Vapaa kuvaus

Oon 18-vuotias tyttö Lounais-Suomesta. Mun elämään kuuluvat vahvasti netissä pyöriminen, musiikki, kirjat, elokuvat sekä tietysti koulu. Lisäksi kaverit ja perhe ovat mulle tärkeitä asioita. Suosikkibändit/artistit: tokio hotel, Jeffree Star, Reckless Love, Lady Gaga, Adam Lambert Suosikkileffat: Breakfast on Pluto, titanic, Mala Educacion Lempikirjat: Langennut enkeli, Väristys, Häivähdys, Tuija Lehtisen kirjat, Riitasointu, Ikuisuus Vapaa-aikanani: netti, salilla käyminen, musiikki, Kirjat, elokuvat Katson tv:stä mieluiten: The Voice of Finland, Idols, terra nova, glee, Taran monta elämää, Rillit Huurussa, kotikatu En pidä: hämähäkit, kotityöt, kiire, aikainen nukkumaanmeno, ihmiset jotka valehtelevat ja esittävät jotakin muuta kuin mitä ovat Parhaat matkakohteet: Krakova, Unkari Ruoka & juoma: pasta, Pizza, appelsiinimehu, vesi Koulutus: Peruskoulu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä Twitter: https://twitter.com/ninamnam

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Pisin aika jonka oon valvonut on n. 38 tuntia ja sen jälkeen kaaduin sänkyyn ja nukuin 11 tuntia putkeen. Valvoin siis kaksi päivää ja niiden välisen yön putkeen. Jo toisen päivän iltapäivällä ympäristö alkoi tuntua epätodellista, ihan kuin olisi ollut puoliksi unessa. Tuli ainakin todettua, ettei mulle sovi pitkäkestoinen valvominen eikä se todellakaan ole terveellistä. En aio kokeilla uudestaan.