Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun et hoksaa minua, olen vieläkin täällä, mutta juuri lähdössä. Tuossa äsken joku tötterölestapallinaama kävi jotain sopertamassa ja pyörittelemässä huuliaan,.... jos se sitten olit sinä muttet uskaltanut alkaa jutteleen?
30.10.2010 22:59
olen juuri tällä hetkellä tupoksen abc:llä tietokoneineni, heti kun tulet sisään niin siinä vasemmalla. Tulehan nyt apina tänne, niin näet millä lihaksella se rautapallo lentää, jos siis uskallat? Veikkaanpa, jotta hätäpissa jo valu housuusi. Pelaan tässä shakkia ajankulukseni ja olen matkalla pohjoiseen.
30.10.2010 21:02
viitsinkö tähän lapsenmieliseen vuodatukseen edes vastata, yleensä vastaan, mutta nyt ei taida jaksaa. Tai sitten väännän apinalle rautalangasta, jälleen kerraan ja toistan sanomisiani. Päätä itse.
27.10.2010 23:30
ja vieläpä laimea kuin peilityyni järvi...heh heh kun olen nokkela, vähintäänkin tsunamin arvoinen, tiedätkö apina edes mikä tsunami on? No toki tiedät nykyään, kun thaimaassa kuoli muutama länsimainen irstas ihmisporsas ja sitä mediat pullottaa.
27.10.2010 22:58
Metsälehmä (hirvi) seisoskelee yleensä pellon reunalla maantien läheisyydessä, johon se on helppo teurastaa ja kuskata mönkijällä ja maasturilla pakkaseen. Oppipojat tekevät likaisimmat työt ahneimmat ihmisporsaat keräävät lihoja talteen. Nämä porsaat haluavat tietysti ampua kuolettavan laukauksen, mutta onneksi hirvi on sen verran iso, jotta känninenkin possu siihen osuu. Hirvipolitiikka tässä maassa on sairasta, kun känniset porsaat pitävät maksimaalista määrää (yheiskunnan määräämä) lehmiään irrallaan välittämättä esim. lukuisista kuolonuhreista, joita hirvikolarit aiheuttavat. Minähän olen joskus verrannutkin hirvenlihan syöntiä kannibalismiin. Sama se vaikka ihminen kuolee, kunhan saan jollakin korvaavalla lihalla täyttää massuni. Tähän tarkoitukseen käykin hyvin massiivinen hirvi, johon vielä päissään on helppo osua.
27.10.2010 22:52
miten poropaimenet rääkkäävät porojaan kun purevat niitä palleihin. Se se vasta on eläimen nöyryyttämistä. Minä tarjoan mielelläni porolle kunniakasta kuolemaa eli joutumista suden raatelemaksi. Silloin poronkin elämällä on jokin tarkoitus.
27.10.2010 18:11
vielä yhden reseptin tähän räätälöidä, siis ihan sinulle tarkoitettu aamupala:
NASU-PETTERIN AAMIAINEN
- nenäliinoja jotta simmut voi pyyhkiä välillä itkuvedestä
- reipasta mieltä päivän haasteita ( todennäköisesti paskan luonti & navettahommat) varten
- porkkanapilttiä, ei mitään luumua millä massu voi mennä sekaisin eikä liian väkevää makua
- lasillinen oman lehmän mammaa
- kauravelliä, ei puuroa koska se on jo liian jäykkää
- maitokaakaota, ei kahvia jottei paska valu lahkeesta
27.10.2010 13:45
lööperiä kun kainuussa pannaan kaikki, siis ihan kaikki porokatoamiset ja -kuolemat petoeläinten piikkiin. Sellaistakin on sattunut, jotta poroja raadellutetaan koirilla, jotta susikauhua saadaan levitettyä. Jos siis tien varrella on auton alle jääneitä poroja, niin poliisi käy toteamassa susilauman olleen jälleen tihutöissä.
Minähän olen aina aina sanonut, jotta ihmiselle riittää vain pieni pala porosta maistiaisiksi ja loput olisi syytä jättää susille namiruuaksi.
27.10.2010 12:43
sinä näytät julkisesti apinanaamasi ja myönnät susipelkosi, heh heh.
26.10.2010 19:56
kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä.
26.10.2010 15:06
niitä yleensä kesyjä poroja läsöttää esim. kuusamon tiellä. Ei siihen tarvi muuta kun mennä viereen ja heittää vaikka lassolla poro kiinni. Ei tarvi juoksuaskelia.
25.10.2010 16:37
metsästyksestä käy kun maasturilla tömäyttää poron hengiltä ja takakonttiin. Pitää vaan olla kunnon karjapuskuri jottei autoon tule lommoja. Mutta oikeasti minä en edes maasturia tarvi kun minulla on voimaa kuten maasturissa. Olenhan maininnut, jotta pukkaan kuulaa lähes 17 metriä ja minä kyllä pystyn vääntämään porolta niskat nurin.
25.10.2010 11:44
syöt koirani niin silloin minä syön äitiltäsi korvat ja silloin on turha huudella MAMMA MAMMA kun ei se mitään kuule ilman korvia.
25.10.2010 11:35
mulle taas porometsästys on aina mahdollista kun noita typeriä sarvipäitä lojuu maanteiden varrella, ei kun takakonttiin vaan... mieti sinä apina vaan jotain aikoja, heh heh.... oikeus ja kohtuus tässäkin asiassa jyllää.
25.10.2010 01:15
pissa- ja kakkaleikkeihin minä en lähde mukaan ollenkaan, ne eivät vaan kiinnosta minua. Jos hysteerikko puhuu sudesta ruuan yhteydessä, niin hän on valmis syömään pissaa ja kakkaa hädissään, hyi hyi, ei kiinnosta maitonaamapojun hommat, heh heh, hyvä yritys. Eikä tältä osin ole tiedossa reseptiä ainakaan minulta.
24.10.2010 19:09
näköjään oikein vingut ja anelet, jotta laittaisin lisää reseptejä. Olkoon menneeksi vielä yksi:
KATAJAINEN HUNAJANAMIPORO
Nappaa kiinni jonkun tyhmän poronpurijan poro ja kuskaa se pakettiautolla johonkin syrjäiseen paikkaan teurastettavaksi. Ota siitä muutama lihapala ja jätä loput susille. Pane lihat pataan, jossa on vettä, suolaa ja runsaasti katajanoksia. Hauduta yön yli ja valele sitten lihapalat hunajalla. Tarjoile puikulapottujen kera.
24.10.2010 05:34
mieleen, jotta turhahan noita susien raatelemia poroja on tuonne metsään jättää mätäneen. Niistä tulee hirvikeiton kanssa samalla reseptillä tosi makoisa soppa. Poronlihat joutaakin susille ja luut ihmisporsaalle.
22.10.2010 15:11
ruokareseptini ovat osoittautuneet niin tavattoman suosituiksi, niin voin minä laittaa tähän hirvikeitonkin ohjeen. Sitä varten tarvitset jättipadan:
ANALYYTIKON HIRVIKEITTO
Survo kokonainen, salakaadettu hirvi luineen, päineen ja sarvineen sekä kokonainen maalaistollolta varastettu possu jättipataan ja keitä niin kauan, jotta lihat irtoilevat luista. Suolet, veret yms tietysti otetaan elukoista pois ennen keittämistä. Lisää muutama peruna ja porkkana sekä suolaa ja hirvittävästi pippuria.
Nautitaan hyvällä mielellä, ei itkun kera.
22.10.2010 14:08
lapsoselle maistu namilammas eikä koiruli? heh heh, nyt vaan lusikka summuun ja lautanen tyhjäksi.
22.10.2010 13:15
tiedä vaikka joskus metsästäisin tuommosen metsästysrakin tuolta metsästä ja panisin sen pannulle tirisemään.
21.10.2010 15:28
84 / 106