Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Tähdet, tähdet

Taivaalla syttyi tähti, siitä tiedän että maailmasta yksi rakas lähti Taivaalla on paljon tähtiä, ne tuikkivat ja antav
    Rakkausrunot
    0
    87
  2. Terveiset Dianalle

Sinulle Diana lähetän terveiset kuinka ihana olisit ollut Englannin kuningattarena, sinä jätit suuren tyhjiön ikävöin j
    Rakkausrunot
    0
    87
  3. Rakkaus numero alle 7

lapsena rakastin mummolaa maitoauton kyydissä menin raateri inkuu olin huudellut ja niin se antoi ihanan kyydin mummon
    Rakkausrunot
    0
    87
  4. Sinä vain olet

Jos katsot minuun näet jotain, jota et uskonut näkeväsi koskaan sinä et näe sydämeeni siellä on salainen osa jonne ei ku
    Rakkausrunot
    0
    87
  5. Kukaan ei voi tietää minusta

Joten jaetaan ihan kaikille ihan kaikille, ylös ja alas sydämellä. Rakkaus on sitä ei aina sanoa, että teit sitä ja tä
    Rakkausrunot
    0
    86
  6. Rakkaus, rakkaus

Tarina on tuntematon, siinä rakkaus hehkuu, ei anna periksi joskus ei tiedä, kestääkö tarina, ajatus lentää, koskettaa s
    Rakkausrunot
    2
    84
  7. Rakkaudesta sinuun

Rakastan, kosketan muistoja ajauden menneeseen kosketan kaikkea Rakkaus, siinä se on hetki kaunis, rakastan, en unohda
    Rakkausrunot
    0
    84
  8. Sinä, jossain

askel eteenpäin tie jota kuljen sinä olet, jossain voin vain sanoa sinua, rakastan ainiaan
    Rakkausrunot
    2
    84
  9. Kaikki tässä

Sinä olet ainoa, ikävä iskee ja se pysäyttää minut Ajatus on kaunis tunnen sen, se on lähellä Muistan taistelumme, jotka
    Rakkausrunot
    0
    84
  10. Muistoja paljon

Rakkaani kuljen kanssasi auringon laskuun Katselen kanssasi värejä taivaan ja nautimme Minun sydämeni kulkee sinun mukan
    Rakkausrunot
    0
    84
  11. sinulle, sinne.

sanani hänelle, on hän tärkein, ikävöin, sinua, olet minun rakkain, toivon, että tiedät, tiedät, että tavataan...
    Rakkausrunot
    1
    83
  12. rakkaus on aina

se koskettaa , se antaa, se on lähellä tai se ei tunnu, se ei anna, tai se on liian kaukana sinä päätät, miten on <3
    Rakkausrunot
    1
    83
  13. Sinä ja minä

ajatus, koskettaa se on täällä ja siellä, liikaa lupauksia, tänään , olen hukassa olen ulkona, vaellan sinä olet kaukana
    Rakkausrunot
    2
    81
  14. Jotakin sinulle

Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan, muis
    Rakkausrunot
    0
    81
  15. Sinä, jota odotan

Kaikki alkoi jostain,, joka vierii kuin joki ja se tulee hiljaa ja se tunne, sitten sinä et edes tiedä suuntaa minne voi
    Rakkausrunot
    0
    80
  16. Rakkaudesta kaikki

Rakkaus on kaunis asia astun maailmaan kauniiseen ja ihmettelen Amstrongin lailla voin vain ihailla taivasta ja pilven
    Rakkausrunot
    0
    80
  17. Rakkaudesta sanat

Yksi aina joku sano voisi muuttaa kaiken ja sitten kaikki oilisi kaukana takana ja sitten voisi huokaista . Tarina on t
    Rakkausrunot
    0
    79
  18. Rakkaus on vaikeaa

Sinä olet jossain rakkaus on jossain sinä siinä lähellä rakkaus on, joka kutsuu alku sinne, mikä ei koskaan lopuun.
    Rakkausrunot
    0
    79
  19. Rakkaus on yksi asi ajos kestät.

tunnen nyt eiole aikaa keskustella, kaikki loppuu aikanaan mutta vielä on aikaa, jos uskot <3
    Rakkausrunot
    0
    77
  20. Rakkaus on ja se on ihan jees

Rakastanut olen jotakin, jota en voi kertoa, koska olen jotenkin häviöllä ! Mutta rakkaus on siivittänyt minun siipen
    Rakkausrunot
    0
    76