Vapaa kuvaus

Elämään! "Näin menee päivä kerrallaan!" Odotan vain askeleita aamusta iltaan - aina turhaan. Päivästä päivään jono tuskalla järjestyy jokaisen päivän ikävä ja tyhjyys - maalima on hylännyt. Jospa sittenkin...yritän, muutun. Risteilen hurjasti ajassa tässä eilisestä tulevaan. Vanhasta valikoin sopivat eväät ilta - aurinkoon. Päivästä päivään rutisevat luuni pystyyn nostan! Venytän, juoksen, humppaan, verryn luen, piirrän, jonkun seuraan kerryn! Enhän ole yksin yksinäinen jossain odottaa, huokaa seuralainen. Turha odottaa lopun päivää auttaa vain tätä elettävää. ... ynnämuu Kirjoittelen silloin tällöin 70 palstalle yo.nimimerkilläni. Joskus muuallekin, silloin usein toinen nimimerkki. ... Pistin "esittelykuvani "lisäksi kuvia maalaamistani tauluista. On tullut harrasteltua väreillä rötväämistä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

29

Kommenttia

4483

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Aika järisyttävältähän P-leiman tietolähteiden uutiset kuulostaa, mutta mahdollista...
    Johan täällä on piipahdellut muutaman kuukauden tutustumisreisulla EU:n kansalaisia. He ovat avoimesti kertoneet, kuinka hyvän palvelun ovat täällä saaneet; saunat on lämmitetty valmiiksi ja ruokaa on ollut pöydässä, lähtiessään ovat vielä saaneet runsaasti lahjoja. Kyllä he varmaan meidät alamaisikseen hyväksyisivät, aivan koko joukon.

    Tuskinpa se kotikansalaisuus ainoa ratkaisu olisi. Yhteisen EU:n peräänhän me vannomme, ja se tietää avoimia ovia kaikissa töissä ja viroissa. Eiköhän ne komissaarit hoida, niiltähän irtoaa nerokkaita direktiivejä.

    Olen muuten omilta tietolähteiltäni kuullut pientä purnausta komissaareista. N-liitossakin oli komissaarit; taidoista ei ollut väliä, kunhan olivat esivallalle uskollisia. Perunat pantiin kasvamaan suunniteltuun aikaan, vaikka maa olisi ollut roudassa ja nostettiin ylös rautakangen kanssa, jos oli aikainen talvi tai komissaarin muistiinpanoissa oli virhe. Jos joku purnasi, hänet komissaari antoi ilmi maanpetoksesta. Perseelleenhän viljelykset meni kuten tiedätte.
    Sitten toinen juttu: EU:n kättentaputtajien suuri kokoushan on Rysselissä. Ikävä sävähdys naapurimaahan päin. Herikkähipiäisiä ainakin kuuluu haittaavan.
    Tietolähden kertoo myös, että monet eivät ymmärrä,että Turkki sijaitsee Euroopassa. Epäillään, että sieltä haetaan uutta kulttuuria rikastuttamaan ja päättäåmään meidän hommista. Entäpä Ceuta ja Melilla; nehän ovat Espanjaa ja sijaitsevat Afrikassa. Pitääkö Afrikka liittää EU:hun? Näitä se tietolähteeni kyselee ja minä myös.
  2. Minulla on Reino-tossut. Otin ne kerran mukaani kesäpaikkaan ja kun on mukavat jalassa, kävellä rapsuttelin sorateitäkin myöten pitkiä matkoja tossut jalassa. No nehän kulahti, vaahtomuovit tulivat näkyviin. Ei kun pohjaamaan, hankin tarvikkeet.
    Eipä ne pohjat ole kovin hyvin pysyneet kun alla on pehmeä, rosoinen pinta. Ainakin viisi kertaa olen liimaillut, kuluilla olisi jo saanut uudet tossut. Onhan nuo kolmisen vuotta jatkaneet tehtäväänsä ja liimailen niin kauan kunnes päälliset menee aivan topaleiksi. Voi mennä vuosia...