Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Saapa nähdä tuliko pilattua omaterveys Museoviraston valvomaa kohdetta korjatessa. Nenän sisällä jatkuva polte,veren vuoto nenästä,totaali väsymys,pääkipu otsassa,hyperventilointeja."

    - Jotain oot saanut. Ei tarvitse muuta kuin yhden kunnon altistuksen/tartunnan. Itselläni poskiontelovaivat alkoivat ensimmäisen hometestin aikana tutkiessani sitä monia kertoja päivässä. Siinä kasvoi hirveitä myrkkyjä ja sain kurkkuni tosi kipeäksi, jonka jälkeen ostin vasta jälkijunassa suojaimet. Se oli tammikuuta 2010 ja sen jälkeen poskiontelosairaus on ollutkin tiukassa.

    Poskionteloleikkaus nyt helmikuussa avasi vaan röörit, muttei poistanut noita taustalla olevia syitä. Kun niistän, jos nenäliina ei ole kunnolla nenän edessä, räkä lentää pitkin seiniä. Viimeksi nyt perjantaina pyyhin ja desinfioin vihreitä limakönttejä peilikaapin ja keramiikkalaattojen pinnasta. Ja sitten, kun olen huuhdellut nokkaani merisuolavedellä ja laitan pääni alaspäin, varsinkin oikeasta sieraimesta lorottelee loppuvesi lattialle ja saan siivota nekin sotkut. Elämä on helppoa, hauskaa ja mukavaa...

    Oikeasti olen ihan hyytynyt koko paskaan, uupunut ja väsynyt aivan kaikkeen. Jos olisin vähänkin heikompaa tekoa henkisesti, olisin pimahtanut jo aikoja sitten. Ei tällaista kukaan hullukaan kestä.

    "Millähän tuota kärsää huuhtelis että entiä mikä siel on mut jotain mitä siel on tulis pois. En ois uskonut näin kivuliaaksi elämän menevän."

    - Olen huuhdellut leikkauksen jälkeen nenääni vaan merisuolavedellä, mutta se on ihan tehotonta. Mutten halua siirtyä voimakkaampiin droppeihin vielä, että näytteissä näkyisi jotain, jos saisi ne otatettua.

    Mitään hoitoa ei vaan saa, ellei jaksa taistella. En ole jaksanut tehdä asian eteen enää mitään, enkä tiedä, milloin jaksan... Voimia pitäisikin saada rutkasti lisää, tyhjästä on vaan aika paha nyhjäistä.
  2. "Soitan perjantaina yhteen linkittämääsi lääkäriasemaan ja pyydän korvalääkärille aikaa ja sen jälkeen lähetettä uuteen tt-kuvaan."

    - En ole jaksanut kirjoittaa, mutta soitin. Uusia aikoja oli jaossa ja sain ajan kolmen kuukauden päähän, kesäkuun loppuun.

    Taidankin unohtaa tuon linjan toistaiseksi kokonaan ja alkaa väsätä englanninkielistä sähköpostia taas. Ongelmana vaan paha väsähdys koko taisteluun ja jatkuvaan sairasteluun. Verikokeissakaan en ole jaksanut käydä, jääneet mappi Ö:hön.

    Mutta kyllä siellä lahden toisellakin puolen tt-kuvia osataan ottaa, jos täällä ei saa.