Istun hiljaa ajatukset vievät minut pois
Vaikeroiden hengitän ja nään
Hymysi kun katsoit minuun viimeistä kertaa
Antaisin mun sydämestä kaiken
Onko vielä aikaa?
Kerto:
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?
Varjelen sun päiväkirjaa
Pöly peittää kansikuvan
Avainkin on kadoksissa (en löydä sitä mistään)
Suojelen kuin enkeli sun muistoja mielessäni
Kyynelillä pahat henget poistan
Onko vielä aikaa?
Kerto:
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?
(Ehkä joskus vielä kahdestaan...)
(Jospa kaikki löytyy uudestaan...)
Heee-ee....
Kerto:
En tiedä missä meet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
En tiedä missä meet
Haaveet kadonneet
Mä tarviin sua niin
Jätit syvyyksiin (jee-ee...)
Sä elämäni teit
Ja kaiken multa veit
Ootanko mä turhaan
Vai onko vielä aikaa?
By:
Katri Ylander - Onko vielä aikaa? -oiket sanat
15
7027
Vastaukset
- jarno trolli
toi teksti on aivan järkyttävää kuraa (noita tekis kännissä väh. 3 kpl illassa).
- kohderyhmälle
ja Katri laulaa hyvin. Itse olet persekuraa koko patu.
- jarno trolli
kohderyhmälle kirjoitti:
ja Katri laulaa hyvin. Itse olet persekuraa koko patu.
tuo on sinun käsityksesi hyvästä lyriikasta niin ihan sama.
- kohderyhmä et ole
jarno trolli kirjoitti:
tuo on sinun käsityksesi hyvästä lyriikasta niin ihan sama.
sinä ja sulle ei näitä lauluja tehdä koska teitä on vain yksi eli sinä persekura.
- Hakenut
No nyt löyty ja kyllä oon näitä hakenu ku on ollu sellaisia keskeneräisiä sanoituksia.
Suuri kiitos sulle :)! Ihanaa sain vihdoin ne sanat itelleni. Kiitos
- hienoa
"kaupallinen" Kutri menee myös ihan hyvin, joskin saisi tehdä haluamaansa musaansa! Hyvä äänihän muijalla on, joten turha mennä markkinavoimien mukana. Kun nämä suosikkityttöni Agnes ja Katri pystyisivät niin paljon parempaankin!
- .:)
hienoa kirjoitti:
"kaupallinen" Kutri menee myös ihan hyvin, joskin saisi tehdä haluamaansa musaansa! Hyvä äänihän muijalla on, joten turha mennä markkinavoimien mukana. Kun nämä suosikkityttöni Agnes ja Katri pystyisivät niin paljon parempaankin!
sori kokeilin voiko viesteillä vaikkei rekisteröidy :F
- anni
mistä löysit nuo sanat? ite etin enkä löytäny mistää :P
- <VaMoS>
Sain ne kun kuuntelin kappaleen, kirjoitin sanat paperille ja sitten paperilta kirjoitin ne tänne ;)
- anni
Katri on hyvä laulaja
- anni
Mistä sait ne....
- kuldar
see on üks parimaid soome lugusid üldse!!!
- JeBaa <3
Toi on niiiin ihana biisi et hohhoijaa
- tetr
toi ihme persekura tyyppi tekis sitte ite paremmat sanat mä en ikinä jaksa kauaa ettii mitään sanoi lauluihin ja oli helppo löytää tää siu sit meillä ei toimi kaikki näppäimet niin on irheitä sorry ja suuri kiitos sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525