Neitsyt miehen logiikka!?!?

hajooooon

Nyt alkaa jo ihan totaalisesti mennä hermot tähän mieheen!
Meillä on aina kemiat kohdanneet äärettömän hyvin hänen kanssaan ja välillämme on tosiaan ollut sähköä ilmassa ja erilaista vihjailua. Meillä on tavallaan aivan oma maailmamme, johon muilla ei ole osaa eikä arpaa. En ole ikinä ennen ollut rakastunut tällä tavalla, aina on suhteissa alkanut ahdistaa toden teolla, enkä ole kenenkään kanssa kokenut tällaista yhteyttä...

Tässä on nyt vain se ongelma, että aina kun hänelle vähänkin suorempaan näytän tunteeni, niin hän pakenee ja lujaa! Ehkä menee muutama päivä, ehkä kaksi viikkoa, mutta aina hän kuitenkin tulee takaisin. En vaan oikeasti enää jaksaisi sitä, etten ikinä saa häneltä vastausta! :( Tunnen itseni todella loukatuksi, koska hän vain saattaa jättää vastaamatta minulle, vaikka tiedän että tekee näin muillekin ihmisille. Itse en vaan ymmärrä, koska en ikimaailmassa tekisi näin, se on mielestäni todella epäkunnioittavaa!
En pidä siitä, että peliä pelataan aina hänen ehdoillaan, jos se ei onnistu, niin sitten hän taas "katoaa" hetkeksi! Oma vikani tietysti kun menen mukaan aina sinisilmäisyyttäni.

Kertokaa nyt hyvät ihmiset onko tätä syytä enää edes jatkaa? mitään konkreettista ei tapahdu, vaikka tunteet on jo hänenkin taholtaan tullut todistettua hänen omalla kiertelevällä erittäin epäsuoralla tavallaan. Olen odottanut jo ihan tarpeeksi kauan, en todellakaan enää jaksaisi pelata mitään pelejä! Loppuuko tämä ikinä!? Toisaalta en ymmärrä miksi hän jaksaa nähdä vuokseni niin paljon vaivaa, jos en hänelle mitään merkitse. Antaisi minun sitten olla rauhassa ja yrittää päästä yli, jos ei voi muuta kuin sanattomasti viestittää ja kiusata koko ajan...

4

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijona N

      Kuulostaa tutulle, ei se neitsyt mies sitä pahuuttaan tee, on vaan sellainen luonne että ei osaa puhua asioista.. Tässä luonnehoroskooppia:
      Neitsytmies:

      Neitsytmies on huono juttelemaan asioista. Hän voi saada käsittämättömiä puhumattomuuden puuskia, joista on vaikea päästä eteenpäin. Neitsytmiehet voivat olla vaikeita, tunteettomia, omapäisiä ja estoisia. He voivat tukahduttaa tunteitaan, ja voivat vaipua näin ollen helposti depressioon. Neitsytmiehen ongelma on liiallinen uhrautuminen. Hänen mielestään nainen on miestä vahvempi. Tämä ajatus syntyy siitä, että hän ei koskaan tunne olevansa tarpeeksi hyvä oman äitinsä silmissä. Siksi Neitsytmies pyrkii tekemään kaikkensa, jotta kumppanille ei tulisi edes normaaleja, negatiivisia tunnetiloja. Hän estää niitä viimeiseen asti huomioimalla jatkuvasti kaikkea etukäteen. Neitsytmiehen kanssa seurustellessa, pitää muistaa tämä ns.tunnetilakammo, ja rohkeasti tuntea mitä haluaa Neitsytmiehen reagoinnista huolimatta. Neitsytmies hermostuu, jos asiat eivät mene hänen toivomallaan tavalla. Loppupeleissä kukaan ei ole Neitsytmiehelle tarpeeksi hyvä, koska hän ei itse arvosta itseään. Jos Neitsytmiehen kanssa ei ole varovainen, hän saattaa elää koko kumppanin elämän tämän puolesta.

      • NZero

        Minä olen lukenut hieman näitä katkeraakin katkerampia juttuja neitsytmiehistä täällä O.o .. mikä hitto teidät saa luulemaan että se horoskooppimerkki jotenki oikeasti liittyy dominoivasti siihen luonteeseen? Se minkälainen lapsuus, kasvuympäristö on ollut, ihmiset ympärillä ja risut ja ruusut elämässä luovat persoonan, ei mikään hemmetin tähtimerkki ynms. =D oikeasti.


      • =)
        NZero kirjoitti:

        Minä olen lukenut hieman näitä katkeraakin katkerampia juttuja neitsytmiehistä täällä O.o .. mikä hitto teidät saa luulemaan että se horoskooppimerkki jotenki oikeasti liittyy dominoivasti siihen luonteeseen? Se minkälainen lapsuus, kasvuympäristö on ollut, ihmiset ympärillä ja risut ja ruusut elämässä luovat persoonan, ei mikään hemmetin tähtimerkki ynms. =D oikeasti.

        Kerrankin järkipuhetta! Ihmisen käyttäytyminen ei selity horoskoopilla, vaan eletyllä elämällä. Tuommoiset tunne-elämän solmut yleensä juontavat lapsuuteen. Jos mies on huono puhumaan kasvokkain, niin pyydä kirjoittamaan kirje tai sähköpostia. Josko osaisi avautua sillä tavalla paremmin...?


      • NZero kirjoitti:

        Minä olen lukenut hieman näitä katkeraakin katkerampia juttuja neitsytmiehistä täällä O.o .. mikä hitto teidät saa luulemaan että se horoskooppimerkki jotenki oikeasti liittyy dominoivasti siihen luonteeseen? Se minkälainen lapsuus, kasvuympäristö on ollut, ihmiset ympärillä ja risut ja ruusut elämässä luovat persoonan, ei mikään hemmetin tähtimerkki ynms. =D oikeasti.

        toi edellinen oli kun mun tuntemasta neitsyt-miehestä kirjoitettu. Itse olen leijona ja nyt olen miettinyt mikä noissa neitsyeissä mua vetää puoleensa kun ovat niin erilaisia.
        Ensin ei vastata viestiin,sitten kahden viikon päästä tulee vastaus ja lopuksi tänään että hänen pitää
        nyt saada olla itsekseen ja kelata asioita. Elää vieläkin exänsä maailmassa eikä pääse irti,tuntee syyllisyyttä kaikesta mikä on johtanut eroon vaikka eukko löysi uuden. Neitsyt mies ei osaa elää,piehtaroi itsesäälissä ja murehtii asioita etukäteen. Ei sellaista kukaan jaksa. Lopetin sitten tänään vaikka onkin ikävä ja toivotin hänelle hyvää loppuelämää.
        Toivon että olen nyt viisaampi ja kysyn ensin horoskoopin ja jos vastaus on neitsyt,käsken mennä helvettiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe