vastustan.

vastuustajaskaja

Minäkin vastustan lujasti kaikkia metsästyksen vastustajia vastaan

7

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aseista

kieltäytymisen vastustaja.

• metsäjapuut

turhaan tällaiset diipadaapa-palstat jossa jokainen haukkuu jotakuta, maailma menee tätä rataa ja sitä ei käännä ennenkuin tulee todella tiukat oltavat ihmiselle ja silloin on jo myöhäistä, teollisuus jyllää ja ihminen tuhoaa kaikkea ympärillään, sotii ja tappaa ja hajoittaa minkä joku on joskus rakentanut metsästäjät ovat hyvin hyvin pieni kärpäsen paska ja haitta tässä sopassa jota ihminen hämmentää. Enemmän käy sääliksi niitä eläimiä jotka räpistelevät merellä BritishOilin keitoksessa ja niitä on paljon.

• metsäjapuut kirjoitti:

turhaan tällaiset diipadaapa-palstat jossa jokainen haukkuu jotakuta, maailma menee tätä rataa ja sitä ei käännä ennenkuin tulee todella tiukat oltavat ihmiselle ja silloin on jo myöhäistä, teollisuus jyllää ja ihminen tuhoaa kaikkea ympärillään, sotii ja tappaa ja hajoittaa minkä joku on joskus rakentanut metsästäjät ovat hyvin hyvin pieni kärpäsen paska ja haitta tässä sopassa jota ihminen hämmentää. Enemmän käy sääliksi niitä eläimiä jotka räpistelevät merellä BritishOilin keitoksessa ja niitä on paljon.

no pitäiskö sitten tyhmää ja hysteeristä ihmisapinaa kehua?

• Heh heh 2
        Susianalyytikko kirjoitti:

no pitäiskö sitten tyhmää ja hysteeristä ihmisapinaa kehua?

Ainakin noilla viesteilläsi kovin tunnut kehuja kerjäävän ja odotat että edes joku sinuakin kunnioittaisi .

• vastustajien vastust

minä ainakin vastustan kaikkea sellaista mikä on minun mielestäni minua vastaan ja jotka ei ole minun kanssa samaa mieltä niin he ovat minua vastaan joten heitä on vastustettava lujasti vastaan.

• naureskeIija

Minä sen sijaan vastustan metsästystä, kuten kaikki muutkin täysijärkiset ihmiset.

Punaniskoille ja muille hienhajuisille mölliköille vain naureskelen.

• sitten omat

kainalosi ja tutki niskasi väri vaikka peilillä.
        Mölliskön nimeä voit kysellä muijaltasi, jos sinulle on semmoinen sattunut jokin puolisokea ja mistään mitään ymmärtämätön löytymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8656
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3001
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      15
      1383
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1028
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      68
      1017
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      26
      961
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      933
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      923
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      870
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe