Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
alakynsi, sinunko kanssa? heh heh.....Taidat olla sittenkin huumorimiehiä, heh heh. Ja minäkö ampusin jotain sorsaa, heh heh....on tässä paljon fiksumpaaki tekemistä.
20.08.2010 12:25
tähän esimerkiksi vaikkapa poromies. Ei semmoselle hyövää petoasioista puhua asiallisesti. Pelko, viha ja raivo on sokaissut hänen järkensä ja vaahto valuu hänen suustaan pedoista puhuttaessa. Se on sama kuin vajakille yrittäisi opettaa suhteellisuusteoriaa. Eikö tässä tapauksessa ole paljon parempi todeta suoraan, kiertelemättä ja kaartelematta, jotta nyt puhutaan naurettavasta pelkuriapinasta? Miksi tässä nyt pitäisi alkaa sievistelemään?
20.08.2010 12:21
lisää oivalluksiani:
"SUSI, heh heh menikö paska housuun? KARHU, lirahtiko lahkeeseen uudemman kerran? "
18.08.2010 09:34
asialinjalla olen. "tosi fiksu" esitteli jotain tilastoa eikä osannut tulkita sitä oikein. Minun piti selittää, mitä taulukossa olleet äkkiseltään yllättäviltä tuntuvat prosenttiluvut oikeasti tarkoittavat. Yleensäkin pitää hieman tutkiskella asioita ennen kuin tekee liian äkkinäisiä johtopäätöksiä. "tosi fiksuhan" luuli selvästi, jotta kaupingissa olisi suhteellisesti enemmän metsästäjiä kuin maalla, kun vain tuijotti taulukossa olleisiin prosenttilukuihin. Ihmettelen vaan, kun väität etten olisi asialinjalla.
16.08.2010 17:15
ajatteleppa, jos kaikista metsästäjistä 37% asustelee maalla luontoa saastuttaen ja petoja häiriten, niin sehän tarkoittaa sitä, että lähes jokainen maalla asustava on metsästäjä. Eihän metsissä asu läheskään 37% koko väestöstä. Minä kyllä tiedän, missä pelkuriapinoita asuu tiheimmin tässä maassa. Ja kaupungeissa metsästävistä lienee suurin osa on keskimääräistä fiksumpaa maalaistollukkaa, kun on saanut muutettua metsästä ihmisten ilmoille. Harvempi alkuperäinen kaupunkilainen metsästää ja jos metsästää, niin sitten on city-apina. Onhan niitäkin jonkin verran, valitettavasti.
16.08.2010 14:14
sanoppa mikä on Veltto Virtasen kengännumero kun tunnut tietävän niin tärkeitä asioita, heh heh, näsäviisas mikki hiiri.
16.08.2010 13:05
ethän sinä siltä sonnan luonnilta tosiaankaan taida ehtiä ja mitä väliä sinun tapauksessa millään älykkyyspisteillä olisikaan.
16.08.2010 10:14
kuuluu Palliainen juopotteleviin edustajiin, heh heh....ja sekö sitten on syvällistäkin tietoa yhteiskunnallisista asioista kun tietää kuka räkä poskella heiluu ja minkä verran. Viinanjuontihan se on jokaisella jahtiporukalla pääasiana.
16.08.2010 10:10
vuosittain omat pisteeni ja joka kerta pisteitä on ollut vähintään 136, yleensä huomattavasti enemmän. Ja tiedätkö, että 136>135, joten minä olen sinua älykkäämpi.
16.08.2010 10:04
edeuskunnan eräkerho, kylläpä on hyvä vitsi, heh heh.
15.08.2010 14:05
itse yksi tutkimus. Kehut olevasi metsästäjä. Noh, käyppä mittaamassa älykkyysosamääräsi. Jos ylität mensan rajan, niin minä lupaan olla puhumatta enää ikinä yhtäkään sanaa susista taikka karhuista. Minä väitän, jotta älykkyytesi on hyvin alhaista tasoa.
15.08.2010 14:04
"eduskunnan eräkerho", mitään huvittavampaa ja tyhmempää en ole vähään aikaan kuullutkaan, heh heh heh heh. Vai että oikein eräkerho, heh heh. Ja tähän kerhoon kuuluvia petopelkureita sitten jotkut tyhmät vielä äänestävät. Tyhjän pelkuri siis äänestää toista tyhjän pelkuria hädissään ja turvaa hakiessaan. Että miksikö mainittuun kerhoon kuuluva on varmasti petopelkuri? Noh, kaikki metsästystä harrastavat pelkäävät petoja kun eivät ilman asetta uskalla metsässä kulkea. Minä uskallan, sillä olenhan susien ja karhujen ystävä. Ja useiden kansainvälisten tutkimusten nojalla metsästystä harrastavilla on yleensä huomattavasti alhaisempi älykkyysosamäärä kuin normaalilla ihmisellä. Siksi myös tyhmä (pelkuriapina)-nimitys on tässä yhteydessä paikallaan. Heh heh, eduskunnan eräkerho elikkä siis vaikkapa EE, vai olisiko sittenkin pikemminkin AA. Metsästäjäthän kittaavat päntiönään viinaa ja ovat yleensä rapuloissaan.
14.08.2010 11:45
etkö ymmärrä näitten poliitikkojen metsästysmotiivia? Sehän on pelkkä "katiska", jonne yksinkertaisten maallaistollukkapetopelkurimetsästäjien äänet lipuvat.
13.08.2010 14:10
se vaan on sutta pelkäävällä maalaisapinalla äänestysoikeus, mikä on täysin älytyöntä. Lisäksi olen usein todennut, jotta nämä apinat pitäisi häätää kaupunkeihin, taikka vähintään taajamiin sivistymään kohti ihmisyyttä.
13.08.2010 11:04
tällaisella mainostempulla kilahtaa laariin läjäpäin maaseudun tyhmien apinoitten ääniä tulevissa vaaleissa. Herääkin kysymys, jotta pitäisiköhän apinan äänioikeutta rajoittaa?
12.08.2010 06:36
http://yle.fi/alueet/lappi/2010/08/karhu_tappoi_70_lammasta_savukoskella_1894239.html
11.08.2010 04:31
ja pelottaako maalaistollukkaa paskärpäset siellä tunkioitten liepeillä? Voithan toki lähteä kärpäsjahtiin jos uskallat, heh heh.
10.08.2010 11:31
no pitäiskö sitten tyhmää ja hysteeristä ihmisapinaa kehua?
09.08.2010 21:28
hysteerinen apina kun noin pelkäät sutta. Minä otan susianalyysin kautta pelkuria kädestä kiinni ja tarjoan apua ja turvaa. Älä pelkää, tuskin joudut susien raatelemaksi.
06.08.2010 11:37
apina yrittää ajatella. Susi on paha, heh heh. Oikein taloustieteestäkin puhutaan, heh heh apinan mielikuvitusta, heh heh.
05.08.2010 01:50
88 / 106