kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Hän oli Diana
Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka0109rakkaus on aina
se koskettaa , se antaa, se on lähellä tai se ei tunnu, se ei anna, tai se on liian kaukana sinä päätät, miten on <31108Kukaan ei usko, joten katsotaan
Rakkaus on jotain, joka aiheuttaa hirveän paljon tapahtumia, joten katsotaan, miten kaikki menee eteenpäin, joten, raka0108Unelmani oli runo
Kaiken tuskan ja kuoleman kautta , minun unelmani vapautui lentämään Linnut lauloivat ja taivas itki pisaroillaan Tarin0108Rakkaudesta !
Sanoilla ei ole väliä, olet aina minussa tunnen,,,,olet siinä ja aina...sinä <3 tuntee ja sinä olet aina<3 sinä m0107Rakkaus ja me
Kaikki alkaa pienestä katse voi valloittaa siitä se alkaa ja se vie mennessään ja jonnekin ihmetellen, missä me olemme s0106Rakkaus kaikista suurin
Rakkaudella ajattelen kaikkia, jotka joilla ei ole sukulaisia <3 paljon sanoja on kaikilla toivon sydämestäni kaikkea0106Rakkaus on yksi asi ajos kestät.
tunnen nyt eiole aikaa keskustella, kaikki loppuu aikanaan mutta vielä on aikaa, jos uskot <30106Yksi sana voi muuttaa kaiken
Missä se sana on , se on jossain ! Hebreasta kaikki löytyy, johon en koskaan löytänyt tietä <3 mutta jossain, se on R0105Rakkaus, rakkaus
Tarina on tuntematon, siinä rakkaus hehkuu, ei anna periksi joskus ei tiedä, kestääkö tarina, ajatus lentää, koskettaa s2104Jotain sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan muista0102Rakkaus katoaako ?
Rakastan ja rakastan ja vielä kerran ja kerran vielä sanon joten rakastan, niinkuin ennenkin jostain tulee jostain se s1102Tähdet, tähdet
Taivaalla syttyi tähti, siitä tiedän että maailmasta yksi rakas lähti Taivaalla on paljon tähtiä, ne tuikkivat ja antav0100Kukaan ei voi tietää minusta
Joten jaetaan ihan kaikille ihan kaikille, ylös ja alas sydämellä. Rakkaus on sitä ei aina sanoa, että teit sitä ja tä0100Rakkaudesta ain
Kuiskaan sanat, prinssessa Diana kaikki mitä tapahtui, en voi unohtaa toivoin ja toivoin ja tunsin, sinun aikasi ei ollu0100- 399
Rakkaus joka jää
Kukaan ei voi tietää, mutta kun sinun viereesi istuu, joku joka tietää tunteesi niin silloin en enää jatka matkaani,099Jotain hukassa
Kirjoitin eilen rakkausrunon ja se julkaistiin täällä ja sitten yht`äkkiä se poistettiin. Miksi se poistettiin ?????099sinulle, sinne.
sanani hänelle, on hän tärkein, ikävöin, sinua, olet minun rakkain, toivon, että tiedät, tiedät, että tavataan...198Muisto minulla
<3 kaunis muisto minulla on sinusta rakas tyttäreni sinua rakastan ja muistelen aikaanne, joka oli voimakas taistel098