Hyvä uljaat merirosvot!

9

388

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsästys&kalastus

Turha sun ääliön on koittaa taas tähänkin metsästäjiä sekoittaa...
      Itse tykkään siksi noista somalian merirosvoista koska ovat parantaneet paikallisten kalastajien mahdollisuuksia elättää itsensä omalla työllään (kalastuksella) kun suuret ulkomaiset/ monikansalliset kalastusalukset eivät merirosvojen pelossaan ole uskaltautuneet enää niille vesille.
      Siis jos pystyvät siellä elättämään itsensä, niin ei ole niin kova hinku tulla tänne...

Toivoisin myös että ne merirosvot saisivat suomen valtion lähettämän ja meidän rahoillamme kustantaman sotalaivan upotettua...

• bensan hinnassa,

mäntti.

• asdfasdfasdfasdfgerq

Nyt kun täällä on kylmä niin me ihmisporsaat voitais lähteä ammuskelemaan merirosvoja pohjanmaa laivalle heh heh

Taitaa tuo susipersiitikko olla köyhä poju kun noin meitä rahakkaita välineurheilijoita vihaa ja öljytankkereilla. Susipersenaamaa ärsyttä oma köyhyytensä

• maksankin osuuteni tässä asiassa. Kyseiset merirosvot ovat kuin nykyajan Robin Hoodeja ja fiksu osallistuukin mukisematta näihin talkoisiin.

• susianalyytikko.

kun olin nuori, nussin niin susia, karhuja, koiria, kaloja kuin sikojakin. Pidän merirosvoista kun saan heiltä joka kuukausi koirien pippeleiden kuvia. Ja minulla on sen verran rahaa että minulla on varaa ostaa ontto muovisusi, jonka sisälle menen ja saan urossuden kanssa pitää hauskaa, kun porasin muovisuteen reijän perseen kohdalle. Tiedätte varmaan miten sitten käy.

• tämä oli kyllä

päivän helmi!

• Süsianalyytikko

Sutta pantaessa kannatan itse lähetyssaarnaaja-asentoa ettei tarvitse suudellessa välillä vetää ulos !

• naureskelen taas

Ja edelleenkin suitsutusta Tunisian pojille jotka potkivat taannoin metsästäjätolloja päähän keskellä katua! Niin sitä pitää. Juuri sellaisia maahanmuuttajia me tarvitsemme, jotka panevat punaniskaa turpaan että soi. Ei tarvitse valkoisen miehen käsiään liata punaniskan hikeen ja ties mihin eritteisiin.

• jerkeletto

vaiko oletko taas sortunut nuolemaan oma persettäsi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      42
      895
    2. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      865
    3. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      17
      819
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      51
      754
    5. Huh huh...

Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik
      Sinkut
      208
      681
    6. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      549
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi elämästä
      Ikävä
      43
      546
    8. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      39
      505
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      47
      485
    10. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      37
      439
    Aihe