anne.alestalo1

anne.alestalo1 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen eronnut pitkästä avoliitosta ja lapset on jo isoja. Olen rauhallinen ja pitkäpinnainen (niin kauan kunnes suutun)huumorintajuinen ja kiltti. Aika ujo ottamaan itse yhteyttä joten odotan sinun olevan aloitteentekijä. Lempikirjat: taidan lukea mitä vaan Vapaa-aikanani: Luen, kuuntelen musiikkia, Lenkkeilen Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Kauppa/palveluala Työskentelen: kokopäiväisesti Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia Hakusanat: mies, seksi, takka, kynttilä, viini, kuntosali, sulkapallo, aurinko, sauna, erotiikka

Liittynyt 17v sitten
0 aloitusta · 10 kommenttia
Kuulehan nyt kaveri,tuo ajatus että katoaisit eikä kukaan muistaisi sua koskaan,on jotain sellaista mitä ei tapahdu. Sulla on varmasti perhe ja uskoakseni edes yksi ystävä joten unohda tuollaiset mietteet kokonaan.
Olet nyt 18 joten eikö sun koulukiusaamiset ole jo loppuneet? Vai oletko vielä jossain ala-aste ikäisten seurassa jotka kiusaa toisiaan? Tulee kaikille noita päiviä jolloin tuntee olevansa riittämätön,tyhmä, osaamaton,myös meille työssä oleville.
Jos sinulla on tunne ettet riitä,et osaa ja luulen että tämä johtuu nyt myös jostain masennuksesta niin ota ihmeessä yhteyttä vaikka nuorten auttavaan puhelimeen ja soita terveyskeskukseen. Kerro noista tuntemuksista vaikka koululla terveydenhoitajalle ja luokanvalvojalle. Ja toivon oikeesti että saat apua ongelmiin. Tuo että haluaisit kadota ei todellakaan ole ratkaisu ongelmiin.
että minäkin vedän aina neitsyt miehiä puoleeni. No ei voi tietää kenenkään horoskooppia mutta joku vika minussa täytyy olla. Olin naimisissa leijonamiehen kanssa yli 10v ja nyt eron jälkeen tullut vastaan vaan neitsyt merkkisiä. Ja aina sama lopputulos,vähän aikaa niitä jaksaa ja sitten menee pinna.....Tästä lähtien kysyn ensin?????