Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Sanasinko 'kuljetaan omia polkuja' pysytään paremmin hengissä.
    'Win-win' ja heh heh."

    - Juu, ei noita provosointeja kannata noteeratakaan, jättää väliin vaan. Energia on muutenkin vähissä ja tuhlaamalla sen paskaan, jäljelle ei jää voimia ollenkaan. Olen alkanut rukoilla joka päivä: "Jumala, anna minulle voimia..." Uupuneena jaksaa vain niin vähän, paljon enemmän pitäisi saada aikaan.

    Mutta vaikka jaksaa vain vähän, ei totuus sen takia vähene. Aloin kirjoittaa tänään aamusivuja vasta yhdentoista jälkeen kahvia juoden. Kirjoittaessani kuvasin, kuinka kahvi alkoi tuntua taas vasemmassa silmäkulmassa kirvelynä ja tuntemukset ulottuivat lopulta oikeaankin poskionteloon.

    Ja mitä suotta menneessä aikamuodossa puhumaan; otin lisää kahvia ja samat tuntemukset poskionteloissa on vieläkin. En ole syönyt tänään vielä mitään, olen väsynyt enkä ole jaksanut.

    Tänään aamusivuja kirjoittaessani huomasin kuitenkin, että kauan sitten tilaamani lääkärinaika lähestyy kesällä ja pohdin sitä. Aika ei ole varattu millekään tavalliselle lääkärille mitään paskanjauhamista varten, vaan tässä on perehdytty sivuavaan aiheeseen ja kirjoitettu siitä kirjakin.

    Ainakin uudet TT-kuvat otetaan, ja kuka tietää, ehkä paljastan myös nimimerkkini täällä. Syksyllähän on korvapolille tulossa vielä jälkitarkastusaika, jolloin aion ottaa kaiken esiin vielä uudestaan ja vaatia oikeita näytteiden ottamisia. Myös ulkomainen lääkärikontakti säilyy, joten ei tässä ole luovutettu ollenkaan, edetään uupumuksen takia hitaammin vain.
  2. "Onko homesairaus luulotauti ? Miksi naiset vain sitä yleensä sairastaa ?"

    - Vähän häiritsee, ettet osaa laittaa välimerkkejä oikeaan paikkaan. Provosointisi puolestaan huvittaa enkä viitsi noteerata moista enää ollenkaan. Jatkan kirjoittamista ja lukemistakin pitkästä aikaa taas: http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?p=3797#3797
  3. "Vielä taustatietoa: Olemme niäden vuosien aikana viettäneet muutamia kuukausia vuodessa (kesät) toisella paikkakunnalla, eli pois edellisestä asunnostamme (kuten myös nykyisestä), mikä toisaalta tukee sitä, että ehkä oireet eivät johtuneet homeista. Monesti ihmisillä tuntuu oireet hellittävän edes sen himpun verran kun on kuukausia pois omasta kodista, jota epäilee homeongelman aiheuttajaksi."

    - Ainakaan minulla tuo ei päde, kuljetan oireeni mukanani kaikkialle, minne menenkin. Ainoastaan löytämäni rohdot ovat lievittäneet oireita jonkin verran.

    On myös tosi helppoa laskea, mistä tämä kaikki alkoi, kun homeasunnossa alkoi astma ja sitä rataa. Omin konstein pääsin astmalääkkeistä eroon puolentoista vuoden käytön jälkeen - mutta sitten posahtivat poskiontelot, jotka eivät ole vaivanneet minua koskaan aiemmin.

    Poikani oireilee vähän eri lailla kuin minä, muttei hänkään ole päässyt oireista eroon. Muutama päivä sitten pamahti taas lämpö päälle, joka ei meinaa millään laskea. On helppoa laskea, kuinka tuokin alkoi homeasunnosta - ennen homeasuntoa pojan kuumeet olivat nopeita ja laskivat nopeasti. Homeasunnon myötä lämpöily muuttui sitkeäksi ja pidemmäksi, ja todettiinhan hänellä immuunivajettakin päästyään viimein tutkimuksiin kovan taistelun myötä. Mitään hoitoa ei ole kyllä saanut eikä poikani ole jaksanut juuri käyttää samoja droppeja, joita itse käytän, vaikka nenän tukkoisuutta on vieläkin. Zyflamendia on nyt kokeillut kuultuaan sen auttaneen minuakin.

    Meille on vaan selvää, että kaikki nämä oireet alkoivat homeasunnosta. Kirjoitan sen totuutena, koska tiedän sen olevan totuus. Tiedän myös monen muun puhuvan totta kertoessaan näistä oireista. Jopa hengellisissä tilaisuuksissa näihin törmää, missä vain ihmiset puhuvat. Viime viikonloppunakin höristin korviani, kun kuulin jonkun mainitsevan sanan 'home' ja kertovan perheestä, jossa pienetkin lapset kuumeilevat. Hätä ja syvä huoli kuulsivat äänestä - homeongelma koskettaa Suomessa aivan liian monia.