Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: lähes kaikki ruokainen

Lempikirjat:

Vapaa-aikanani: Netti, tv, Radio, ulkoilu

Katson tv:stä mieluiten: urheilua, Dokumentteja, elokuvia

En pidä:

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger: [email protected]

Aloituksia

0

Kommenttia

6

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Omalta kohdalta koettua:
    Henkinen kuin fyysinen väkivalta lapsena kuin aikuisenakin.Väliin henken lähtö lähellä.
    Sitten tuli viina ja pillerit , sitä kesti noin 15 vuotta. Jälkeen päin todennut että se oli se millä koin oloni jollain lailla normaaliksi.
    Päätä leikattu noin 15 tuntia yhteensä.
    Selkä murtunut kahdesta kohtaa vaikeuttaa sekin elämää.
    Vaikea kemikaali herkkyys.
    Psykoosit, masennus , mania
    Eikä se vielä tähän lopu mutta eiköhän riitä kertomaan miksi olen luovuttanut.
    Olen yrittänyt aiemmin saada seuraa kaikilla tavoilla, mutta ei mikään onnistunut.
    Kukaan ei käy kylässä.
    Silti haluaisin että joku olisi mun ystävä.
    Mutta en odota sitä koska se olisi itsensä kiusaamista, ja osaa olla muutenkin tarpeeks rankkaa.
    Sossu täti kävis kun maksaisi, mutta ei pienestä eläkkeestä repee.
    Ai niin lapset käy kerran vuodessa näytillä, josta on iloo ja, kyyneleitä kun ovi menee kiinni.
    Olen turtunut siihen ettei elämässäni ole enää ketään.
    Kriisi puhelin on ollut mun henki reikä pitkään. Ilman sitä olis ollut jo helvetti irti.
    Nyt otan vain päivän kerrallaan.
    Mut yksi juttu mulla on kun pääsen tonne puistoon niin jutettelen kelle vaan kuka haluaa jutella. Muiin vaan pitää olla yleensä tuleen yläpuolella mutta sehän on järjestely kysymys.
    Juu mut mut yksi paikka viel ihme kyllä pelaa vaikkei siitä kellee mitään iloo ookkaan. No sex no drugs no rok´``n rol vai miten se meni.
    Mutta ollaan kannaksen poikia eikä suru meitä paina, antaa tulla vaikka vanhoja ämmiä äkeet selässä. Tuun mun luo beiibii saat tyytyväisyys takuun.
    Sanotaan että Jumala parantaa mut taitais mennä mun kohdalla ylitöiks ;))
    Mutta kun hauturi pistää nokan päälle multaa niin jo loppui vaiva ja valitus.
    Toivotan teille kaikille, jolle elämä on kääntänyt hanuri puolensa, oikeen hyvää loppu elämää tai ainakin parempaa kuin nyt. Muistakaa : Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.
  2. Kiitos rohkaisusta.
  3. Kaksi kasvainta leikattu päästä noin 13 tuntia. Selkä on kahdesta kohtaa murtunut
    pääsee lyhyitä matkoja käveleen. Huonossa kunnossa saa käsin nostella jalkoja.
    En halua kaikkea laittaa kun tämä on tämmöinen yleinen palsta.
    Pää reistaa joka ikinen päivä ja yö. En viitsi tarkentaa.
    En yritä kerjätä huomiota enkä sääliä.
    On vaan moni asia muuttunut ja saanut uuden merkityksen.
    Meni työ, koti, lapset, vaimo.
    Muita vieraita ei oo näky kun sossu täti. sitten viime kuukausien.
    Mä olen melkein kuin näkymätön mies.
    Mutta tällä tavalla kun tää koneen räyskä niin pääsee joskus tänne.
    Pisin matka kolmeen vuoteen oli noin 24km päähän kirurkiselle polille.
    Ei nyt ihan lomareissu mutta pois kotoo kuitenkin ensimmäisen kerran kolmeen vuoteen. Eikä muutosta näy.
    Rukoilen joskus omalla laillani. Ja uskon siihen että nekin kuullaan. En pysty kuntoni puolesta käymään missään seurakunnassa. Kun surin tätä, uskokoon ken haluaa menin kysellen kirjahyllylle tietämättä mitä hakisin otin erään kirjan ja avasin sen. Siinä silmieni edessä oli teksti josta luin, ettei Hän asu käsin tehdyissä temppeleissä vaan Hänen Henkensä on kaikkialla. Jumala rakastaa sairaitakin lapsiansa.
    Mulla on siihen omat syyni. Miksi näin ajattelen.
    Mun isoäiti isän puolelta ennen kuolemaansa kertoi tarkan kuolin aikansa kellon aikaa myöten. Hänellä oli yli kymmenen lasta kotona tätä kuulemassa ja näkemässä. Oli ollut uskovainen koko ikänsä joten sen mukaisesti lapsille kertoi jotta äiti lähtee taivaan kotiin ettei ole hätää. Kun se päivä ja hetki koitti meni hän
    tuvan sänkyyn maata keskellä päivää ja sanoi että hänen aikansa tuli lähteä.
    Laittoi silmät kiinni kuin olisi nukkuun mennyt. eikä siitä enää herännyt.
    Kaikkki kävi nätisti ilman hälyä ja hässäkkää. Nuorimmat olivat oman järkensä
    mukaisesti menneet ulos katsomaan savupiippua kun ajattelivat että sieltähän se
    äiti sitten taivaalle nousee niin kuin savukin.
    Samoin kävi kun mun äidin kasvatti äiti kuoli. Mun äidille kerrottiin päivä ja tarkka
    kellon aika koska meille tuodaan sanaa.
    Mehän naurettiin äitin puheille mutta kun tuli sunnuntai ja seinäkello löi yksi nii
    samalla oveen koputettin ja tuli ihminen joka ei ollut moneen vuoteen poikennut ja sanoi hän tuo teille sanaa teidän mummonne on kuollut.
    Niin kuin Irwin lauloi: "ei tarvitse käydä soutamaan kun vastarannalta tullaan noutamaan"....
    Joo tuli vähän painavaa luettavaa muttei niin huonosti etteikö tähän voisi pistää
    aiheeseen sopivaa loppu kevennystä.



    Keski-ikäinen pariskunta Pohjois-Amerikassa kaipasi etelän lämpöön. Niinpä he päättivät matkustaa Floridaan vieläpä samaan hotelliin jossa olivat viettäneet hääyönsä 20 vuotta sitten.

    Miehellä oli vapaata joten hän matkusti päivää aikaisemmin. Saavuttuaan perille hän huomasi, että hotelli houneessa oli tietokone ja hän päätti lähettää vaimolleen sähköpostiviestin. Yksi kirjain s.p.osoitteessa meni meni kuitenkin väärin ja posti päätyi papin leskelle, joka oli juuri tullut miehensä hautajaisita kotiin ja halusi läpikäydä saapuneen postin sisältävät surunvalittelut sukulaisilta ja ystäviltä.

    Lesken poika löysi hänet pyörtyneenä tietokoneen ääreltä ja luki näytöltä:"Rakkaalle vaimolleni. Olen juuri saapunut perille. Tiedän, että yllätyt kuullessasi minusta. Niillä on tietokoneet täällä nykyään ja sähköpostia saa lähettää läheisille ja tutuille. Olen juuri kirjautunut sisään. Odotan innolla tapaamistasi. Kaikki on valmiina sinun huomista saapumistasi varten. Toivottavasti pääset tänne yhtä vaivattomasti kuin minä.
    PS. Täällä on todella kuuma.