kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Rakkaus on kaukana
Yksi askel, toinen askel katsele ja tunne , o,let ulkona ihastelen ja aistin ja sanon, nyt sinå tunnet jotain.. yes tun0123Sinä vain olet
Jos katsot minuun näet jotain, jota et uskonut näkeväsi koskaan sinä et näe sydämeeni siellä on salainen osa jonne ei ku0123Jotain, taas
Ihanaa aikaa, rakkaudesta laulaa käkikin, tässä yritän ja yritän jossain on rakkaus... Sydän, ihmisen tuntee aikaa ei ti0122unohtumaton kesä
Olisipa kesä, se vielä ajatukset vaeltavat sinne kauas, sydän etsii rakkaintaan, aina harhailleen...2121Koskaan ei voi tietää
Jumalaiset sanasi , mitä muuta tässä tarvitaan, sanat ovat niin kalliit, että sydämeni särkyvät, jos sinä et minua rakas0120Jotain sanoilla
Kaikki mitä sanotaan on sinun sisälläsi, jota ei kerrota kaikille, nyt voit juosta tai jäädä. Sana on vanha, jota ei san1119R niinkuin rakkaus
Rakkaus, on sinun sisällä anna aikaa, kun aika on sinä tunnet ja sinä pyörit ja ...1119Vuosi 2013
Olet ykkönen ja sinä tiedät sen ajatukseni juoksevat luoksesi mitä nyt, ilman sinua en elää voi sinä olet rakkauteni jos0116Rakkaudesta sanat
Yksi aina joku sano voisi muuttaa kaiken ja sitten kaikki oilisi kaukana takana ja sitten voisi huokaista . Tarina on t0116Rakkaus on joka kestää
Yksi katse silloin kauan sitten, joka muutti maailmani, kukaan ei tiedä, minun tunteeni häntä kohtaan<3 kukaan ei vo0114koskaan ei voi tietää
rakkaus ei sano monesti hyvästi, rakkaus odottaa , se ei jaksa se on ja se on siinä.0114Katsotaan, tie
Niinkuin vesi vierehtää ja sulkee silmänsä jossain odottaa jossain hän...koskaan et voit tietää minne se vie...0112Onni on jotain
Onni on olla jossain, ihmisenä ja olla väri millainen vaan Aika kuluu ja tavat muuttuu joskus onni tulee0112Sielujen tanssi
Valkoista pumpulia valkoiset harsomaiset seinät ympärillä hyvin hiljaa hiivin salaa katselen ja kuuntelen kuuluu ihana0111Oletko unohtanut..?
Miljoona vuotta on kulunut ja nyt olet vielä vierelläni, ihmettelen paljon Jokin väärinkäsitys on varmaan tullut, ihmett0111Rakkaus on ihanin aSIA
RAKKAUS on ihana asia, jota kukaan ei voi koskaan unohtaa, rakastan aina ja uskon, että nähdään vielä <30111Jotain rakkaudesta
Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera0110Joskus ei tule sanoja
Ihmeellisiä sanoja, jotka harhailevat jossain, no eihän ne meitä voi saada kiinni jotain kumminkin jäi sanomatta, nyt ko0110- 0109
Rakkaus numero alle 7
lapsena rakastin mummolaa maitoauton kyydissä menin raateri inkuu olin huudellut ja niin se antoi ihanan kyydin mummon0109