Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
alkoko lapsenmielistä hirvittään?
Tottakait perusliha syödään hyvin haudutettuna. Minä puhuinkin nyt erityisjuhla-ateriasta ja se syödään siksi puoliraakana, kun hekumoissaan eläydytään susien raatelutuokioon. Ja kuka tässä lemmikkikoirista on puhunut. Maailmalla koira on monesti teuraselukka kuten täällä possu tai nauta. On minullakin pikku koira enkä minä sitä ole syömässä vaan annan sen mieluusti säikytellä ja ajaa tyhmiä poroja. Tietysti tuommosta paljon juossutta koiraa (esim. metsästyskoira) voisi ajatella syövänsä, sen liha kun on niin kimmoisaa.
21.10.2010 12:48
tämmönen reseptinurkka. Minäkin laitan oman korteni kekoon:
Suosikkini on
Resepti 1. Juhla-ateria lampaasta analyytikon tapaan
Ota pari alkusnapsia, jonka jälkeen keitä muutama minuutti isohkoa lampaan palasta, ja
paista sitten tulessa pikkusen ja valele pippurilla. Liha on nyt valmis ja se syödään siis
puoliraakana punaviinin kera. Lisukkeeksi retiisiä ja valkosipulia.
Tämä ateria maistuu aina silloin, kun sudet ovat jossain päin suomea raadelleet poroja
taikka lampaita. Siis tämä on erityinen juhlaruoka.
Resepti 2. Dog a la Shop Sue with garlig & pepper
Huuhtele ensin kurkkusi lasillisella riisiviinaa. Suikaloi koirapala ja laita öljyyn tirisemään. Lisää
pannulle valkosipulia, hirvittävästi tuoretta chiliä ja mielesi mukaan kasviksia, mm vesikastanjaa
ja bambua. Lisää vielä makeaa chilitahnaa ja soijaa ja tarjoa basmati riisin kera. Ruokajuomana
vesi ja lisää riisiviinaa.
Tätä kansainvälistä herkkua olen syönyt guangzhoussa (Kiina). Se on tajuttoman hyvää.
20.10.2010 12:53
miettimään tätä asiaa siltä kantilta, jotta apinalla ei pitäisi olla äänioikeutta ollenkaan.
18.10.2010 14:03
olen aina sanonut, jotta lihaa syödään ihan liikaa. Puolikas possua pitäs riittää yhdelle ihmiselle vuodeksi niin pysyttäis kohtuudessa.
16.10.2010 17:21
kun minä olen koirasta lähtien pistänyt naamaani kaiken maailman lihoja ja margariinia en ole koskaan maistanutkaan. Varsinkin puoliraaka lammas on herkkuani aina silloin kun sudet ovat raadelleet poroja taikka lampaita, eläydyn tällöin tunnelmaan. Kuitenkin on järjetöntä syödä suuria määriä lihaa. Fiksulle ihmiselle välttää navettaliha ja hän jättääkin metsälihat susille ja karhuille, tämän olen monesti todennut. Ahne ihmisporsas sen sijaan kehtaa syödä metsästä vähäisiä eläimiä. Jos kaikki olisivat yhtä ahneita, niin riistaeläimet loppuisivat välittömästi.
16.10.2010 13:20
sullaki olisi viisainta lopettaa kokonaan lihansyönti, niin ei tarvitsisi rasittaa vähäistä aivokapasiteettiasi asioilla mistä et näköjään mitään ymmärrä. Niin että otahan pupu porkkanaa.
16.10.2010 11:33
hysteerinen apina taas liiottelee peloissaan. Susia on tällä hetkellä maassamme 162 hienoa yksilöä. Mitenkö tiedän näin tarkkaan? Noh, minähän olen Suden ystävä. Mainitsemasi 2000 suttakin olisi aivan liian vähän tähän maahan. Susia mahtuisi huomattavasti enemmän, mutta se on käytännössä mahdotonta kun pelkuriapinat alkavat niin vähästä itkemään ja paskomaan housuihinsa. Jokainen susi vastaa ylivertaisuudessaan äärettömän montaa tyhmää apinaa.
15.10.2010 20:33
varmaan itkenyt matikan tunnillakin että ei jaksa eikä osaa eikä kiinnosta mutta kun jonkilainen laskutaito pitää kuitenkin tänä päivänä olla ja siksi oppivelvollisuus. Ihan samalla tavalla Susianalyysi voi tuntua vaikealta, mutta tältä osin pitää tyhmimällekin apinalle sivistystä tarjota ja tyrkyttää. Tämä tehtävä on minun heiniäni. Turha hysteria on aina pahaksi koko yhteiskunnalle. Yhteiskunnan tukipylväät taas ovat tärkeitä koko kansan identiteetille.
14.10.2010 15:38
pallinaama kun minun tekstini on aina asiallista ja aisallista. Siis molempia yhtä aikaa, asiaa ja aisaa. Se on niin väkevää asiaa, että siitä jo pitää puhua aisana, petopelkurit ovatkin aisan nielleitä apinoita, jotka hölmistyneinä kääntelevät tyhmiä päitään ja heiluttelevat lörppähuuliaan ja vinkuvat ja paskovat housuihinsa. Minähän en kerrokaan mitään mielipiteitä, vaan minä totean miten asiat ovat oikeasti. Jokuhan voi olla esim. sitä mieltä, että sutta pitää pelätä tässä maassa ja minä tällöin totean, jotta tämä pelkuri on vinkuva pallinaama.
12.10.2010 14:06
mutta missään ei lue sitäkään, jotta sinä olet apina. Heh heh, teinpäs minäkin kerran eläessäni virheen, tuossahan se jo luki jotta olet apina ja minä ehdin jo väittää että missään ei lukisi tätä tosiasiaa. Voi voi sunkin vaimoa, jos turkiksilla pitää peittää rappeutunutta kehoa. Minä taas näytän aisaani ylväästi koko maailmalle ja ennenkaikkea en häpeä tätä, minkkiturkkia ei fiksu tarvi.
12.10.2010 03:02
sinä apina valitsisit? Viisi tuntia vapaana luonnossa vaiko elämä häkissä. Nössö (sinä) istuu häkissä ja paskoo housuunsa jos joku puhuu elämästä.
12.10.2010 02:51
pallinaamaa. Oikeinko tosissaan olet huolissasi kuinka minkki pärjää luonnossa. Fiksu ajattelee, jotta ei ainakaan hunommin kuin häkissä. Tyhmä apina taas kantaa päällään jotain minkkiturkkia, heh heh.
11.10.2010 16:18
Haloo apina. Ootko pannut aamupuuroosi leseitä vaikko sieniä? Veikkaan, jotta huumesieniä? Noin paksua paskaa tuskin kukaan täysjärkinen jaksaa vääntää.
11.10.2010 14:59
ja porot pois Suomen luonnosta. Teuraselukka joutaa navettaan. Siis tarkoitan, jos joku haluaa mässyttää hirviporolihaa. Jos hirviä, niin sudet raadelkoot ne hengiltä.
11.10.2010 14:49
lapsenmieliselle vähän tosiasioita:
Ahneet lihansyöjäihmisporsaat (hirvestäjät) pitävät valtavaa teuraselukkalaumaansa (hirviä) irrallaan yhteisillä maillamme. He vähät välittävät siitä, kuinka monta kuolonuhria heidän elukkansa sivullisille aihuttavat. Halvan ja helposti lahdattavan lihan himo on sokaissut heidän järkensä. Pellon laidalla seisova hirvi on sen verran iso elukka, jotta känniselläkin on helppo osua siihen pyssyllään. Sitten mönkijällä raahataan satoja kiloja lihaa pakkaseen. Minähän olen sanonut, jotta ihmiselle tulisi välttää navettaliha lihanhimon tyydyttämiseksi. Fiksu jättäisi hirvet petojen ruuaksi. Ja petoja pitäisi olla sen verran paljon, jotta hirvikantaa saataisiin luonnollisella tavalla säädeltyä. Nythän esim. susia on niin vähän, jotta kunnon susilaumoja ei edes voi muodostua. Laumassahan sudet saisivat hyvin raadeltua hirviä hengiltä.
Jos joku pallinaama välttämättä haluaa mässyttää hirven lihalla, niin kasvattakoot elukkansa navetassa taikka aitauksessa. Hirvi kyllä lihoo köyden nokassakin kuten lehmäkin.
08.10.2010 18:22
hysteerikkopelkureita kuten sinä on maaseutumme ja metsämme pullollaan. Äläkä yritäkään väittää ettet pelkäisi. Minä haistan pelkosi tänne asti.
07.10.2010 14:44
pelkäät joutuvasi karhujen raatelemaksi. Ei muuta ko pakkohoitoon tuommonen velliperse, heh heh ja Susianalyysia iltaluettavaksi.
06.10.2010 20:48
se liittyy asiaan, mutta ei mihinkään ongelmaan. Karhuista kun ei ole mitään ongelmaa. Ongelmana on nämä mainitsemasi pallinaamat, jotka huutavat tyhjää hätäänsä koko maailmalle niin äänekkäästi, jotta fiksu ei saa rauhassa nauttia luonnosta.
06.10.2010 18:45
paikkakunnalla tarvittaisiin apuani, minullahan on tietoa ja kokemusta petohysteerikoitten ajatusmaailmasta. Juuri tällä hetkellä en kuiteskaan ehdi maakuntareissulle työkiireitteni vuoksi. Huvittavaa joka tapauksessa kun muutama nalle saa pelkurit paskomaan housuihinsa.
Todetaan vielä, jotta nythän alkuperäinen lappeenrantalainen juo aamukahvinsa ihan rauhassa. Nämä tyhjän huutajat ja panikoijat ovat maalta kaupunkiin muuttaneita susiuskovaisesta perheestä lähtöisin olevia hysteerikkoja. He jo kerran huokaisivat helpotuksesta päästyään kaupinkiin, jottei enää ikinä tarvitsisi pelätä petoja. Mutta kun aivopesty reppana kuuleekaan jotain karhuista, niin paniikki saa ylivallan.
06.10.2010 13:37
apina ampui luuli hirveä metsoksi vai miten päin se oli? Luuliko metso apinaa sudeksi? Ampuiko hirvi apinaa vaiko metso sutta. Entä jos apina luuli olevansa metsohirvisusi tai entäpä jos hirvi luuli ampuneensa susimetsoapinan. Mutta jos se olikin susimetsohirviapina joka raateli metsoapinasusihirven.
Alkaa nämä metsästäjien touhut ihan oikeasti haiskahtaan huumesienten syöjien tekemisiltä, luulla nyt hirveä metsoksi, heh heh heh heh he he..........
05.10.2010 14:08
85 / 106