anne.alestalo1

anne.alestalo1 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen eronnut pitkästä avoliitosta ja lapset on jo isoja. Olen rauhallinen ja pitkäpinnainen (niin kauan kunnes suutun)huumorintajuinen ja kiltti. Aika ujo ottamaan itse yhteyttä joten odotan sinun olevan aloitteentekijä. Lempikirjat: taidan lukea mitä vaan Vapaa-aikanani: Luen, kuuntelen musiikkia, Lenkkeilen Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Työskentelen: kokopäiväisesti Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Hakusanat: mies, seksi, takka, kynttilä, viini, kuntosali, sulkapallo, aurinko, sauna, erotiikka

Liittynyt 17v sitten
0 aloitusta · 10 kommenttia
Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
toi edellinen oli kun mun tuntemasta neitsyt-miehestä kirjoitettu. Itse olen leijona ja nyt olen miettinyt mikä noissa neitsyeissä mua vetää puoleensa kun ovat niin erilaisia.
Ensin ei vastata viestiin,sitten kahden viikon päästä tulee vastaus ja lopuksi tänään että hänen pitää
nyt saada olla itsekseen ja kelata asioita. Elää vieläkin exänsä maailmassa eikä pääse irti,tuntee syyllisyyttä kaikesta mikä on johtanut eroon vaikka eukko löysi uuden. Neitsyt mies ei osaa elää,piehtaroi itsesäälissä ja murehtii asioita etukäteen. Ei sellaista kukaan jaksa. Lopetin sitten tänään vaikka onkin ikävä ja toivotin hänelle hyvää loppuelämää.
Toivon että olen nyt viisaampi ja kysyn ensin horoskoopin ja jos vastaus on neitsyt,käsken mennä helvettiin...