kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Loputun rakkaus
Lintujen lennellessä, meidän sydämme sykähdellessä tää tuntuu jo joltain Ihanaa kaikki on alussa, sitten kipeän kosketel0130Rakkaus on ihanin aSIA
RAKKAUS on ihana asia, jota kukaan ei voi koskaan unohtaa, rakastan aina ja uskon, että nähdään vielä <30130Rakkaus on kaukana
Yksi askel, toinen askel katsele ja tunne , o,let ulkona ihastelen ja aistin ja sanon, nyt sinå tunnet jotain.. yes tun0129Sinä vain olet
Jos katsot minuun näet jotain, jota et uskonut näkeväsi koskaan sinä et näe sydämeeni siellä on salainen osa jonne ei ku0129Joskus, odottaa sanaa rakas
joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote0127Joskus, odottaa sanaa rakas
joskus voi odottaa sanan rakastan, jatkaa elämää ihan kaikki alkoi ihan yht`äkkiä se on aina siinä ja se jotenkin, jote0127unohtumaton kesä
Olisipa kesä, se vielä ajatukset vaeltavat sinne kauas, sydän etsii rakkaintaan, aina harhailleen...2126Rakkaudesta sanat
Yksi aina joku sano voisi muuttaa kaiken ja sitten kaikki oilisi kaukana takana ja sitten voisi huokaista . Tarina on t0125Jotain, taas
Ihanaa aikaa, rakkaudesta laulaa käkikin, tässä yritän ja yritän jossain on rakkaus... Sydän, ihmisen tuntee aikaa ei ti0124R niinkuin rakkaus
Rakkaus, on sinun sisällä anna aikaa, kun aika on sinä tunnet ja sinä pyörit ja ...1123Jotain sanoilla
Kaikki mitä sanotaan on sinun sisälläsi, jota ei kerrota kaikille, nyt voit juosta tai jäädä. Sana on vanha, jota ei san1122Sinä ja minä
ajatus, koskettaa se on täällä ja siellä, liikaa lupauksia, tänään , olen hukassa olen ulkona, vaellan sinä olet kaukana2121Koskaan ei voi tietää
Jumalaiset sanasi , mitä muuta tässä tarvitaan, sanat ovat niin kalliit, että sydämeni särkyvät, jos sinä et minua rakas0121Vuosi 2013
Olet ykkönen ja sinä tiedät sen ajatukseni juoksevat luoksesi mitä nyt, ilman sinua en elää voi sinä olet rakkauteni jos0120Rakkaus on joka kestää
Yksi katse silloin kauan sitten, joka muutti maailmani, kukaan ei tiedä, minun tunteeni häntä kohtaan<3 kukaan ei vo0119Onni on jotain
Onni on olla jossain, ihmisenä ja olla väri millainen vaan Aika kuluu ja tavat muuttuu joskus onni tulee0119koskaan ei voi tietää
rakkaus ei sano monesti hyvästi, rakkaus odottaa , se ei jaksa se on ja se on siinä.0116Jotain rakkaudesta
Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera0114Katsotaan, tie
Niinkuin vesi vierehtää ja sulkee silmänsä jossain odottaa jossain hän...koskaan et voit tietää minne se vie...0114Rakkaus 1978
Kesäilta ja tanssilava Salamat iskivät välissämme ja siitä se lähti Mitä siinä muuta voi kuin mennä virran mukana Kuutam0114