Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Aika vähäistä on kunnon jutut nyt tällä palstalla.

    Onko valehtelulla ja peloittelulla saatu porukat 'hallintaan'. Toivottavasti ei."

    - Kyllä sillä miinustelulla, pöpiksi leimaamisella ja solvaamisella on johonkin pyritty, nimenomaan tuohon. Moni säikähtää ja vetäytyy eikä uskalla ilmaista enää itseään.
  2. Kiva kuulla sinustakin ja että voit jo paremmin. En ole poikennut pariin päivään täällä - ja viestejäkin pitäisi siivota taas, lakaista turhia pois. Niitä on vaan niin paljon, etten tiedä, mistä päästä aloittaisin. Kerran aloitin vanhimmasta päästä ja jaksoin käydä muutaman parvin läpi ;)

    Aikamoinen päivä takana. Olin menossa jo hyvissä ajoin kirkkoon lupauduttuani avustajaksi ja metrossa vastapäätä minua istuutui mies, joka oli aivan sekaisin. Hän oli niin tillin tallin kuin joku vain saattoi olla ja sylki pirskahteli suusta hänen puhuessaan. - Tuo tästä vielä puuttui, ajattelin ja että koko ilta menisi pilalle, juuri kun olin menossa ensi kertaa avustajaksi. Mutta mies halusi nimenomaan puhua kanssani ja alkoi kesken kaiken vielä kätellä minua. Voi ei, mikä yhteensattuma tai Jumalan johdatusta?

    Päädyin jälkimmäiseen. Puhe alkoi kääntyä henkisiin asioihin ja sanoin olevani menossa kirkkoon. Kerroin noista tilaisuuksista ja ehdotin, että hän tulisi joskus mukaan. Mutta mies sanoi, että hänellä oli kotona ase, Makarov, jolla hän menisi ampumaan itsensä, ettei hän kestäisi enää.

    Hälytyskellot alkoivat soida, ja pyysin häntä tulemaan heti kanssani kirkkoon. Se oli vaikeaa, sillä hän oli niin kännissä ja kävelykin huteraa. Olimme melkoinen pari astuessamme kirkkoon, minä ensi kertaa avustajana ja toinen tillin tallin...

    Mies sanoi, että ellei olisi tavannut minua, hän olisi mennyt kotiin ja ampunut vielä samana iltana itsensä.