Katri Ylander - Onko vielä aikaa? -oiket sanat

<VaMoS>

Istun hiljaa ajatukset vievät minut pois
Vaikeroiden hengitän ja nään
Hymysi kun katsoit minuun viimeistä kertaa
Antaisin mun sydämestä kaiken
Onko vielä aikaa?

Kerto:
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?

Varjelen sun päiväkirjaa
Pöly peittää kansikuvan
Avainkin on kadoksissa (en löydä sitä mistään)
Suojelen kuin enkeli sun muistoja mielessäni
Kyynelillä pahat henget poistan
Onko vielä aikaa?

Kerto:
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?

(Ehkä joskus vielä kahdestaan...)
(Jospa kaikki löytyy uudestaan...)

Heee-ee....

Kerto:
En tiedä missä meet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?

By:

15

7027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarno trolli

      toi teksti on aivan järkyttävää kuraa (noita tekis kännissä väh. 3 kpl illassa).

      • kohderyhmälle

        ja Katri laulaa hyvin. Itse olet persekuraa koko patu.


      • jarno trolli
        kohderyhmälle kirjoitti:

        ja Katri laulaa hyvin. Itse olet persekuraa koko patu.

        tuo on sinun käsityksesi hyvästä lyriikasta niin ihan sama.


      • kohderyhmä et ole
        jarno trolli kirjoitti:

        tuo on sinun käsityksesi hyvästä lyriikasta niin ihan sama.

        sinä ja sulle ei näitä lauluja tehdä koska teitä on vain yksi eli sinä persekura.


    • Hakenut

      No nyt löyty ja kyllä oon näitä hakenu ku on ollu sellaisia keskeneräisiä sanoituksia.

      Suuri kiitos sulle :)!

    • Ihanaa sain vihdoin ne sanat itelleni. Kiitos

      • hienoa

        "kaupallinen" Kutri menee myös ihan hyvin, joskin saisi tehdä haluamaansa musaansa! Hyvä äänihän muijalla on, joten turha mennä markkinavoimien mukana. Kun nämä suosikkityttöni Agnes ja Katri pystyisivät niin paljon parempaankin!


      • .:)
        hienoa kirjoitti:

        "kaupallinen" Kutri menee myös ihan hyvin, joskin saisi tehdä haluamaansa musaansa! Hyvä äänihän muijalla on, joten turha mennä markkinavoimien mukana. Kun nämä suosikkityttöni Agnes ja Katri pystyisivät niin paljon parempaankin!

        sori kokeilin voiko viesteillä vaikkei rekisteröidy :F


    • anni

      mistä löysit nuo sanat? ite etin enkä löytäny mistää :P

      • <VaMoS>

        Sain ne kun kuuntelin kappaleen, kirjoitin sanat paperille ja sitten paperilta kirjoitin ne tänne ;)


    • anni

      Katri on hyvä laulaja

    • anni

      Mistä sait ne....

    • kuldar

      see on üks parimaid soome lugusid üldse!!!

    • JeBaa <3

      Toi on niiiin ihana biisi et hohhoijaa

    • tetr

      toi ihme persekura tyyppi tekis sitte ite paremmat sanat mä en ikinä jaksa kauaa ettii mitään sanoi lauluihin ja oli helppo löytää tää siu sit meillä ei toimi kaikki näppäimet niin on irheitä sorry ja suuri kiitos sulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe