Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistapas tollo, että Robin Hoodkin oli rosvo, ja hyvin kunnioitettava sellainen. Minä rinnastankin ajatuksissani itseni häneen. Minä nautin, kun ahneen ja tyhmän ihmisporsaan lihat varastetaan. Se on naminannaa ja ihan oikein.
17.11.2011 00:21
Heh heh, minä jos löytäisin tuommoisia lihoja, niin jos en niitä ottaisikaan mukaani, niin ainakin kusisin ja paskosin niitten päälle. Hirvestäjä on niin tyhmä, jotta pikku lisämauste kuuluu sen ruokaan.
15.11.2011 21:01
Hei kuulkaas, mulla ihan oikeasti huvittaa ja namituttaa tämä juttu. Vietiinkö pöljältä lihapala nokan eestä, heh heh? Ja voi voi. Kylläpä harmittaa, heh heh.
15.11.2011 18:47
Kyllä minullekin maistuisi noista lihoista tehty soppa. Paljon paremman makuista kuin kaupan lihat. Niihin on tullut lisäaromia kun ne on viety tolleron nenän edestä. Ja voi sitä tollero parkaa kun se uikuttaa surkeudessaan.
15.11.2011 18:43
Heh heh, voi vaan kuvitella tolleroiten ilmeitä karvanaamoillansa heidän huomattuaan lihojen kadonneen. Ja on se varmaan aiheuttanut suunnatonta raivoa ja hikoilua, heh heh. Ja pelkoa myös.
15.11.2011 18:26
Heh heh,
"Kuopiolaismies osallistui järjestettyyn sorsajahtiin Tuusniemellä metsästyskauden alkaessa elokuussa"
Selkokielellä tämä tarkoittaa, jotta
" Sorsastusta harrastava savolaisjuoppo otti raskaasti viinaa aseen kanssa meuskaten muiden juoppojen kera"
Saa siinä sitten yrittää selitellä, heh heh....
14.11.2011 12:10
Tuskinpa katuojassa mitään raukkoja kasvaa. Päinvastoin. Raukkoja sikiää "susiuskovaisissa" perheissä, joissa raukat vanhemmat aivopesevät ja pelottelevat lapsiaan. Lainaus on määritelty tarkasti Susianalyysissa. Pelko ja raivo hallitsevat tällaisten hihhuliperheiden elämää.
11.11.2011 08:49
Jahas, kylläpäs täällä on taas lapsellisia lässyttäjiä liikenteessä, heh heh. Parasta mitä sinä voit elämältäsi toivoa, on jotta oppisit ymmärtämään Susianalyysia.
11.11.2011 01:49
Muistapas kuulaennätykseni. Ei sitä rautapalloa narukäsillä työnnetä.
10.11.2011 16:56
Etkö pöljä älyä, jotta koirasi kuuluu olla perusmuonaa susille? Älä turhaa itkua tuherra. Pikkusiskosikin on varmaan älynnyt jo muuttaa pois sieltä perähikiältä katselemaan fiksumpaa seuraa.
10.11.2011 02:31
nam namia, heh heh. Heh heh, nam nam nami nam. Heh heh, joutuko rokkirakki ruuaksi, nam nam. Kyllä elämä on ihanaa.
09.11.2011 02:01
Älähän nyt ala itkua tuhertaan. En minä aio syödä isoäitiäsi, heh heh.
Ja kyllähän sen tyhmyyden fiksu haistaa jo kilometrien päähän. Susianalyysiin perehtymällä lukija tulee varmasti vakuuttuneeksi fiksuudestani.
05.11.2011 15:41
Mutta kun sinä et uskalla edes olla pihalla kun pelkäät joutuvasi susien raatelemaksi. Sinähän tässä siis mökkihöperö olet. Opiskele Susianalyysia, jotta sivistyt ja viisastut.
04.11.2011 15:25
Heh heh,
"Raadellun peuran löytänyt Marjatta Weckström on huolissaan alueella liikkuvista susista"
Taitaa kuitenkin sudet jollain muullakin lailla sykähdyttää:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Marjatta_Weckström-Mysteerio.jpg
04.11.2011 12:19
Ja sinä olet susipelkuri.
04.11.2011 11:32
Miten niin väärässä paikassa? Itse et ole ollenkaan luonnon ystävä.
04.11.2011 11:31
"Susi on peto ja peto pitää tappaa näin se vaan on aina ollut eikä jumalan luomaa otusta kuten metsästäjä pidä moittia sillä viisaamman luoma otus se on eikä viisaampiaa pidä arvostella"
Heh heh,tämä on tyyppiesimerkki kesksustalaismaalaishörhön, susiuskovaisessa, lestadiolaispedofiiliperheessä kasvaneen sisäsiittoisen "apinan" ajatusmaailmasta.
Ajatelkaapa, kuinka arvokasta työtä minä teen, kun autan tällaisia "uhreja" pääsemään elämän oikeille raiteille, pois susikammoisten vanhempiensa aivopesun ulottuvuudesta.
26.10.2011 20:23
Kehottaisin kaikkia lukemaan tämä viesiketju jälleen läpi ja sitä kautta kertaamaan Susianalyysia. Tässä on niin paljon syvallistä analyysia, että sitä pitää oikein ajan kanssa sulatella.
25.10.2011 12:52
Heh heh, maalaismollukoille kyllä välttää lampaat ja lehmät "morsiamiksi", kuten tähänkin asti. Ja tuskin niin pahaa sotatilannetta taikka nälkää on olemassakaan kellään, jotta mieluummin lähtisi jollekin suomalaiselle paskamöykylle kaveriksi tekemään lisää paskamöykkyjä tähän maailmaan.
24.10.2011 15:54
No nythän metsästäjäapinalle tuli sitten vissiin hyvä mieli, kun sai jotain tapetuksi. Ja tämmösille pallinaamalapsosille sitten vielä aseita annetaan käyttöön kun pitäisi pakkoluetuttaa Susianalyysia, jotta sivistyisi.
24.10.2011 12:50
73 / 106