Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. rakkaus on aina

se koskettaa , se antaa, se on lähellä tai se ei tunnu, se ei anna, tai se on liian kaukana sinä päätät, miten on <3
    Rakkausrunot
    1
    120
  2. Rakkaus 1978

Kesäilta ja tanssilava Salamat iskivät välissämme ja siitä se lähti Mitä siinä muuta voi kuin mennä virran mukana Kuutam
    Rakkausrunot
    0
    120
  3. koskaan ei voi tietää

rakkaus ei sano monesti hyvästi, rakkaus odottaa , se ei jaksa se on ja se on siinä.
    Rakkausrunot
    0
    120
  4. Sielujen tanssi

Valkoista pumpulia valkoiset harsomaiset seinät ympärillä hyvin hiljaa hiivin salaa katselen ja kuuntelen kuuluu ihana
    Kirjallisuus
    0
    118
  5. Jotain rakkaudesta

Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera
    Rakkausrunot
    0
    118
  6. Katsotaan, tie

Niinkuin vesi vierehtää ja sulkee silmänsä jossain odottaa jossain hän...koskaan et voit tietää minne se vie...
    Rakkausrunot
    0
    117
  7. Unelmani oli runo

Kaiken tuskan ja kuoleman kautta , minun unelmani vapautui lentämään Linnut lauloivat ja taivas itki pisaroillaan Tarin
    Rakkausrunot
    0
    116
  8. Joskus ei tule sanoja

Ihmeellisiä sanoja, jotka harhailevat jossain, no eihän ne meitä voi saada kiinni jotain kumminkin jäi sanomatta, nyt ko
    Rakkausrunot
    0
    116
  9. Titanic silloin

kauan sitten tunnen ja haluan sanoa rakastakaa kaikkia ja myös itseänne <3
    Runot
    0
    115
  10. Rakkaudesta !

Sanoilla ei ole väliä, olet aina minussa tunnen,,,,olet siinä ja aina...sinä <3 tuntee ja sinä olet aina<3 sinä m
    Rakkausrunot
    0
    115
  11. Kukaan ei usko, joten katsotaan

Rakkaus on jotain, joka aiheuttaa hirveän paljon tapahtumia, joten katsotaan, miten kaikki menee eteenpäin, joten, raka
    Rakkausrunot
    0
    115
  12. Rakkaus numero alle 7

lapsena rakastin mummolaa maitoauton kyydissä menin raateri inkuu olin huudellut ja niin se antoi ihanan kyydin mummon
    Rakkausrunot
    0
    115
  13. Rakkaus katoaako ?

Rakastan ja rakastan ja vielä kerran ja kerran vielä sanon joten rakastan, niinkuin ennenkin jostain tulee jostain se s
    Rakkausrunot
    1
    115
  14. Muistoissani

Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y
    Rakkausrunot
    2
    114
  15. Kaikkia muistetaanWhitney Houston

Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan
    Rakkausrunot
    0
    114
  16. sinulle, sinne.

sanani hänelle, on hän tärkein, ikävöin, sinua, olet minun rakkain, toivon, että tiedät, tiedät, että tavataan...
    Rakkausrunot
    1
    113
  17. rakkauteni

olet sinä rakkauteni pienin sanoin tässä olen ja tarvitsen sinua ja ehkä sinäkin pidät minusta ihan pienin sanoin joten
    Kirjallisuus
    0
    113
  18. Jotain joskus...

Katso kaikkealle, mutta älä jätä minua, olen ajatellut sinua, mutta en ole koskaan päässyt sinut, siis varoitan sinua, l
    Rakkausrunot
    0
    111
  19. Rakkaus ja me

Kaikki alkaa pienestä katse voi valloittaa siitä se alkaa ja se vie mennessään ja jonnekin ihmetellen, missä me olemme s
    Rakkausrunot
    0
    111
  20. Yksi sana voi muuttaa kaiken

Missä se sana on , se on jossain ! Hebreasta kaikki löytyy, johon en koskaan löytänyt tietä <3 mutta jossain, se on R
    Rakkausrunot
    0
    111