Kohta se alkaa

Eräsmies1357

Suunnittelen ampuvani 15 hirveä tälle syksylle

7

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahti-Jussi

      et tiedä hirvenmetäksyksestä yhtään mitään. Minä ammun vuosittain ainakin 20 hirveä ja syön itse kaikki ampumani hirvet.

      • muutama vuosi hirven metsästystä

        Iso mies taidat olla kun menee hirvenlihaa yli kilo päivässä,eli yleensä nämä kehujat eivät itse metsästä tokkopa nähnytkään elävää hirveä luonnossa.


    • oletko harkinnut teurastajan ammattia? Ajattelehan, montako isoa elukkaa saisit tappaa yhdessä päivässä, jos olisit teurastaja. Siitähän tulee jo kunnon lihavuori eikä sulla tarvitsisi enää mahtailla noin pienillä lihamäärillä. Toki hirven tappaminen on yhtä helppoa kuin lehmän teurastaminen, mutta lehmiä on vain paljon enemmän kuin hirviä. Siksi tapettavaa piisaa eikä se ole kausiluontoista kuten hirvestys, vaan saisit jatkuvasti toteuttaa himojesi tyydyttämistä.

      • Eräsjorma

        25 hirveä kaudessa, ja myyn suurimman osan,mitä nyt muutaman itse ja koirani syövät.


      • Eräsjorma kirjoitti:

        25 hirveä kaudessa, ja myyn suurimman osan,mitä nyt muutaman itse ja koirani syövät.

        apina! Kun minulla ei suinkaan ole tarkoitus kehuskella elävien lihaläjien mahdollisimman suurella taappamismäärällä, vaan kritisoida tällaista älyvapaata ja lihanhimon sokaisemien apinoitten laumaa. Jos kehut vielä olevasi sekä rahan- että lihanhimon sokaisema apina, niin minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kampaa apina naamasi ja katso peiliin. Ehkä sinustakin täten voisi tulla jotain. Vaikkapa hirnupelle, heh heh.


      • Savotiller
        Susianalyytikko kirjoitti:

        apina! Kun minulla ei suinkaan ole tarkoitus kehuskella elävien lihaläjien mahdollisimman suurella taappamismäärällä, vaan kritisoida tällaista älyvapaata ja lihanhimon sokaisemien apinoitten laumaa. Jos kehut vielä olevasi sekä rahan- että lihanhimon sokaisema apina, niin minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kampaa apina naamasi ja katso peiliin. Ehkä sinustakin täten voisi tulla jotain. Vaikkapa hirnupelle, heh heh.

        30 elikkoo syksyssä Sukulaisetkin tykkää.Ja eikun naurattaa vuan,


      • 5 otusta päivässä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        apina! Kun minulla ei suinkaan ole tarkoitus kehuskella elävien lihaläjien mahdollisimman suurella taappamismäärällä, vaan kritisoida tällaista älyvapaata ja lihanhimon sokaisemien apinoitten laumaa. Jos kehut vielä olevasi sekä rahan- että lihanhimon sokaisema apina, niin minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kampaa apina naamasi ja katso peiliin. Ehkä sinustakin täten voisi tulla jotain. Vaikkapa hirnupelle, heh heh.

        Enemmänkin menisi, mutta ei ehdi nylkemään. Toistasataa saa kasaan koko kautena.
        Kiire tulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe