Vapaa kuvaus

Koulutus: Melkein valmistunut Ammatti: Muu Työskentelen: Kotona ja erä-,melonta- ja kalastusoppaana. Ase tai siviilipalvelus: Rajajääkärikomppania,Onttola,Kontiolahti Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä IRC: Tiguuri

Aloituksia

Kommenttia

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Joo jätkät nyt silmät auki, olin jo aivan kaupan humuissa myös kys aiheesta, jes sain auton myytyä.. noh sama bobby dean davidhän se kuvioissa pyörii.. ALABAMASTA asti.
    tilitiedot paypalista laitettu menee ja rahat tulossa.. taidan venttailla ton 45pvä ja sen aikana selvitellä tota maksun/huijauksen puolta helsingin pääpankilta PAYPAL:ilta. katotaas tää homma loppuu nimittäin. saako jätkä juotuu oman soppansa. alla lopullinen sopimus-viesti.. hyvin samaa kaliberiä ku yllä olleella Nussbaumilla...! varokee. ei muuta

Hi,

I was browsing through sites and your ad caught my eye. I am very interested in purchasing this from you. At present I am currently out of town due to the work I do, I am based in Calais and work as an engineer on ships. Now what I propose to you is this; Due to the fact that I am so far away right now I will gladly transfer you the amount via PayPal plus any excess transfer charges, what I would then also do is arrange for a private courier company to pick up from your address once you have received the payment into your Paypal account. The reason I choose paypal is that it is a reliable and secure way of making a payment online so works out better for both parties.

Bobby Dean David
    Date of Birth:
    8/29/1952
    Most Recent Address:
    188 Agricola Rd, Dadeville, AL 36853
    Criminal Records:
    0 records found
    Aliases/Name Variations:
    David Bobby, Bobby Davis, Bobby D David

So in order to enable me to proceed with the payment could you please provide me with the following information:

Name
    Your PayPal e-Mail Address :
    Amount
    Phone Number

Kind regards,
    David.

että insinööri vedäs kettu päähän ja visitoi täällä ni kattottaa.