Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
niin loukkaavaa tuossa lauseessani oli? Eikös se ole aika hyvin osuva kuvaus? Ei joka asiasta pidä niin herkistellä eikä varsinkaan vetää tuota ianikiusta ja jo väljähtynyttä natsikorttia esiin. Mulla ei natsit eikä natsat kiinnosta pätkän vertaa.
27.09.2009 14:18
Israel "virallisesti" kuinka itsenäinen valtio tahansa, niin käytännössä se on USAn osavaltio, joka sijaitsee täysin luonnottomassa ympäristössä. Ja miksiköhän näin? Kyse on rahasta ja riistosta. USAlle tällainen tukikohta on äärimmäisen tärkeä vihollisen maaperällä ja Israelille tällainen järjestely sopii hyvin, koska taloudellista tukea ja aseita riittää jenkeiltä. Helppohan se pullasorsalla asustella muurien sisäpuolella.
Siksipä ehdotukseni Israelin siirtämisestä USAn maaperälle ei ole lainkaan hullumpi ajatus vaan suorastaan jopa nerokas. Järjetöntähän sellaisia itsenäisiä valtioita on alkaa siirtelemään minnekään (esim. Suomi), jotka tulevat pääsääntöisesti toimeen omillaan eivätkä aiheuta kohtuutonta eripuraa naapurivaltioidensa keskuudessa. Toistan vielä, jotta nykypäivän maailmassa Israel on luonnottomassa ympäristössä. Turha tässä vaiheessa on kellään alkaa vetoamaan joihinkin vaikkapa vanhan testamentin "viisauksiin". Sieltä kyllä löytyy kaikenmaailman selityksiä, kuinka joku on valittua kansaa ja kuinka toisinajattelijoita saa ja täytyykin tappaa surutta. Ja jos aletaan ajatella, kuka missäkin on asunut satoja, taikka tuhansia vuosia sitten, niin luovuttakaapa amerikkalaiset vaikka maanne intiaaneille. Turha israelilaisillakaan on tätä taustaa vasten häiriköidä Lähi-Idässä, vaikka kuinka esi-isät jo ammoisina aikoina olisivat hakanneet päätänsä itkumuurilla.
27.09.2009 14:14
raivohullu lapsi alkaa uhota. Ei kait tässä voi muuta kuin naureskella (lainaus eräältä naureskelijalta).
27.09.2009 04:30
sellaista olet saanut päähäsi, että minä olisin joku juutalaisten vihollinen? Kohta varmaan syytät rasistiksi? Näinhän se on tällä palstalla tapana toimia.
26.09.2009 14:13
järkevämpää riisua israelilaisilta ydinaseet pois, tai oikeastaan kaikki heidän aseet? Mitä järkeä tuommosessa valtiossa ylipäätänsä on, jota keinotekoisesti pidetään olemassa vain ja pelkästään aseiden voimalla? Eikö olisikin viisaampi perustaa Israel vaikkapa Nevadan autiomaahan? Siellä riittää tilaa eikä vihollisia pörräisi joka puolella.
26.09.2009 12:07
itelläs mela pakaralihastesi väliin, heh heh? Olet vissiinkin vanhempiesi takia joutunut ympärileikatuksi ja tätä kautta lapsena silvotuksi. Tällaista toimintaa ei fiksu ihminen voi käsittää.
25.09.2009 22:39
kun kysyit torjunta-aineista. Eikös USAn rahoittama asemateriaali Israelilla olekin hyvin vahva torjunta-aine? Tähänhän kuuluu tarvittaessa ydinasekin, jos syöpäläiset käyvät liian lähelle. Huvittavinta on, jotta ydinaseita hallussa pitävät valtiot ovat määräilemässä, kellä ydinaseita saisi olla. Miksi siis vaikkapa Israelilla saa olla ydinaseita ja Iranilla ei? Tässä ei ole mitään järkeä eikä logiikkaa.
25.09.2009 22:33
yritäkään väittää, että Israel olisi asukaslukuun suhteutettuna mitätön tekijä maailmantaloudessa. Minä väitän, jotta silinterihattuiset, mustiin vaatteisiin pukeutuneet parrakkaat koppakuoriaiset ovat ahneimpia ihmisporsaita, mitä kuvitella saattaa.
Osakekurssit nousevat niin kauan, kuin maapallon sietokyky riittää. USAn ja Israelin harjoittama riistokapitalismi porskuttaa vielä tänä päivänä voimissaan, mutta mikään ei kestä ikuisuutta. Ahne lyö lopulta kätensä paskaan.
Tässä yhteydessä syöpäläisiä ovat huonommassa taloudellisessa tilanteessa asuvat ihmiset. Hekin haluavat autoja, viemäreitä jne... Koppakuoriainen ei vain voi ymmärtää, että joku muukin haluaa jotain.
25.09.2009 22:17
mistä tämä johtuu?
Romanit levittäytyvät aina sinne, mihin se vaan on mahdollista. En nyt ota kantaa siihen, miksi näin on. Israeliin tämä levittäytyminen ei kuitenkaan juurikaan ole mahdollista.
Israel on ahneuden ja nykypäivän USA:n politiikan sanansaattaja. Jotta talouskurssit saataisiin nousuun, täytyy riistää ja metsästää heikompaa. Tätä ilosanomaa levitetään ympäri maailmaa. Syöpäläiset saadaan kuriin tarpeeksi tehokkailla torjunta-aineilla, joita amerikan kustannuksella piisaa.
24.09.2009 12:48
näin päin:
Yleensähän kovimpia juoppoja ovat hirviporukoissa vanhimmat ja suurimpien maaosuuksien omistajat. Minkähän arvoinen sellaisen nuoren, perhettä perustamassa olevan hirvestäjän elämä on, jonka känninen "hirvikeisari" kylmästi teurastaa?
24.09.2009 12:13
tilastotiede on yksi erittäin hyvin hallitsemistani tieteenaloista ja käytänkin sitä työvälineenä tutkimuksissani yhtä tottuneesti kuin rakennusmestari käyttää vasaraa omalla työmaallaan.
23.09.2009 14:38
piin likiarvon vaikkapa 10 000 desimaalin tarkkuudella, kun vain katson sen kirjasta. Turhaa sinä tilastopelle hevostelet, jos osaat jonkin toisen tekemistä tilastoista etsiä jotain lukuja.
Hihhulin luonteesi paljastui heti siinä, kun sanoit tietäväsi, mitä tulevaisuudessa tapahtuu tämän asian tiimoilta. Minä järkevänä heti lähdin sille linjalle, jotta arvioisin hirvestyksen aiheuttavan tänä vuonna 8 uhria. Uskot varmaan horoskooppeihinkin, heh heh.
22.09.2009 17:12
jotta on jotenkin ylevämpää kuolla räkä poskella ampuneen hirvestäjän tappamana kuin vaikkapa "vanhuuteen", jos vaikkapa hirvestyksessä kuolee vuosittain "vain" arvaamani 8 henkilöä? Ovatko nämä 8 mielestäsi jotain sankareita?
Mainitsemasi vastaus puhdas nolla on yhtä todennäköinen, kuin jos hirvestäjä joutuisi poliisin puhalluttamaksi ja mittari näyttäisi puhdasta nollaa.
22.09.2009 15:31
minäpä avaan tämän leikkimielisen ja hauskan arvauskilpailun vastausten sarjan. Näyttää siltä, jotta velliperse- hirvestäjille tämä kilpailu on liian rankkaa ja heiltä ei siksi arvauksia helpolla saadakaan. Hirvestäjäthän pelkäävät yleensä susia ja karhuja, mutta tänäkään vuonna ei saada yhtään ihmisuhria petojen osalta, kuten ei muinakaan vuosina. Vastaukseni esitettyyn kysymykseen on 8, ja näistä tapauksista noin puolessa on alkoholilla osuutta asiaan.
22.09.2009 09:53
nimittelyä!
Minähän vaan laitoin dokumenttia hirvestäjien arjesta ihan positiivisella mielellä, niin eiköhän joku ala nimittelemään heti homoksi. Ihan sama minulle, miksi minua nimitellään, mutta tällainen käytös on vain asiatonta. Taisi tällä hirvestäjänimittelijällä jokin nyt osua omaan nilkkaan?
20.09.2009 23:18
jos hakkaat päätäsi kiveen, niin se tekee kipeää. Enhän olekaan väittänyt, jotta susipelosta irti pääseminen olisi vaivatonta. Se tekee oikeasti kipeää ja vaatii työtä.
Maastossa olen kulkenut jo pelkästään Susianalyysin kannalta. Olen tätä kautta myös nähnyt kasvokkain lukemattomia susipelon kanssa syrjäseuduilla asuvia turvemöykkyjä. Heitä juuri haluan auttaa.
Hyvän käsityksen tekstisi tasosta saa jo toisen kerran laukaisemasi maininta, jotta "hanki itsellesi elämä". Tämähän on jo vuosia ja vuosia sitten teinien käyttämä ilmaus auktoriteetteja kohtaan. Eivät teinitkään enää puhu tällä kielellä. Minulla ei kuitenkaan ole teinejä mitään vastaan. Päinvastoin, minä opetan heitä ja koen nämä tulevaisuuden toivot erittäin fiksuiksi. Ongelmana on kuitenkin kaiken maailman aineitten tarjoajat ja erityisesti maalaistollukkojen sienimaistiaiset, joihin jo viittasin avauksessani.
19.09.2009 22:26
apina! Kun minulla ei suinkaan ole tarkoitus kehuskella elävien lihaläjien mahdollisimman suurella taappamismäärällä, vaan kritisoida tällaista älyvapaata ja lihanhimon sokaisemien apinoitten laumaa. Jos kehut vielä olevasi sekä rahan- että lihanhimon sokaisema apina, niin minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kampaa apina naamasi ja katso peiliin. Ehkä sinustakin täten voisi tulla jotain. Vaikkapa hirnupelle, heh heh.
19.09.2009 21:38
on imelää löpinää, hyi sentään. Minä kyllä haistan susipelon ja sinun tapauksessa ei voi erhtyä, niin voimakas on hätäpaskan haju. Valheillasi et minua pysty hämäämään.
19.09.2009 18:11
oletko harkinnut teurastajan ammattia? Ajattelehan, montako isoa elukkaa saisit tappaa yhdessä päivässä, jos olisit teurastaja. Siitähän tulee jo kunnon lihavuori eikä sulla tarvitsisi enää mahtailla noin pienillä lihamäärillä. Toki hirven tappaminen on yhtä helppoa kuin lehmän teurastaminen, mutta lehmiä on vain paljon enemmän kuin hirviä. Siksi tapettavaa piisaa eikä se ole kausiluontoista kuten hirvestys, vaan saisit jatkuvasti toteuttaa himojesi tyydyttämistä.
19.09.2009 08:49
minä lopetan heti, kun sinä lopetat poronpurennan ja susien pelkäämisen.
19.09.2009 02:03
99 / 106