Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Tyritäkö+dominoida+minua?Voin+luvata,+ettei+onnistu,+ei+edes+pelottelu.En+todella+siedä+pedofiliaa,+joten+inhoan+niitä+kerholaisia,+jotka+vielä+vajaa+kymmenen+vuotta+rehvastelivat+"pienellä+pimpillä".+Kuohinta+tekisi+heille+oikutta.Olen+Jeesuksen+opetuslapsi,+Raamatun+ohjeen+mukaan+ja+on+todella+suuri+ilo+olla+jengissä.Ei+meitä+ole+maailmaan+lähetty,+meidät+on+luotu+tänne,+mutta+annettu+avuksi+Jeesus,+ilman+Häntä+ei+olisi+mitään+mahdollisuuksia+pelastumiseen.Minulla+ei+ole+pedofiili+Jumalaa,+eikä+muutakaan,+vaan+naapurissa+eläviä+VL+pedofiileja,+joudun+vain+näitä+saastaoja+kestämään+päivästä+päivään.+Miten+itselläsi.Antikristus+ei+pääse+koskaan+taivaaseen,+vaan+kylläkin+tuohon+lähiavaruuteen,+helvettiin+kanssasi,+kirjoituksistasi+päätellen.
  2. Kerronpa+Sinulle+erään+tarinan,+tarinan+vihapuheesta.Olen+kahdeksannella+vuosikymmenellä,+joten+aika+vanha,+synnyin+Vapaus-+sodan+jälkeen+n.+30+vuotta.Miten+minä+olen+kokenut+viha+puheen?+Mitkä+saavat+näistä+vihapuheista+joidenkin+ryhmien+aina+vaahtoamaan?Aina+on+kysymyksessä+jonkin+ryhmän+majoriteetin+katoaminen,+kun+agenda+petti,+näin+kävi+kommunisteille.+sekä+tulee+käymään+kohta+Vihreille,+sekä+homoille.+Viimeiset+vuodet+sitä+on+lietsonut+SRK,+vaikka+eletään+synneissä,+josta+ei+ole+tehty+parannusta,+ja+sitä+palsta+pyrkii+korjaamaan.Sinäkin+tuot+asian+esille;+Annetaan+ihmisten+uskoa+vapaasti??+Vaikka+siihen+liittyy+tosi+raskaita+syntejä,+jossa+elätte,+ilman+parannusta+tekemättä.Meillä+on+ainoa+tahto,+että+lähdette+seuraamaan+Jeesusta,+ainut+asia+joka+pelastaa.Sinulla+ei,+kuten+kerroin,+ole+uskoa,+joka+ei+tarvitsisi+ojentamista,+ja+et+edes+mainitse+Kaikkivaltiasta+nimeltä+kirjoituksessasi.Toisaalta+väität+olevanne+Jumalan+Lapsia?+Miten+voit+olla+noin+naiivi,+ilman+Jeesuksen+seuraamista,+ei+yksikään+ihminen+ole+Jumalan+oma.Sinultakin+uupuu+Tie,+totuus+ja+elämä+Jeesuksessa,+et+uskalla+kirjoittaa+edes+Hänen+nimeään.+Jumalan+Valtakuntaa+johtaa+Jumala,+ei+lahkon+ihmiset.Jeesukseen+uskominen+ei+ole+yksikertainen,+se+on+ainutlaatuinen.Ainut+oljenuora+on+Jeesus.Joh. 14:6 Jeesus+vastasi:+"Minä+olen tie, totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani. Kun+vielä+ottaa+huomioon,+niin+muutama+prosentti+kerholaisista+lukee+ylipäätään+Raamattua,+joten+punaisesta+Raamatun+langasta+ei+kannata+tässä+yhteydessä+puhua.Samaa+voi+myös+sanoa+Rukouksesta.+Se+on+seurojen+ulkopuolella+aivan+nollaa.+Sielläkin+vain+alku+ja+päätös+rukous,+20+sekuntia.Voitko+mainita,+missä+Sinun+Raamatussa+ihminen,+oli+lapsi+tai+aikuinen+menee+Taivaaseen?+Pane+Kirja,+luku+sekä+jae?Mikä+Sinua+kiinnostaa+maailman+elossa,+eikö+se+pidä+olla+ulkopuolista.+Raamattu+sanoo,+että+vain+1/3+pelastuu,+eli+uudestisyntyneet,+jonka+löydätIlm. 9:15 Niin+päästettiin+irti+nämä+neljä+enkeliä,+jotka+olivat+valmiina+tätä+tuntia,+päivää,+kuukautta+ja+vuotta+varten:+niiden+oli+määrä+surmata kolmannes ihmiskunnasta.Ilm. 9:18 Näihin+kolmeen+vitsaukseen+--+tuleen,+savuun+ja+rikin+katkuun,+jotka+suitsivat+hevosten+suusta+--+kuoli kolmannes ihmiskuntaa.Kannattaa+hakeutua+kasteelle,+että+voi+uudesti+syntyä+Hengessä,+näin+mahdollisuutesi+parantuvat.Luetko+maailman+teoiksi+hoitokokouksia,+luetko+tuhansia+pedofiilitapauksia,+vai+on+joku,+vaikka+tupakka+siinä+pahin.Onko+ne+ympäröivässä+maailmassa,+vai+onko+sisällänne+teihin.Kannattaa+tehdä+parannus,+kun+"älyää",+mihin+tuon+opin+tie+johtaa?
  3. Jäi+sanomatta,+että+meillä+messiaanisilla+on+Uusi+Liitto+Jeesuksen+kanssa,+mutta+se+ei+mitätöi+suhdettani+Israeliin.
  4. Mitäh.+Kuka+juutalainen+tappoi+Jeesuksen.Tu+omitä+Sakarja+sanoo;+ja+sanoi+hänelle:+"Juokse+sanomaan+tuolle+nuorelle+miehelle+näin:+--+Jerusalemin+ympärille+ei+enää+rakenneta+muureja,+niin+paljon+asukkaita+ja+karjaa+siellä+on+tulevina+aikoina.Liittyy+Jerusalmin+mittaamiseen.+Ei+siihen+koko+kansaa+tarvita.Jossain+määrin+ohut+on+tutemisesi+Israelista,+sillä+sitä+(Pohjois-+Israelia+Jumala+kutui+nimellä+Jaakob,+pien+painin+jälkeen.Oletko+Sinä+Suomi+fani,+suomalainsena,+minä+en+ole+mikää+Israel+fani+israelilaisena.Ihmiset+ovat+erilaisia.Tuo+hengellistäninen.+Se+on+Kerhon+saatanallista+pakanatoimintaa.+Korvausteorianne+ei+teitä+saa+mitenkään+Israelin+tilalle.+Jumalan+silmäterä+ei+ole+hengellistä,+vaan+totisinta+totta,+jonka+tulette+näkemään.+1+Moos+12;1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.2+Niin+minä+teen+sinusta+suuren+kansan,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+olet+tuleva+siunaukseksi.3+Ja+minä+siunaan+niitä,+jotka+sinua+siunaavat,+ja+kiroan+ne,+jotka+sinua+kiroavat,+ja+sinussa+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä."Vaikka+olen+israelilainen,+käskyt+ei+minua+sido,+koska+olen+messiaaninen,+joten+se+velvoittaa+kertomaan+Kerhon+synnistä.+Teillä+on+päällänne+synnit+vielä+pedofiliasta,+kuten+hoitokokouksista,+molempinen+vuoksi+on+ihmiselämät+menneet+tuhansilta+pileleen,+osa+jopa+tappanut+itsensä.Miksi+elätte+synnin+sisällä,+tehkää+parannus,+voi+olla+että+saatte+syntikuormanne+joka+on+Suomen+suurimpia+anteeksi.Huomioi+se,+että+kuka+syntinsä+tunnustaa+ja+tekee+paraannuksen+niistä,+voittaa+ne+ja+saa+anteeksi.Tämän+vuoksi+olen+palstalla.