Miksi Neitsyt?

kissanainen ::)

Miksi Neitsytmies tulee aina elämääni? Eka poikaystäväni oli neitsyt, ja toinen poikaystäväni/ avopuolisoni oli myös neitsyt, jonka kanssa elin avoliitossa melkein 10 vuotta ja sitten tuli mitta täyteen. Ajattelin silloin että ei ikinä enää Herra Neitsyttä elämääni. Mutta kuinkas ollakkaan taas neitsyt pyörii mun ympärilläni. Vaikka horoskooppikirjat sanoo että leijona ja neitsyt eivät sovi yhteen. Onko muilla leijona naisilla samanlaista vetoa Herra Neitsyt merkkiin....

6

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeijonaN ja NeitsytM

      Vähän samaa vikaa täällä... Pitkäaikainen ihastukseni oli Neitsytmies ja nykyinen aviomieheni on Neitsyt - ja olen hänestä eroamassa... En tiedä miksi Neitsyt aina kiinnostaa, mutta oman kokemukseni mukaan leijona / neitsyt -suhteet eivät pääty onnellisesti. Ei enää neitsytmiehiä minullekaan.

      • mies leijona....eikö

        tää tule onnistumaan? En haluaisi uskoa, että kaikki loppuu aikanaan.


      • Jellope
        mies leijona....eikö kirjoitti:

        tää tule onnistumaan? En haluaisi uskoa, että kaikki loppuu aikanaan.

        Karkeista se suhde rakennetaan. Merkit voi antaa osviittaa, mutta ei valtaa merkeille kannata antaa. Merkittävä valta on sokaisevaa ja ruokkii itseään.

        Silloin, kun horoskoopit alkaa muodostua uskonnon kaltaiseksi kokemuksesksi kannattaa jättää lukematta pariksi viikoksi horoskoopit kokonaan.

        -Pete


      • että minäkin vedän aina neitsyt miehiä puoleeni. No ei voi tietää kenenkään horoskooppia mutta joku vika minussa täytyy olla. Olin naimisissa leijonamiehen kanssa yli 10v ja nyt eron jälkeen tullut vastaan vaan neitsyt merkkisiä. Ja aina sama lopputulos,vähän aikaa niitä jaksaa ja sitten menee pinna.....Tästä lähtien kysyn ensin?????


    • miau123

      olen seurustellut monen neitsyen kanssa ja menin yhden kanssa naimisiinkin. kalat on valehtelijoita, niistäkin on monta kokemusta ja kaikki keksi mitä hölmömpiä valheita..vaikka oli tosi läpinäkyvää ei myöntänyt..ihmettelen vieläkin. ihmeen vetovoimaisia neitsyeet on...

    • leomerkkinen nainen

      Ikinä, milloinkaan mun seukkaus-seuraksi ei ole eksynyt neitsyitä, kunnes nyt.. Neitsytnaisia kylläkin on ystäväpiirissä. Yleensä ajaudun kauriiden tai kaksosten seuraan. Olen ihan ihmeissäni tästä neitsytmiehestä, on niin erilainen ihmistyyppi, että on tässä leijonalle purtavaa..;-D . Noissa yleisissä horoskooppikuvauksissa tosiaan leijonat ei "sovi" neitsyeille. Mutta ei niitä liikaa kannata tuijottaa vaan luottaa itseensä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe