Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olenkin joskus mittinyt, jotta perustaisinkohan puolueen, FKP:n elikkä Fiksujen Kansalaisten Puolueen.
25.02.2011 16:03
ja Gaddafi ovat täyttä sankariainesta. Samaten Pohjois-Koreasta löytyy mahtavia valtion johtajia. Nämä sankarit eivät nöyristele pullamössöamerikkalaisten edessä, vaan pistävät kampoihin viimeseen asti maailman "pullautumista" vastaan. Egyptissä Mubarak oli paska nöyristelijä, joka joutaisi susien raatelemaksi.
25.02.2011 13:23
jotta sinä olet ensimmäisten joukossa ostamassa Susianalyysia, kunhan se tulee kirjakauppoihin ja sitten sulle tulee paha mieli luettuasi sen. Huomaat ihan oikeasti olevasi apina, jota minä yritän auttaa ja sivistää. Pahasta olosta ja itsensä tuntemisesta se kaikki positiivinen elämän asenne lähtee. Ei sulla oikeasti tarvi pelätä joutuvasi susien raatelemaksi.
25.02.2011 12:57
minähän olen usein verrannut metsästäjien sikiävyyttä syöpäsolujen lisääntymiseen. Minua voisikin ajatella ylilääkärinä ja psykologimatemaatikkopsykiatrina, joka auttaa hyvää hyvyyttään ihmiskuntaa. Tyhmän apinan sivistäminen on kovaa työtä.
25.02.2011 12:03
huvittavaa, jotta apinoillakin on oma nimipäivänsä, heh heh.
23.02.2011 21:41
siis (heh heh), jotta tätä muonaa pitääkin olla susille, mutta tyhmän apinan ei pitäisi tulla samoille apajille. Syököön apina purilaista. Apinat pitäisi häätää kaupunkiin saastuttamasta luontoa.
22.02.2011 13:20
luonnon ystävällä pitää jalat maassa ja suhteellisuuden taju tallella. Paljon huolestuttavampaa on saasteisten ja inhottavien apinoitten läsnäolo metsissämme kuin uljaitten susien perusmuona.
22.02.2011 13:14
noh, ole sinä sitten homomannerheim-reppanan kannattaja ihan rauhassa. Heh heh.
10.02.2011 02:57
maksankin osuuteni tässä asiassa. Kyseiset merirosvot ovat kuin nykyajan Robin Hoodeja ja fiksu osallistuukin mukisematta näihin talkoisiin.
10.02.2011 02:53
olet tosi älyltäsi, heh heh. Annetaan tähän muutania kaipaamiasi esimerkkejä loisteliaisuudestani pelkästään edellisestä puheenvuorostani:
"petoja pelkäävät hihhulit ja ahne ääntenkalastelija"
"kaameita petoja vastaan"
"tonttulakki päähän ja pellenaamari naamaan"
"mokomakin paskanpuhuja"
"Minä toivon, jotta talviunilta herätetyt karhut raatelisivat mahdollisimman monta metsästäjäapinaa"
"(susi)uskovaishörhöjen kokoontumiset ja paniikkipaneelit"
Koko Susianalyysi on yhtä loisteliaisuutta. Siinä saa vajakki petopelkuri turpiin, vaikka tarkoituksenani on kuitenkin hyvää hyvyyttäni auttaa reppanaa. Joskus kovat otteet ovat tarpeen.
02.02.2011 11:30
petoja pelkäävät hihhulit ja ahne ääntenkalastelija siis olivat koolla. Hysteerikko on helppo saada puolelle kun lupaa vähän suojelua kaameita petoja vastaan. Kyseiselle ministerille vaan tonttulakki päähän ja pellenaamari naamaan, mokomakin paskanpuhuja. Minä toivon, jotta talviunilta herätetyt karhut raatelisivat mahdollisimman monta metsästäjäapinaa. Jos tällainen ilonpäivä joskus koittaa, niin minä pidän silloin suurjuhlat. Minä olin eilen toisaalla. Ei niin hirveästi kiinnosta nämä (susi)uskovaishörhöjen kokoontumiset ja paniikkipaneelit.
01.02.2011 12:47
entisajan suurista ajattelijoista (mm Aristoteles, Sokrates jne..), enkä nykyajan metsästystä harrastavista pallinaamapoliitikoista. Aristoteleen aikana täälläpäin hyvä jos erotettiin neliö ja ympyrä toisistaan.
29.01.2011 17:24
jäähä teollistumiset vähemmälle. Katohan nyt minkälaiseksi kaatopaikaksi maapallo on muuttunut muutamassa kymmenessä vuodessa., kun ahneet ihmisporsaat jylläävät. Paljon parempi olisi ollut vaan vaikkapa jatkaa kreikkalaisten suurten ajattelijoiden linjalla. He hakkaavat nykyajan apinan totaalisesti älykkyydessä. Eivätkä sen kummemmin pelänneet susia eivätkä laijoniakaaan, kuten nykyajan maalaisapinat.
29.01.2011 16:33
tuon piestyn apinan naamataulu, nauttikaa kuvasta ja sylkekää tuon iljetyksen päälle:
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Tunisiassa hakatut ruotsalaismetästäjät Haluamme äkkiä kotiin/art-1288362982366.html
28.01.2011 14:06
minä taas tarjoan Susianalyysia näille korpimaitten hysteerisille, sutta pelkääville apinoille. Se on paljon fiksumpi tapa sivistää kuin mainitsemasi lääkkeet. Toki äsken tapahtunut ruotsalaisapinoitten koulutus Tunisiassa oli myös fiksua. Heh heh, vieläkin naurattaa tuo svenssonimetsästäjän typerä ilme naamallaan saatuaan tunisialaisnyrkistä ja monosta päin näköä. Siinä tuli mammaa ikävä.
28.01.2011 13:57
jotta hirvestäjät ovat toinen ääriesimerkki sairaasta ihmisestä. Lihanhimo on sokaissut hänen järkensä ja hän ajattelee alinomaan vain valtavia lihamääriä, jotka hän vähällä vaivalla saa roudattua pakkaseen.
28.01.2011 12:05
metsästys on marginaaliryhmien toimintaa. Minä olenkin kysynyt, jotta miten joku kehtaa olla noin härski ja täyttää massunsa esim. teeren lihalla. Nythän suomalainen metsästäjä on kuin uusrikas ja ahne venäläinen ihmisporsas, joka syö ja tarjoaa parhainta kaviaaria kaikille ihmisporsastuttavilleen. Luontoa tässä ei paljon ajatella.
Eikä minulla ole mitään peräkammarin poikia vastaan. Päinvastoin, minä yritän auttaa heitä pääsemään eroon susiuskovaisten (jälleen kerran susianalyysi) vanhempiensa aivopesusta.
On totta, että metsästystä harrastaa kaikkiin sosiaaliluokkiin kuuluvat. Kaikista sairaimpia ovat kaupungissa asuvat metsästäjät, jotka ovat kaupunkimiljööseen soluttautuneita pahanlaatuisen syövän etäpesäkkeitä. Näille häiriösoluille tekeekin tosi gudaa, kun joutuvat aina silloin tällöin raakalaisnyrkkien pieksämäksi jossain ulkomailla, minne lähtevätkin harrastamaan sairasta harrastustaan ( esim. äskettäin tapahtunut ruotsalaisapinoitten koulutus Tunisiassa).
28.01.2011 11:51
sinusta ei ainakaan historoitsijaa tule, jos olet sitä mieltä, että kuolleen ihmisen tekemisiä ei saisi tutkia puolueettomasti ja kantaa ottaen.
27.01.2011 14:03
maailma on tosiaankin muuttunut suvaitsevaisemmaksi, jotta homppelikin voidaan nykypäivänä valita suurimmaksi suomalaiseksi, heh heh. Ja onhan Halosestakin tehty pressa. Puheet Mannerheimin sotilaallisista ansioista (saksaveljeilyineen), viisaudesta ja urheudesta sen sijaan joutuu vielä tulkevaisuudessa kovaan syyniin. Tuota pelleä on suojeltu jo aivan liian kauan ja totuus tulee vielä ilmi.
27.01.2011 13:23
tallukka voisi pitää vuodatustasi hyvinkin viisaana, mutta palautetaanpa apina maan pinnalle. Jos miljardien ihmisten lihanhimo pitää jotenkin saada tyydytettyä, niin kuinka joku kehtaa noukkia pyssyineen ja hyvine elintasoineen parhaat palat päältä. Kyllä apinakin pitäisi tyytyä teholihaan, jos kerran lihaa pitää ylipäätänsä syödä. Nykyajan metsästäjät koulutettuine koirineen, gepseineen (gps), maastureineen ja konjakkipulloineen ovat maapalloa saastuttavaa paskasakkia, joka joutaisi susien raatelemaksi (koirineen).
27.01.2011 13:03
78 / 106