Vapaa kuvaus

Elämään! "Näin menee päivä kerrallaan!" Odotan vain askeleita aamusta iltaan - aina turhaan. Päivästä päivään jono tuskalla järjestyy jokaisen päivän ikävä ja tyhjyys - maalima on hylännyt. Jospa sittenkin...yritän, muutun. Risteilen hurjasti ajassa tässä eilisestä tulevaan. Vanhasta valikoin sopivat eväät ilta - aurinkoon. Päivästä päivään rutisevat luuni pystyyn nostan! Venytän, juoksen, humppaan, verryn luen, piirrän, jonkun seuraan kerryn! Enhän ole yksin yksinäinen jossain odottaa, huokaa seuralainen. Turha odottaa lopun päivää auttaa vain tätä elettävää. ... ynnämuu Kirjoittelen silloin tällöin 70 palstalle yo.nimimerkilläni. Joskus muuallekin, silloin usein toinen nimimerkki. ... Pistin "esittelykuvani "lisäksi kuvia maalaamistani tauluista. On tullut harrasteltua väreillä rötväämistä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

29

Kommenttia

4483

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Tervehdys taas!

Onpa tainnut muutama päivä mennä etten ole Pirtissä pistäytynyt. On olevinansa ollut muuta menoa ja puuhaa. Näin se on eläkeläisellä kiire ja touhu eikä silti mitään merkittävää tapahdu. Nyt kyllä "juoksuttelin" tätä ketjua ja muitakin.
    Toloppakelkan ainakin huomasin. Tottahan totoloppakelkka on ainaskii kolomekertoo tolokumpi värkki kun iliman toloppii. Näytiksi vaan että olen lukenut!

Laten aiempi kirjoitus meni niin kun nyt viimeksi kertoi. Olen myös lukenut Sipilän talonsa luovuttamisesta pakolaisten käyttöön ja versioita riittää. Näissä tietojen melskeissä kyllä riittää arvailemistakin missä milloinkin piilee totuus tai onko sitä ollenkaan. Kyllähän tämäkin Sipilän mainostempulta näyttää, vaikka asiaanhan se ainakin on verhoiltu ja näyttävästi sille tuotu. No takaahan se monin verroin sen, että tulijoita Sipilän taloon riittää ensi vuoden alustakin, jolloin tietojen mukaan talo on käytettävissä. Tämä nyt ei kuitenkaan tulvivaa pakolaisten vyöryä ratkaise. Ehkä se ongelma on edessä, joiden vaikutusta ei vielä kukaan tiedä.

Ylivoimaisesti suurin pakolaisten määrähän tulee Irakista. Mitenkä he sopeutuvat keskenään kun tulijoita taistelurintamien molemmilta puolin, on isis,sunni- ja shiiamuslimit ja kullakin uskontokunnalla sotaisa henki päällä. Todellisessa hädässä olevia on tietenkin autettava, eihän siinä suuria erimielisyyksiäkään liene, mutta "seulottavia" riittää ja jonot venyy. Senhän näkee jos kuka sattuu vielä elämään.

j.hurskainen vaan jaksaa sinnikkäästi olla kattomaalauksen kimpussa. Onhan sinnikäs yrittäminenkin arvostettava asia. Eipä silti, hilasin koukkutikkaat ylös ja nousin minäkin mökkini katolle. On sentään pieni kattokin. Savupiipun tiileistä oli ylhäältä saumalaasti rapissut. Ne korjasin varovasti hiipien - ei täysin onnistunut. Siinä äheltäessäni kai polveani loukkasin, vaikka eihän sitä työn melskeessä huomaa ja kun katollakin on ensisijaisesti pysyttävä. Nyt polveni alkaa olla kuntoon tulossa.

Tässäpä tämä - ilmoittautumiseni. Jatketaan jos jaksetaan ja ehditään!
  2. Pieniä kiireitähän on minulle tullut. Niissä on aikani kulahtanut, eipä ole pitkästyttämään päässyt. Pirtissä käyntikin on jäänyt, olen sentään lukaissut. Samalla olen selaillut muutoinkin läppäriä. Myönnän että tapahtumat maailman ja Suomen melskeistä kiinnostaa kiinnostaa. Ja tapahtuuhan sitä, niistäpä yritän hakea tietoja ja valikoimaahan riittää. Uskottavuushan on lukijan vastuulla. No enpähän tee suuria virheitä, koska niihinkään ei vaikuttamiseni riitä.

Normaalin sorttistahan elämänmenoni on ollut. Ei ole suuria huolenaiheita, eikä riemustakaan ole aihetta hypähdellä. Näin täällä poljeskelen. Hyvää jakoa teille itsekullekin,