Itsemurha - Katoaminen

Hyödytön

Hei olen 18 vuotias poika opiskelija ja olen jo kauan tuntenut että haluaisin tappaa itseni haluaisin tietää miten voisin suorittaa sen niin ettei minua muisteta enää parin viikon tai kuukauden päästä, olen niin kauan joutunut kestämään omaa hitauttani ja osaamattomuuttani missään ja koko ikäni kestänyttä koulukiusaamisen kohteena olemista että minun on pakko pistää stoppi tälle en kestä enää mikään ei auta tässä vaiheessa, neuvoja miten voisin "kadota" pois tästä maailmasta

10

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulehan nyt kaveri,tuo ajatus että katoaisit eikä kukaan muistaisi sua koskaan,on jotain sellaista mitä ei tapahdu. Sulla on varmasti perhe ja uskoakseni edes yksi ystävä joten unohda tuollaiset mietteet kokonaan.
      Olet nyt 18 joten eikö sun koulukiusaamiset ole jo loppuneet? Vai oletko vielä jossain ala-aste ikäisten seurassa jotka kiusaa toisiaan? Tulee kaikille noita päiviä jolloin tuntee olevansa riittämätön,tyhmä, osaamaton,myös meille työssä oleville.
      Jos sinulla on tunne ettet riitä,et osaa ja luulen että tämä johtuu nyt myös jostain masennuksesta niin ota ihmeessä yhteyttä vaikka nuorten auttavaan puhelimeen ja soita terveyskeskukseen. Kerro noista tuntemuksista vaikka koululla terveydenhoitajalle ja luokanvalvojalle. Ja toivon oikeesti että saat apua ongelmiin. Tuo että haluaisit kadota ei todellakaan ole ratkaisu ongelmiin.

    • Ketjun aloittaja

      Ei kai tässä saakeli auta mikään kun en ole ikinä pystynyt kenellekään puhumaan ongelmista enkä varmaan tulisi ikinä pystymäänkään, en vaan jaksa tätä paskaa maailmaa enää kun en ole iloa tuntenut moneen vuoteen

    • saman kokenut

      Älä tee sitä.
      Muuten ne kiusaajat ovat voittaneet ja lannistaneet sinut.
      Jos koulu ei kiinnosta niin pidä välivuosi tai kaksi. Mieti mitä muuta haluaisit tehdä kuin koulu, jos haluat vain olla, niin tee niin.