Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Palaillaan, kun ehdin.
  2. Jatkoa lainaukseen:

    Mainstream Medicine Has it All Wrong...

    Unfortunately, the treatments that mainstream conventional medicine offer do absolutely nothing to get rid of this insidious yeast overgrowth and in fact can make things work.

    Topical treatments, creams, oils, lotions and rinses are only marginally effective wherever they are used and don't come close to addressing the systemic, body-wide nature of the infestation.

    Likewise, the "nuke it" approach of using powerful anti-fungals, while addressing the system-wide nature of the infestation, again only works temporarily as the remarkably flexible and intelligent yeast eventually develops a resistance to whatever anti-fungal treatment is used.

    How to Get At the Root Cause...

    But all is not lost as there is a proven, effective way of getting rid of out-of-control yeast overgrowth problems...one that that fixes the problem for good, once and for all.

    The REASON the yeast infection develops in the first place is because your body is out of balance in some way, shape or form. Somehow your immune system has been compromised allowing the yeast to flourish unchecked.

    Well, if that's the reason that the Candida overgrowth developed in the first place, then common sense says that the only way to rid yourself of those nasty little burrowing toxic critters is to re-balance whatever is out of balance and to restore your body's innate immune capacity.

    If you are plagued by brain fog, bad breath, rashes, fatigue, trouble concentrating, weird allergies, strange aches and pains or anything else you can't explain, it's a strong sign that something with your body's terrain has made it far too hospitable for Candida to flourish.

    To permanently cure yourself of a system-wide or even localized yeast infection, you must create an environment that's both hostile to the yeast and nourishing to your body's own natural healing powers.

    A Tried-and-True, Tested and Effective Program...

    Frustrated and at wits end, suffering from constant fatigue, heartburn, stomach cramps and brain fog, a certified nutrition specialist embarked on a 12 year mission to find way to beat Candida for good.

    After 35,000 hours of research, testing and trying, experimenting to find what works and discarding what didn't, this remarkable woman finally stumbled upon a holistic, multi-dimensional, all-natural approach that ended her yeast overgrowth in less than 2 months.

    She's decided to share her Candida killing blueprint with others and has compiled an A-to-Z blueprint for exactly what to do and when without resorting to drugs, without creams or lotions and regardless of the severity of the infection.

    You can read much more about her remarkable solution here as well as her 5 key facts about Candida/yeast infections that EVERYONE must know about before it's too late

    I hope you enjoy - remember, do your own homework, use common sense and decide on what's best for you.

    Naturally Yours,

    The Sherpa

    http://naturalhealthsherpa.com/
  3. "Kaikki ideani menevät yleensä puskuriin, jossa ne muhivat lyhyen tai pidemmän ajan.

    Edellinen muhinut lähes puoli vuotta, mutta kolme yötä sitten tein ensimmäisen huuhteluni nikotiiniamidin ja veden liuoksella. Vain suola puuttui ja huuhteluvesi oli vähän liiankin tukuisaa."

    - Keksiessään uuden idean käytännön toteutus on yleensä ontuvaa, vain pelkkää hakuammuntaa. Ideoin kuitenkin niin, että liuotan 1500 mg:n nikotiiniamiditabletin litraan vettä selvitettyäni sitä ennen nikotiiniamidin kestävän kuumentamista (ks. esim. http://www.acnetreatmentlab.com/medicine-product-remedy-solution-cure/topical-niacinamide.htm ).

    Tabletti ei vaan sulanut kuumaan veteen kokonaan, se olisi pitänyt hienontaa morttelissa. Pieni osa tabletista jäi sulamatta, huomioin. Tuloksena oli kuitenkin "juuriliuos", jota aioin hyödyntää laittamalla siitä osan lämpimän veden joukkoon.

    Koska seoksesta puuttui suola ja se kirveli poskionteloissani, en tiennyt onnistumisen astetta. Reaktio oli vaan aika hurja, mutta poskiontelot paranivat kertaslaagista.

    Seuraavana iltana olin jo viisaampi ja lisännyt "litran juuriliuokseen" viisi teelusikallista merisuolaa ja viisi teelusikallista ruokasoodaa. Laimensin cocktailia nenänhuuhtelupulloon lämpimän veden joukkoon ja tulos oli vielä rajumpi: myös korvissa kirveli. Mutta poskiontelot olivat edelleen paremmat!

    Viime yönä tein saman uudestaan, mutta laitoin lämpimää vettä enemmän, toisin sanoen seos oli laimeampaa. Kaikki tuntui menevän kohdalleen eikä seos kirvellyt enää.

    - Vaan nyt kun on neljäs päivä, olen ideoinut niin, että murskaisin morttelissa vielä yhden 1500 mg:n nikotiiniamiditabletin juuriliuoksen joukkoon. Haluan tarpeeksi tehoa sieni-infektiota vastaan.
  4. "Kunto ei kestänyt --"

    Olin kerta kaikkiaan hyytynyt enkä jaksanut lähteä minnekään. Peruin osallistumiseni yhteen pienryhmäänkin.

    Netistä katsoin väläyksiä Kauppatorin tunnelmasta. Olisi ollut mukava olla mukana itsekin, jos olisi jaksanut.

    Kun Lordi voitti vuonna 2006 euroviisut, olimme siellä valtaisan ihmismeren joukossa, kun voittoa Kauppatorilla juhlittiin. En ole nähnyt koskaan niin paljon ihmisiä Helsingin keskustassa ja tuskin tulen näkemäänkään. Ehkä eilen porukkaa oli yhtä paljon.

    o o o

    Terveempien ja nuorempien kunto kestää. Sairaana ja väsyneenä ei kestä enää mitä vaan, ei edes juomapuolta liikaa.

    Laitoin taas viinihanankin kiinni. Tuli lipitettyä yksi viinikannu pahanmakuista, portugalilaista Alecrim-punaviiniä ja sen jälkeen kuin taivastenjuomana Artisan's Blendiä, huippuhyvää australialaista punaviiniä.

    Viime viikolla join vain yhden ykkösoluen ruoan kanssa perjantaina. Ja vaikka alkoholia pienessä tölkissä oli vain vajaat kolme prosenttia, vaikutus ruoan kanssa oli ikävä. Vatsa turposi, väsähdin ja piti mennä lepäämään. Olo parani vasta päästyäni promilleista ja mykotoksiineista eroon. Eipä ole kiire juoda varastossa olevia loppuja oluita.

    Olisi toki ollut kiva juhlistaa ainutlaatuista MM-kultaa vähän, mutten viitsinyt avata uutta viinikannua. Enää kaksi on jäljellä ja odottavat päivää parempaa. Korvikkeeksi ajattelin ottaa pienen tilkan Gordon's London Dry Giniä, jota on lähes täysi pullollinen isän jäämistöstä. Lorautin sitä lasiin mehun joukkoon, mutta vain tilkkasen, sillä se on vajaat viisikymmentäprosenttista enkä juo yleensä vahvoja.

    - Olihan se hyvä yritys, mutta hetken perästä juoma tuntui myös poskionteloissa, pää oli sameampi ja tunsin lievää huonovointisuuden läikehdintää. Kroppani sanoi aivan selvästi, että ei kiitos enempää, ja laitoin levylle tulemaan kuumaa kananuudelikeittoa, jota söin myöhemmin näkkärin ja chilimausteen kanssa ja otin Zyflamendia päälle. Olo parani ja niin selvisin siitäkin juhlasta taas.

    Vatsa on edelleen kuopalla enkä viitsi sitä millään juomaksilla enää turvottaakaan. Sääliksi käy niitä entisiä urheilijoita, joiden kroppa on viinaksilla pöhötetty. Vähentämällä lontraamista vatsakin kutistuisi taas ja profiili olisi sutjakampi.

    Vaan aika aikaa kutakin: "Ei laulaen viiniä juoda, väkijuoma käy karvaaksi juojillensa." (Jes. 24:9)