Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Katsotaan, tie

Niinkuin vesi vierehtää ja sulkee silmänsä jossain odottaa jossain hän...koskaan et voit tietää minne se vie...
    Rakkausrunot
    0
    97
  2. Rakkaudesta !

Sanoilla ei ole väliä, olet aina minussa tunnen,,,,olet siinä ja aina...sinä <3 tuntee ja sinä olet aina<3 sinä m
    Rakkausrunot
    0
    97
  3. koskaan ei voi tietää

rakkaus ei sano monesti hyvästi, rakkaus odottaa , se ei jaksa se on ja se on siinä.
    Rakkausrunot
    0
    97
  4. mINÄ JA SINÄ

hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.
    Rakkausrunot
    0
    96
  5. R niinkuin rakkaus

Rakkaus, on sinun sisällä anna aikaa, kun aika on sinä tunnet ja sinä pyörit ja ...
    Rakkausrunot
    1
    96
  6. Rakkaus on joka kestää

Yksi katse silloin kauan sitten, joka muutti maailmani, kukaan ei tiedä, minun tunteeni häntä kohtaan<3 kukaan ei vo
    Rakkausrunot
    0
    96
  7. rakkaus kaikille

kuiskauksia, niin ne ovat rakkaudesta ja ne jatkavat matkaansa, kunnes kaikki ovat yhdessä ja jatkavat, kunnes rakkaus v
    Rakkausrunot
    0
    96
  8. unohtumaton kesä

Olisipa kesä, se vielä ajatukset vaeltavat sinne kauas, sydän etsii rakkaintaan, aina harhailleen...
    Rakkausrunot
    2
    94
  9. Jotain sanoilla

Kaikki mitä sanotaan on sinun sisälläsi, jota ei kerrota kaikille, nyt voit juosta tai jäädä. Sana on vanha, jota ei san
    Rakkausrunot
    1
    93
  10. Yksi sana voi muuttaa kaiken

Missä se sana on , se on jossain ! Hebreasta kaikki löytyy, johon en koskaan löytänyt tietä <3 mutta jossain, se on R
    Rakkausrunot
    0
    93
  11. Jotain sinulle

Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan muista
    Rakkausrunot
    0
    93
  12. Rakkaus on niin ihana asia

jossain on paikka, jos vielä joskus me vielä tavataan <3
    Rakkausrunot
    0
    93
  13. Joskus ei tule sanoja

Ihmeellisiä sanoja, jotka harhailevat jossain, no eihän ne meitä voi saada kiinni jotain kumminkin jäi sanomatta, nyt ko
    Rakkausrunot
    0
    92
  14. sinä jossain

maailmanin on täyttynyt, jostain jostain, josta en tarkkaan pysty sanomaan Nyt tulee tarkempi ilmaisu, jota kukaan ole s
    Rakkausrunot
    0
    91
  15. Rakkaus ja me

Kaikki alkaa pienestä katse voi valloittaa siitä se alkaa ja se vie mennessään ja jonnekin ihmetellen, missä me olemme s
    Rakkausrunot
    0
    91
  16. Rakkaus joka jää

Kukaan ei voi tietää, mutta kun sinun viereesi istuu, joku joka tietää tunteesi niin silloin en enää jatka matkaani,
    Rakkausrunot
    0
    90
  17. Rakkaus ihana

rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a
    Rakkausrunot
    0
    90
  18. Rakkaus on jossain

rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa
    Rakkausrunot
    1
    89
  19. Rakkaus, jostakin

Unelma elää rakkaudessa jos voit koskettaa sitä se lentää luoksesi ja huutaa tulen luoksesi ja jaamme sinun unelmasi, jo
    Rakkausrunot
    0
    89
  20. Muisto minulla

<3 kaunis muisto minulla on sinusta rakas tyttäreni sinua rakastan ja muistelen aikaanne, joka oli voimakas taistel
    Rakkausrunot
    0
    88