kuusitahtea

![]()
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
rakkaus on aina
se koskettaa , se antaa, se on lähellä tai se ei tunnu, se ei anna, tai se on liian kaukana sinä päätät, miten on <31120Rakkaus 1978
Kesäilta ja tanssilava Salamat iskivät välissämme ja siitä se lähti Mitä siinä muuta voi kuin mennä virran mukana Kuutam0120koskaan ei voi tietää
rakkaus ei sano monesti hyvästi, rakkaus odottaa , se ei jaksa se on ja se on siinä.0120Sielujen tanssi
Valkoista pumpulia valkoiset harsomaiset seinät ympärillä hyvin hiljaa hiivin salaa katselen ja kuuntelen kuuluu ihana0118Jotain rakkaudesta
Rakastuimme, kaikki vei eteenpäin ja sitten me tanssimme häävalssiamme ainakin unessani, joten minä yksin lahjojen kera0118Katsotaan, tie
Niinkuin vesi vierehtää ja sulkee silmänsä jossain odottaa jossain hän...koskaan et voit tietää minne se vie...0117Unelmani oli runo
Kaiken tuskan ja kuoleman kautta , minun unelmani vapautui lentämään Linnut lauloivat ja taivas itki pisaroillaan Tarin0116Joskus ei tule sanoja
Ihmeellisiä sanoja, jotka harhailevat jossain, no eihän ne meitä voi saada kiinni jotain kumminkin jäi sanomatta, nyt ko0116- 0115
Rakkaudesta !
Sanoilla ei ole väliä, olet aina minussa tunnen,,,,olet siinä ja aina...sinä <3 tuntee ja sinä olet aina<3 sinä m0115Kukaan ei usko, joten katsotaan
Rakkaus on jotain, joka aiheuttaa hirveän paljon tapahtumia, joten katsotaan, miten kaikki menee eteenpäin, joten, raka0115Rakkaus numero alle 7
lapsena rakastin mummolaa maitoauton kyydissä menin raateri inkuu olin huudellut ja niin se antoi ihanan kyydin mummon0115Rakkaus katoaako ?
Rakastan ja rakastan ja vielä kerran ja kerran vielä sanon joten rakastan, niinkuin ennenkin jostain tulee jostain se s1115Muistoissani
Rakastan, tunteeni eivät ole pois kadonneet Iltaisin askeleet vievät ulos Tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet, y2114Kaikkia muistetaanWhitney Houston
Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan0114sinulle, sinne.
sanani hänelle, on hän tärkein, ikävöin, sinua, olet minun rakkain, toivon, että tiedät, tiedät, että tavataan...1113rakkauteni
olet sinä rakkauteni pienin sanoin tässä olen ja tarvitsen sinua ja ehkä sinäkin pidät minusta ihan pienin sanoin joten0113Jotain joskus...
Katso kaikkealle, mutta älä jätä minua, olen ajatellut sinua, mutta en ole koskaan päässyt sinut, siis varoitan sinua, l0111Rakkaus ja me
Kaikki alkaa pienestä katse voi valloittaa siitä se alkaa ja se vie mennessään ja jonnekin ihmetellen, missä me olemme s0111Yksi sana voi muuttaa kaiken
Missä se sana on , se on jossain ! Hebreasta kaikki löytyy, johon en koskaan löytänyt tietä <3 mutta jossain, se on R0111