Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tyritäkö+dominoida+minua?
Voin+luvata,+ettei+onnistu,+ei+edes+pelottelu.
En+todella+siedä+pedofiliaa,+joten+inhoan+niitä+kerholaisia,+jotka+vielä+vajaa+kymmenen+vuotta+rehvastelivat+"pienellä+pimpillä".+Kuohinta+tekisi+heille+oikutta.
Olen+Jeesuksen+opetuslapsi,+Raamatun+ohjeen+mukaan+ja+on+todella+suuri+ilo+olla+jengissä.
Ei+meitä+ole+maailmaan+lähetty,+meidät+on+luotu+tänne,+mutta+annettu+avuksi+Jeesus,+ilman+Häntä+ei+olisi+mitään+mahdollisuuksia+pelastumiseen.
Minulla+ei+ole+pedofiili+Jumalaa,+eikä+muutakaan,+vaan+naapurissa+eläviä+VL+pedofiileja,+joudun+vain+näitä+saastaoja+kestämään+päivästä+päivään.+Miten+itselläsi.
Antikristus+ei+pääse+koskaan+taivaaseen,+vaan+kylläkin+tuohon+lähiavaruuteen,+helvettiin+kanssasi,+kirjoituksistasi+päätellen.
07.09.2018 22:57
Tyritäkö+dominoida+minua?
Voin+luvata,+ettei+onnistu,+ei+edes+pelottelu.
En+todella+siedä+pedofiliaa,+joten+inhoan+niitä+kerholaisia,+jotka+vielä+vajaa+kymmenen+vuotta+rehvastelivat+"pienellä+pimpillä".+Kuohinta+tekisi+heille+oikutta.
Olen+Jeesuksen+opetuslapsi,+Raamatun+ohjeen+mukaan+ja+on+todella+suuri+ilo+olla+jengissä.
Ei+meitä+ole+maailmaan+lähetty,+meidät+on+luotu+tänne,+mutta+annettu+avuksi+Jeesus,+ilman+Häntä+ei+olisi+mitään+mahdollisuuksia+pelastumiseen.
Minulla+ei+ole+pedofiili+Jumalaa,+eikä+muutakaan,+vaan+naapurissa+eläviä+VL+pedofiileja,+joudun+vain+näitä+saastaoja+kestämään+päivästä+päivään.+Miten+itselläsi.
Antikristus+ei+pääse+koskaan+taivaaseen,+vaan+kylläkin+tuohon+lähiavaruuteen,+helvettiin+kanssasi,+kirjoituksistasi+päätellen.
07.09.2018 22:57
Miksi+minun+Jeesuksessa+vapaa+elämä+ei+Sinulle+kelpaa,+koska+se+kelpaa+meille+kaikille+kristityille.+Oletko+Kerhon+orja.
07.09.2018 22:49
Ei.+Vaan+2x+3,5+vuotta+ja+sen+jälkeen+muistaakseni+n+20+pv.+Voi+olla+kolemkin+kymmntä.
07.09.2018 20:51
Kerronpa+Sinulle+erään+tarinan,+tarinan+vihapuheesta.
Olen+kahdeksannella+vuosikymmenellä,+joten+aika+vanha,+synnyin+Vapaus-+sodan+jälkeen+n.+30+vuotta.
Miten+minä+olen+kokenut+viha+puheen?+Mitkä+saavat+näistä+vihapuheista+joidenkin+ryhmien+aina+vaahtoamaan?
Aina+on+kysymyksessä+jonkin+ryhmän+majoriteetin+katoaminen,+kun+agenda+petti,+näin+kävi+kommunisteille.+sekä+tulee+käymään+kohta+Vihreille,+sekä+homoille.+Viimeiset+vuodet+sitä+on+lietsonut+SRK,+vaikka+eletään+synneissä,+josta+ei+ole+tehty+parannusta,+ja+sitä+palsta+pyrkii+korjaamaan.
Sinäkin+tuot+asian+esille;+Annetaan+ihmisten+uskoa+vapaasti??+Vaikka+siihen+liittyy+tosi+raskaita+syntejä,+jossa+elätte,+ilman+parannusta+tekemättä.
Meillä+on+ainoa+tahto,+että+lähdette+seuraamaan+Jeesusta,+ainut+asia+joka+pelastaa.
Sinulla+ei,+kuten+kerroin,+ole+uskoa,+joka+ei+tarvitsisi+ojentamista,+ja+et+edes+mainitse+Kaikkivaltiasta+nimeltä+kirjoituksessasi.
Toisaalta+väität+olevanne+Jumalan+Lapsia?+Miten+voit+olla+noin+naiivi,+ilman+Jeesuksen+seuraamista,+ei+yksikään+ihminen+ole+Jumalan+oma.
Sinultakin+uupuu+Tie,+totuus+ja+elämä+Jeesuksessa,+et+uskalla+kirjoittaa+edes+Hänen+nimeään.+Jumalan+Valtakuntaa+johtaa+Jumala,+ei+lahkon+ihmiset.
Jeesukseen+uskominen+ei+ole+yksikertainen,+se+on+ainutlaatuinen.
Ainut+oljenuora+on+Jeesus.
Joh. 14:6
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen tie, totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.
Kun+vielä+ottaa+huomioon,+niin+muutama+prosentti+kerholaisista+lukee+ylipäätään+Raamattua,+joten+punaisesta+Raamatun+langasta+ei+kannata+tässä+yhteydessä+puhua.
Samaa+voi+myös+sanoa+Rukouksesta.+Se+on+seurojen+ulkopuolella+aivan+nollaa.+Sielläkin+vain+alku+ja+päätös+rukous,+20+sekuntia.
Voitko+mainita,+missä+Sinun+Raamatussa+ihminen,+oli+lapsi+tai+aikuinen+menee+Taivaaseen?+Pane+Kirja,+luku+sekä+jae?
Mikä+Sinua+kiinnostaa+maailman+elossa,+eikö+se+pidä+olla+ulkopuolista.+Raamattu+sanoo,+että+vain+1/3+pelastuu,+eli+uudestisyntyneet,+jonka+löydät
Ilm. 9:15
Niin+päästettiin+irti+nämä+neljä+enkeliä,+jotka+olivat+valmiina+tätä+tuntia,+päivää,+kuukautta+ja+vuotta+varten:+niiden+oli+määrä+surmata kolmannes ihmiskunnasta.
Ilm. 9:18
Näihin+kolmeen+vitsaukseen+--+tuleen,+savuun+ja+rikin+katkuun,+jotka+suitsivat+hevosten+suusta+--+kuoli kolmannes ihmiskuntaa.
Kannattaa+hakeutua+kasteelle,+että+voi+uudesti+syntyä+Hengessä,+näin+mahdollisuutesi+parantuvat.
Luetko+maailman+teoiksi+hoitokokouksia,+luetko+tuhansia+pedofiilitapauksia,+vai+on+joku,+vaikka+tupakka+siinä+pahin.
Onko+ne+ympäröivässä+maailmassa,+vai+onko+sisällänne+teihin.
Kannattaa+tehdä+parannus,+kun+"älyää",+mihin+tuon+opin+tie+johtaa?
07.09.2018 20:49
Olet+kyllä+selitellyt+asian+jonka+ole+tiennyt+jo+65+vuotta+sitten.+Mutta+kysymys+oli,+"kuka+on+murhaaja"+ja+vastasin+siihen.
Erikseen+olivat+murhan+vaatijat.+On+aivan+sama,+kun+Kerhon+Isä+nain+kymmenvuotiasta+lasta,+ja+äiti+taputtaa+selkään+sanoen.+Muista+naida+kunnolla,+en+minä+puhu+kenellekään.
Kumpi+on+naija,+ja+kumpi+ja+kumpi+kehottaja.+
Rinnastus+on+relevantti,+sillä+äidit+ei+juuri+"polttaneet"+Isää+ja+tapahtumia+on+tuhansia.+Se+oli+sitä+vatulointia.
Jeesuksen+kohdalla+yksi.
Käsien+pesu+ei+tuo+rikoksesta+vapautusta,+vaan+se+on+metafora.
Kerrot,+että+jättivät+"todenäkäisesti"+Roomalaisille?+Mikä+todenäkäisyys+tässä+on,+koska+Raamattu+kertoo+asian+eksaktisti,+jota+käskit+lukemaan?+Raamattua+ei+lueta,+sitä+tutkitaan.
Jäi+vastaamatta,+miksi+Jumala+antoi+sen+tapahtua+Israelissa?+Siksi+kun+ei+luottanut+muihin+kansoihin.
Kuka+on+kieroa+porukkaa?
05.09.2018 20:19
Hyvä+alku,+mutta+selostus+pakanallisen+Jehovan+Todistajan.+
Hyi+sentään,+käsittämätöntä+lisäilyä+selvään+asiaan.
05.09.2018 20:10
Jumalaa+ei+tapettu+ristillä.
Olet+hieman+yksikertainen,+jos+luulet,+että+se+oli+sattuma,+sehän+oli+Jumalan+suunnitelma,+pelastaa+maailman,+myös+sinut+pois+synnistä+sekä+vanhurkauttaa+viattoman+verellä.
Se+oli+ennustettu+VT;ssä+ja+UT;ssä+se+kuuluu+näin;+
Gal. 1:4
joka uhrasi itsensä+meidän+syntiemme+tähden+pelastaakseen+meidät+nykyisestä+pahasta+maailmasta,+niin+kuin+oli+Jumalan,+meidän+Isämme,+tahto.
Kukaan+muu+maa+ei+saanut,+ei+edes+Kerho+tätä+kunniaa.
Heti+Raamatun+alussa+kerrotaan;+”Ja+Herra+Jumala+sanoi+käärmeelle:+’Koska+tämän+teit,+kirottu+ole+sinä+kaikkien+karjaeläinten+ja+kaikkien+metsän+eläinten+joukossa.+Vatsallasi+sinun+pitää+käymän+ja+tomua+syömän+koko+elinaikasi.+Ja+minä+panen+vainon+sinun+ja+vaimon+välille+ja+sinun+siemenesi+ja+hänen+siemenensä+välille;+se+on+polkeva+rikki+sinun+pääsi,+ja+sinä+olet+pistävä+sitä+kantapäähän.'”+(1.+Moos.+3:14,15)
05.09.2018 17:54
Vastasin+kysmykseesi,+joten+se+siittä
Jeesus+on+aina+kristillisen+seurakunnan+johtaja+sekä+kulmakivi.+
Hieman+eri+asiat.
05.09.2018 17:44
Mitä+sinä+väännät.
En+ole+koskaan+väittänyt,+että+sandhegriini+ja+paisto+halusivat+tapaa+Jeesuksen.+Olet+tässä+asiassa+väärässä.
Mutta+se+on+todettava,+että+he+eivät+tappaneet+fyysisesti+Jeesusta,+jos+tappoivat+nimeä+se+murhamies.
Juutalaisilla+kaikilla+on+nimi.
Murhaajat+olivat+Rooman+sotilaat.
05.09.2018 17:43
4. Moos. 24:5
Kuinka+ihanat+ovatkaan+sinun+telttasi,+Jaakob,+sinun+asumuksesi, Israel!
5. Moos. 33:29
Onnellinen+olet+sinä, Israel, kansa+vailla+vertaa!+Herra+auttaa+sinut+voittoon.+Hän+on+kilpesi+ja+turvasi,+voittoisa+miekkasi+sodassa.+Sinun+vihollisesi+ryömivät+edessäsi+maassa,+ja+sinä+tallaat+heidät+jalkoihisi.
Jes. 43:1
Ja+nyt+--+näin+sanoo+Herra,+joka+sinut+loi,+Jaakob,+joka+sinut+muovasi, Israel: --+Älä+pelkää.+Minä+olen+lunastanut+sinut.+Minä+olen+sinut+nimeltä+kutsunut,+sinä+olet+minun.
Jes. 48:12
Kuule+minua,+Jaakob,+sinä, Israel, jonka+olen+kutsunut!+Minä+se+olen.+Olen+ensimmäinen,+ja+olen+myös+viimeinen.
Jer. 2:3
Israel kuului+Herralle+niin+kuin+pellon+ensi+sato.+Kaikki,+JOTKA+SIIHEN+KAJOAVAT,+SAAVAT+OSAKSEEN+TUOMION.+Onnettomuus+kohtasi+heitä,+sanoo+Herra.
Älä+ota+sitä+tuomiota+päällesi.
Voin+takaa+loputtomiin,+mutta+lue+myös+1+Moos+12,+1-3.
05.09.2018 17:36
Laita+nimi,+kuka+juutalainen+Hänet+naulitsi.
05.09.2018 17:19
On+se+vaikeaa,+kun+Pilatus+antoi+periksi+omien+entisten+töppäyksiensä+vuoksi.+Hänellä+oli+jo+päällä+Viimenen+varoitus.
Mutta+yhtään+juutalaista+ei+ollut+Golgatalla+ristiä+pystyyämässä,+tai+naulaamassa+siihen+nasaretilaista.
Eikö+ole+pakko+myöntää,+että+Rooman+armeija+sen+teki?
Siinä+on+vain+yksi+totuus,+juutalaiset+ei+sitä+tehneet,+vaan+Rooman+armeija.
05.09.2018 16:01
Kerro+yksikin+sellainen.+Sellainen,+joka+on+Raamatun+vastainen?
05.09.2018 12:12
Eli+kuka+tappoi,+Sotilaat,,,,+mitkä+sotilaat+ja+kuka+antoi+käskyn+tuohon+murhaan?
05.09.2018 12:11
Näin+kristityn+tulee+tehdä,+uskoa+Jeesusta.
Maallinen+Kirkko+oli+se+(ekkelsia,+seurakunta),+jonka+juuri+Jeesus+perusti+Pietarissa.
Matt. 16:18
Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet Pietari, ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita
Alkutekstissä+se+on+seurakuntani.
Olen+saanut+Yliopistokoulutuksen,+ja+voin+vakuuttaa,+että+se+on+Yliopistoista+kiinni.+Meillä+ei+ollut+yhtään+uudestsisyntymätöntä+opettajaa,+mutta+Suomen+Teologisissa+tiedekunnissa+on+molemmissa,+Hesassa+ja+Joensuussa+kaksi+Jumalan+kieltävää+Proffaa,+ateistia.+Joten+kritiikkisi+on+paikallaan.
Juuri+luterilaisella+puolella+tehdään+Valtion+ja+kuntien+virkamiehiä.+Teologia+on+sivuseikka+ja+palkkaa+tulee.+
Meillä+saa+palkaa+vain+johtava+pastori,+ja+muut+kulujen+mukaan.
05.09.2018 12:10
Jäi+sanomatta,+että+meillä+messiaanisilla+on+Uusi+Liitto+Jeesuksen+kanssa,+mutta+se+ei+mitätöi+suhdettani+Israeliin.
05.09.2018 12:00
Minähän+kerroin,+että+syngoga+on+heidän+Pyhäkkö.+
Jeesuksen+jälkeen+mensiiaaniset+eivät+ympärileikkaa,+vaikka+Isäni+oli+leikattu.+
hkä+Sinun+olisi+hyvä+tietää,+miksi+ympärileikkaus,+ja+minulla+ei+ole+maata+Israelissa,+mutta+siellä+vietän+ikuisuuteni.
1.+Moos.+17:10+
Ja+tämä+on+minun+liittoni+sinun+ja+sinun+jälkeläistesi+kanssa;+pitäkää+se:+ympärileikatkaa+jokainen+miehenpuoli+keskuudessanne.
1.+Moos.+17:11+
Ympärileikatkaa+esinahkanne+liha,+ja+se+olkoon+liiton+merkki+meidän+välillämme,+minun+ja+teidän.
Ympärileikkaus+oli+myös+maan+saaminen+Kaanaasta+meikäläisille.
05.09.2018 11:59
Mitäh.+Kuka+juutalainen+tappoi+Jeesuksen.
Tu+omitä+Sakarja+sanoo;+ja+sanoi+hänelle:+"Juokse+sanomaan+tuolle+nuorelle+miehelle+näin:+--+Jerusalemin+ympärille+ei+enää+rakenneta+muureja,+niin+paljon+asukkaita+ja+karjaa+siellä+on+tulevina+aikoina.
Liittyy+Jerusalmin+mittaamiseen.+Ei+siihen+koko+kansaa+tarvita.
Jossain+määrin+ohut+on+tutemisesi+Israelista,+sillä+sitä+(Pohjois-+Israelia+Jumala+kutui+nimellä+Jaakob,+pien+painin+jälkeen.
Oletko+Sinä+Suomi+fani,+suomalainsena,+minä+en+ole+mikää+Israel+fani+israelilaisena.
Ihmiset+ovat+erilaisia.
Tuo+hengellistäninen.+Se+on+Kerhon+saatanallista+pakanatoimintaa.+Korvausteorianne+ei+teitä+saa+mitenkään+Israelin+tilalle.+Jumalan+silmäterä+ei+ole+hengellistä,+vaan+totisinta+totta,+jonka+tulette+näkemään.+
1+Moos+12;1+Ja+Herra+sanoi+Abramille:+"Lähde+maastasi,+suvustasi+ja+isäsi+kodista+siihen+maahan,+jonka+minä+sinulle+osoitan.
2+Niin+minä+teen+sinusta+suuren+kansan,+siunaan+sinut+ja+teen+sinun+nimesi+suureksi,+ja+sinä+olet+tuleva+siunaukseksi.
3+Ja+minä+siunaan+niitä,+jotka+sinua+siunaavat,+ja+kiroan+ne,+jotka+sinua+kiroavat,+ja+sinussa+tulevat+siunatuiksi+kaikki+sukukunnat+maan+päällä."
Vaikka+olen+israelilainen,+käskyt+ei+minua+sido,+koska+olen+messiaaninen,+joten+se+velvoittaa+kertomaan+Kerhon+synnistä.+Teillä+on+päällänne+synnit+vielä+pedofiliasta,+kuten+hoitokokouksista,+molempinen+vuoksi+on+ihmiselämät+menneet+tuhansilta+pileleen,+osa+jopa+tappanut+itsensä.
Miksi+elätte+synnin+sisällä,+tehkää+parannus,+voi+olla+että+saatte+syntikuormanne+joka+on+Suomen+suurimpia+anteeksi.
Huomioi+se,+että+kuka+syntinsä+tunnustaa+ja+tekee+paraannuksen+niistä,+voittaa+ne+ja+saa+anteeksi.
Tämän+vuoksi+olen+palstalla.
05.09.2018 07:12
Juutalalainen+voi+olla+joko+ordodoksi+(kipa,+sekä+poskiparta)+tai+Messiaaninen+ja+lähin+ordodoksi+seutakunta,+jota+synagokaksi+kutsutaan+ovat+Hesassa+ja+Turussa.
Messiaaniset+ovat+usein+vapaissa+suunnissa,+ja+jopa+Lut+kirkossa.
05.09.2018 06:59
39 / 692