Katri Ylander - Onko vielä aikaa? -oiket sanat

<VaMoS>

Istun hiljaa ajatukset vievät minut pois
Vaikeroiden hengitän ja nään
Hymysi kun katsoit minuun viimeistä kertaa
Antaisin mun sydämestä kaiken
Onko vielä aikaa?

Kerto:
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?

Varjelen sun päiväkirjaa
Pöly peittää kansikuvan
Avainkin on kadoksissa (en löydä sitä mistään)
Suojelen kuin enkeli sun muistoja mielessäni
Kyynelillä pahat henget poistan
Onko vielä aikaa?

Kerto:
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?

(Ehkä joskus vielä kahdestaan...)
(Jospa kaikki löytyy uudestaan...)

Heee-ee....

Kerto:
En tiedä missä meet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?

By:

15

7027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarno trolli

      toi teksti on aivan järkyttävää kuraa (noita tekis kännissä väh. 3 kpl illassa).

      • kohderyhmälle

        ja Katri laulaa hyvin. Itse olet persekuraa koko patu.


      • jarno trolli
        kohderyhmälle kirjoitti:

        ja Katri laulaa hyvin. Itse olet persekuraa koko patu.

        tuo on sinun käsityksesi hyvästä lyriikasta niin ihan sama.


      • kohderyhmä et ole
        jarno trolli kirjoitti:

        tuo on sinun käsityksesi hyvästä lyriikasta niin ihan sama.

        sinä ja sulle ei näitä lauluja tehdä koska teitä on vain yksi eli sinä persekura.


    • Hakenut

      No nyt löyty ja kyllä oon näitä hakenu ku on ollu sellaisia keskeneräisiä sanoituksia.

      Suuri kiitos sulle :)!

    • Ihanaa sain vihdoin ne sanat itelleni. Kiitos

      • hienoa

        "kaupallinen" Kutri menee myös ihan hyvin, joskin saisi tehdä haluamaansa musaansa! Hyvä äänihän muijalla on, joten turha mennä markkinavoimien mukana. Kun nämä suosikkityttöni Agnes ja Katri pystyisivät niin paljon parempaankin!


      • .:)
        hienoa kirjoitti:

        "kaupallinen" Kutri menee myös ihan hyvin, joskin saisi tehdä haluamaansa musaansa! Hyvä äänihän muijalla on, joten turha mennä markkinavoimien mukana. Kun nämä suosikkityttöni Agnes ja Katri pystyisivät niin paljon parempaankin!

        sori kokeilin voiko viesteillä vaikkei rekisteröidy :F


    • anni

      mistä löysit nuo sanat? ite etin enkä löytäny mistää :P

      • <VaMoS>

        Sain ne kun kuuntelin kappaleen, kirjoitin sanat paperille ja sitten paperilta kirjoitin ne tänne ;)


    • anni

      Katri on hyvä laulaja

    • anni

      Mistä sait ne....

    • kuldar

      see on üks parimaid soome lugusid üldse!!!

    • JeBaa <3

      Toi on niiiin ihana biisi et hohhoijaa

    • tetr

      toi ihme persekura tyyppi tekis sitte ite paremmat sanat mä en ikinä jaksa kauaa ettii mitään sanoi lauluihin ja oli helppo löytää tää siu sit meillä ei toimi kaikki näppäimet niin on irheitä sorry ja suuri kiitos sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe