Vapaa kuvaus

Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Opiskelija Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. minulla on aivan samoja oireita kuin teillä kun olen tässä lukenut.. jouduin tossa muutama kuukausi sitten menemään ambulanssilla kotootani sairaalaan kun en päässyt omin avuin ylös sängystä kun oli niin kovia kipuja jalassa, joutuivat kantamaan minut paareilla 3 kertaa 1kk sisällä, ei mukava juttu.. antoivat aina lisää vain reseptejä(sirdalud,panacod,ibusal,burana,para-tabs,dolan) ja sanoivat että pitäisivät auttaa. joo hetken auttoi ja sitten alkoin lääkkeiden vaikutus häviämään että ei ole nyt auttanut enään melkeen yhtään.. vieläkään mulla ei oo todettu että olisi Iskias mutta voisin lyödä pääni melkeen pantiksi että se on iskias mikä vaivaa minua päivästä toiseen. nyt on onneksi perjantaina 10pv Fysioterapia aika niin saa nähdä jos sitten alkaisi helpottamaan vai pitääkö mennä kiropraktikolle? olin tuossa yksi lauantai töissä semmoiset 7h ja seisoin kokoajan, kyllä oli niin kipee selkä ja jalka sen jälkeen että kyyneleet olivat lähellä tulla. en pystynyt edes kävellä suorassa kun kävelin vinossa oikeaan suuntaan, ei pystynyt edes hetkeen istumaan heti kunnolla kun veti jalkaan niin pahasti.. onko teillä tuommoisia oireita että jos istuu niin täytyy nopeasti nousta ylös kun sattuu niin paljon? toivon saavani nopeasti pois tämän vaivan mikä nyt ikinä sitten onkaan jollei iskias ole? viimevuoden loppupuolella joskus alkoi vaivat ja olen kärsinyt tarpeeksi kauan. :( äitini tutulta olen saanut lainaksi tuommoisen selkätuki vyön, kannattaa kokeilla semmoista, pysyy ryhtikin parempana, hieman se auttaa minulla mutta ei kuitenkaan niin paljoa kun toivoisin.

Huih mikä stoori tulikaan. :)