Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

1615

  1. <<< Minusta ajatus, että fossiilit ovat paljolti vedenpaisumuksen jäämistöä, on järkevä. >>>

    Järkevä tai ei, on havaintojen vastainen ajatus kuitenkin epätotena hylättävä. Mitään vedenpaisumusta ei koskaan ollut.

    Oletko muuten koskaan pohtinut, miten järkevä on ajatus vedenpaisumuksesta ylipäätään?

    Oletko koskaan pohtinut, miten luotettavia luonnontieteellisiä lähteitä ovat akaasiapuun hallusinogeenien vaikutuksen alaisena sepitetyt tuhansia vuosia vanhat tarinat?
  2. Juujuu. Ja sinä olet Aira Samulin.
    Vai pystytkö todistamaan, ettet ole?