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan muista093- 093
Joskus ei tule sanoja
Ihmeellisiä sanoja, jotka harhailevat jossain, no eihän ne meitä voi saada kiinni jotain kumminkin jäi sanomatta, nyt ko092sinä jossain
maailmanin on täyttynyt, jostain jostain, josta en tarkkaan pysty sanomaan Nyt tulee tarkempi ilmaisu, jota kukaan ole s091Rakkaus ja me
Kaikki alkaa pienestä katse voi valloittaa siitä se alkaa ja se vie mennessään ja jonnekin ihmetellen, missä me olemme s091Rakkaus joka jää
Kukaan ei voi tietää, mutta kun sinun viereesi istuu, joku joka tietää tunteesi niin silloin en enää jatka matkaani,090Rakkaus ihana
rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a090Rakkaus on jossain
rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa189Rakkaus, jostakin
Unelma elää rakkaudessa jos voit koskettaa sitä se lentää luoksesi ja huutaa tulen luoksesi ja jaamme sinun unelmasi, jo089Muisto minulla
<3 kaunis muisto minulla on sinusta rakas tyttäreni sinua rakastan ja muistelen aikaanne, joka oli voimakas taistel088