Olen tosissani, mutta tyhmä.
Onko tuo teoriassa mahdollista? Tai voiko vaginassa ylipäätään piillä jotain itiöitä jotka aiheuttaa angiinan?
Nim. "Pillua nuollut ja seuraavana päivänä angiina."
Angiina vaginan hiivasienestä?
9
5932
Vastaukset
- Hoitsu
on streptokokin aiheuttama,eli ei ole vaginassa mitään mikä aih.angiinan,toki esim. gonnorean,herpeksen,kondyloman ym.,eli suuseksissä tarttuu vähän yksi ja toinen,mutta ei kylläkään streptokokki.
- saanut
jonkin seksitaudin
- ONKO
SIIS ALAPÄÄTÄ,en voi ymmärtää että ihmisten pitää käyttäytyä kuin eläimet, siis sexi ihaninta mitä voi olla mutta en suosittele että nuolet rakkaimpasi pillua.siitä tosiaan saa vaikka mit' sexitauteja tiedän yhdenkin miehen joka on kova nuolemaan naistenalapäätä niin sen miehen naama onkuin euroopankartta
- ei se noin tartu
Ette sitten suudelleet tai mitään missä sylkeä olisi vaihtunut? Siinä se nimittäin tarttuu.
- suuseksi
Ei meillä ainakaan miehen kasvot ole muuttunu 16 vuoden aikana, muutakuin normaalit iän tuomat pienet juonteet.
- ihQuBabe
ei se noin tartu kirjoitti:
Ette sitten suudelleet tai mitään missä sylkeä olisi vaihtunut? Siinä se nimittäin tarttuu.
http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Korva-,_nen*-_ja_kurkkutaudit.shtml/179065?Nielutulehdus
- Onko hometta
Vikaa alapäässä ja vähän ylä.
"Olen tosissani, mutta tyhmä."
- Sen kyllä huomaa.- huono tsägä
Nuolin pimperoa (viikko sitten) ja kahden päivän päästä siitä tuli angiina. Olen kyselleyt eikä kenelläkään niissä bileissä ollut eikä ole tullut angiinaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412