kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Tähdet, tähdet
Taivaalla syttyi tähti, siitä tiedän että maailmasta yksi rakas lähti Taivaalla on paljon tähtiä, ne tuikkivat ja antav087Terveiset Dianalle
Sinulle Diana lähetän terveiset kuinka ihana olisit ollut Englannin kuningattarena, sinä jätit suuren tyhjiön ikävöin j087Rakkaus numero alle 7
lapsena rakastin mummolaa maitoauton kyydissä menin raateri inkuu olin huudellut ja niin se antoi ihanan kyydin mummon087Sinä vain olet
Jos katsot minuun näet jotain, jota et uskonut näkeväsi koskaan sinä et näe sydämeeni siellä on salainen osa jonne ei ku087Kukaan ei voi tietää minusta
Joten jaetaan ihan kaikille ihan kaikille, ylös ja alas sydämellä. Rakkaus on sitä ei aina sanoa, että teit sitä ja tä086Rakkaus, rakkaus
Tarina on tuntematon, siinä rakkaus hehkuu, ei anna periksi joskus ei tiedä, kestääkö tarina, ajatus lentää, koskettaa s284Rakkaudesta sinuun
Rakastan, kosketan muistoja ajauden menneeseen kosketan kaikkea Rakkaus, siinä se on hetki kaunis, rakastan, en unohda084Sinä, jossain
askel eteenpäin tie jota kuljen sinä olet, jossain voin vain sanoa sinua, rakastan ainiaan284Kaikki tässä
Sinä olet ainoa, ikävä iskee ja se pysäyttää minut Ajatus on kaunis tunnen sen, se on lähellä Muistan taistelumme, jotka084Muistoja paljon
Rakkaani kuljen kanssasi auringon laskuun Katselen kanssasi värejä taivaan ja nautimme Minun sydämeni kulkee sinun mukan084sinulle, sinne.
sanani hänelle, on hän tärkein, ikävöin, sinua, olet minun rakkain, toivon, että tiedät, tiedät, että tavataan...183rakkaus on aina
se koskettaa , se antaa, se on lähellä tai se ei tunnu, se ei anna, tai se on liian kaukana sinä päätät, miten on <3183Sinä ja minä
ajatus, koskettaa se on täällä ja siellä, liikaa lupauksia, tänään , olen hukassa olen ulkona, vaellan sinä olet kaukana281Jotakin sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan, muis081Sinä, jota odotan
Kaikki alkoi jostain,, joka vierii kuin joki ja se tulee hiljaa ja se tunne, sitten sinä et edes tiedä suuntaa minne voi080Rakkaudesta kaikki
Rakkaus on kaunis asia astun maailmaan kauniiseen ja ihmettelen Amstrongin lailla voin vain ihailla taivasta ja pilven080Rakkaudesta sanat
Yksi aina joku sano voisi muuttaa kaiken ja sitten kaikki oilisi kaukana takana ja sitten voisi huokaista . Tarina on t079Rakkaus on vaikeaa
Sinä olet jossain rakkaus on jossain sinä siinä lähellä rakkaus on, joka kutsuu alku sinne, mikä ei koskaan lopuun.079Rakkaus on yksi asi ajos kestät.
tunnen nyt eiole aikaa keskustella, kaikki loppuu aikanaan mutta vielä on aikaa, jos uskot <3077Rakkaus on ja se on ihan jees
Rakastanut olen jotakin, jota en voi kertoa, koska olen jotenkin häviöllä ! Mutta rakkaus on siivittänyt minun siipen076