http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/tragedia-usassa-metsastaja-tappoi-vahingossa-merijalkavaen-sotilaan/art-1288422793011.html?ref=hs-tf-promo6
Metsän vaarallisin elukka on huvimetsästäjä.
Huvimetsästäjä tappoi 20-vuotiaan nuorukaisen
11
131
Vastaukset
- Valitettava tapahtum
mutta montako kuoli samana päivänä USA:ssa ruokaan tukehtumalla tai kaatumisen seurauksena?
No nythän metsästäjäapinalle tuli sitten vissiin hyvä mieli, kun sai jotain tapetuksi. Ja tämmösille pallinaamalapsosille sitten vielä aseita annetaan käyttöön kun pitäisi pakkoluetuttaa Susianalyysia, jotta sivistyisi.
- kuulat ruiskuaa
Tällä kertaa tuo ei tapahtunut Suomessa. Siitä huolimatta täälläkin kuolee parikymmentä ihmistä vuosittain humalaisten metsäsätäjien harhaluoteihin ja luulemisiin.
Tähän aikaan vuodesta Bagdadissakin on turvallisempaa kuin mennä sienestämään suomalaismetsiin.- -
Tänä vuonna ei ole kuollut ketään metsästystilanteessa meidän maassamme. Viime vuosi taisi myös olla ilman kuolemantapauksia.
Kielletään alkoholi. Se tappaa tuhansittain porukkaa vuodessa. - Näytähän noista
lukemistasi hiukan faktaa.
Aivan.
Sitä ei ole.
- vastustetaan kaikkea
Tuossa uutisessakaan en nähnyt mitään mainintaa HUVImetsästyksestä....
Eli osaahan nämä "susi-pälliäiset" lukea edes muutaman sanan, ja sitten itse arvailevat loput itseään miellyttäväksi :) - hohhoijaa.
Sitä sattuu ja tapahtuu, varsinkin tekevälle. USA on tainnu aikojen kuluessa tapattaa omiaan sotimalla turhia sotia niin paljon, että lieneekö tarkkaa lukemaa kuolleista sotilaista missään? Varmaan kymmeniä tuhansia, jopa satoja, siinä yksi tapaturmaisesti kuollut merijalkaväen sotilas ei näy eikä tunnu missään? Yleensäkin juttuna tuo on täysin turha, ketä edes kiinnnostaa? Maailma on niin sairas paikka muutenkin, että tollanen juttu on kärpäsen paska valtameressä kaiken sen "miljoona" kertaa suuremman ihmisen pahuuden, julmuuden ja ahneuden keskellä?
- Vaan toki kun
uutisessa sanottiin sana METSÄSTÄJÄ niin sehän sivuuttaa kaiken muun vaikka irakissa ja Afganistanissa kuolee joka päivä kymmeniä, ellei satoja ihmisiä luoteihin ja Afrikassa satoja nälkään.
- näkijä..
Eihän sellainen teko ole mitenkään vahinko. Ihminen hankkii tarkoituksella järeän aseen ja mennee tarkoituksella käyttämään asettaan tappotarkoitukseen. Miten ihmeessä se on vahinko kun joku kuolee ????
Veikkaanpa, että tappaja saa pitää edelleenkin aseensa tappaakseen jälleen. - eläinhoitaja
Niin onkin. Eikä siinä kaikki, että nämä tappavat luonnonvaraisia eläimiä, he vievät vielä omat kesyt koiransa metsään susien evääksi ja sitten syyttävät susia kun ovat itse syyllisiä koiransa kuolemaan. En voisi kuvitella itse vieväni oman kesyn koirani juoksentelemaan metsään, eikä niin tee kukaan muukaan terveellä järjellä varustettu ihminen, sillä se on vain eläinrääkkäjien tekosia, jotka saavat kiksejä kun näkevät miten koiralleen käy joutuessaan suden reviirille.
- se on voi voi..
Näistä koirista otettuja valokuvia huvimetsästäjät sitten levittelevät netissä. Olisi pitänyt ajatella ennakkon, jos jää illalla ilman petikaveria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701