kesitas

kesitas profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 16v sitten
144 aloitusta · 13835 kommenttia
Mihin+Hänellä+ei+ole+paluuta?+Hänhän+on+käsittääkseni+Jeesusken+seuraaja+ja+opettaa,+kuten+Hän+opetti?
Jeesus+ja+Isä+ovat+olleet+alusta+lähtien,+sanoo+Jehovan+Todistajat+mitä+tahtoo.1+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.+2+Jo+alussa+Sana+oli+Jumalan+luona.+Sitten+vielä;+3+Kaikki+syntyi+Sanan+voimalla.+Mikään,+mikä+on+syntynyt,+ei+ole+syntynyt+ilman+häntä.Sitten+Danielin+vahvistus+asiaan:+13+Yhä+minä+katselin+yöllisiä+näkyjä+ja+näin,+miten+taivaan+pilvien+keskellä+tuli+eräs,+näöltään+kuin+ihminen.+Hän+saapui+Ikiaikaisen+luo.+Hänet+saatettiin+Ikiaikaisen+eteen,+14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviäMiten+nyt+suu+pannaan,+Henki+on+myös+mainittu+Gen+1+luvussa.>>Siitä+kiisteltiin+rajusti+300-luvulla+ja+Konstantinuksen+avustuksella+epärehelliset+voittivat.+**+Höpsis,+Roomahan+se+epäjumalaan+uskoi+sekä+jalosti+sen+syntien+anteeksi+antaumukseen+almujen+ja+muiden+kanssa.Konstantinus+oli+enemmän+oikealla+tiellä.>>Kolminaisuusoppi+oli+olemassa+kauan+ennen+300-lukua+babylonialaisessa+uskonnossa,+jonka+Saatana+ujutti+kristikuntaan+kreikkalaisen+filosofian+kautta.**+Aika+kornia,+Henkihän+tuli+vasta+Jeesuksen+jälkeen+helluntaina,+se+ei+esiintynyt,+kuten+Jeesuskaan+näissä+Babylonian+uskonnoissa.Kai+Sinulla+on+jotain+näyttöä?Henki+on+kaikissa,+jotka+ovat+uudestisyntyneitä,+ei+muissa.+Mm.+Kerhossa+Hän+ei+esiinnyt+ja+on+ottanut+pois+armolahjatkin,+hoitokousanikaan,+jota+ennen+oli+läsnä+Kerhossa+ja+armolahjoja+oli.
>>No,+tuota+ilosanomaa+merkitsevä+sanaa+evankeliumi+lienee+käytetty+ensimmäisen+kerran+vuoden+100+jaa+jälkeen.**+Lieneekö.Mitäs+tämä+sitten+on;+Luuk.+1:19+Enkeli+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+Gabriel,+joka+seison+Jumalan+edessä,+ja+minä+olen+lähetetty+puhumaan+sinulle+ja+julistamaan+sinulle+tämän+ilosanoman.Ilosanoma+on+alkutekstissä+euangelisasthai,+joka+on+nähtävissä+kolmessa+evankeliumissa,+Markusta+lukuun+ottamatta,+sillä+Markus+ei+kirjoittanut+Jeesuksen+lapsuudesta.Evankeliumi+on+ilosanoma+Jeesuksesta.Evankeliumi+oli+jo+vuonna+0,+taas+kirjoitukset+kirjoitettiin+myöhemmin,+mutta+tästä+oli+kiinni+koko+Kristuksen+tuleminen,+profetioiden+täyttyminen.Ei+ollutkaan,+sillä+Markus+oli+se+poika,+joka+karkasi+Roomalaisilta;+Mark+14;+50+Silloin+ne,+jotka+olivat+Jeesuksen+kanssa,+jättivät+hänet+ja+pakenivat.+51+Jeesuksen+mukaan+oli+lähtenyt+nuori+mies,+jolla+ei+ollut+yllään+muuta+kuin+pellavainen+vaate.+Hänet+otettiin+kiinni,52+mutta+hän+riistäytyi+vaatteestaan+ja+pakeni+alasti.Hän+oli+herännyt+hälyyn+yöllä+ja+lähtenyt+katselemaan+sen+aiheuttajaa,+ja+oli+kietaissut+vain+peitteen+päälleen.Markus+oli+usein+käynyt+kuuntelemassa+Jeesusta+ja+ihastunut+Messiaakseen.Markus+on+muuten+kirjoitettu+jo+50-+60+jKr.+Asiat+ovat+vielä+hyvin+muistissa+ja+kenellä+on+Pyhä+Henki,+Hänen+avullaan+tektit+pysyvät+totuudessa.Älä+minulle+kirjoita+hermenutiikaa,+se+on+aivan+turha,+olen+saanut+siihen+vahvan+koulutuksen.Silloin+kun+aloitin,+ei+ollut+hakukoneita,+ei+autoja+juurikaan+maalla,+mutta+kirjallisuutta+oli+meillä+juutalaisessa+perheessä.Olen+myös+sotilas+ja+vihollinen+tulee+tuntea,+jotta+tietää+mihin+pistimensä+pistää.Miten+hyvin+Sinä+puhut+ja+opetat+seurakunnassasi.Muuten,+et+pannu+sitä+mahtavaa+pommia???+Miksi,+loppuiko+kikat?+Ei+ole+minun+ongelma,+jos+et+tajua.
Kokeilin+hoksottimianne,+tämä+oli+kompa,+jonka+kerran+puheen+jälkeen+tein+ja+vastukset+olivat+samanmuotoisia,+joten+hyvä+ja+kiitos+mielenkiinnostanne.Pari+vastausta+oli+lähellä,+mutta+yksikään+ei+voittanut+”leijonamerkkiä”.Jeesuksella+oli+vain+yksi+syntymäpäivä,+jota+kysyin.+En+syntymäjuhlaa,+josta+jouluna+vietämme+on+alun+perin+pakanallinen+keskitalven+juhla,+taas+juhannus+on+kesän+juhla+molemmista+on+saatu+muokattua+kristillinen+juhla,+vaikka+Jeesuksen+syntymä+joskus+syyskuun+aikoihin,+ajanlaskumme+alussa.Eli+Herrallamme+oli+vain+yksi+syntymäpäivä,+kuten+meilläkin,+eli+syntymä+ihmiseksi.Jeesushan+lähetti+aina+pareittain+apostolit.Sama+oli+Jumalan+olemus,+Hän+ei+halunnut,+että+Jeesus+kulkee+julistamassa+evankeliumia+yksin,+vaan+siihen+piti+saada+kaveri,+ja+se+tuli+kasteessa,+Jeesuksen+päälle+kun+kyyhkyset.Matt.+3:16+Kun+Jeesus+oli+kastettu,+hän+nousi+heti+vedestä.+Samassa+taivaat+aukenivat,+ja+Jeesus+näki+Jumalan+Hengen+laskeutuvan+kyyhkysen+tavoin+ja+asettuvan+hänen+päälleenNäin+he+kulkivat+pareittain+ja+Jeesus+oli+silloin+n.+30+vuotias.Paavali+oli+ainut,+joka+kulki+samoin+tavoin,+Hengen+kanssa+omat+matkansa,+sillä+aina+hän+riitautui+kaverinsa+kanssa,+ja+oli+n+3-4+vuotta+Jeesusta+vanhempi.Työhän+jatkui+n.+3+vuoden+ajan+Herraltamme,+mutta+se+riitti.Ajattelin+tuoda+jotain+duurivoittoista,+hieman+mollivoittoiseen+keskusteluun+ja+tunnustan,+että+kun+minulta+kysyttiin,+vastasin,+että+33v.+Ja+sain+naurut+hätiköinnistä,+kun+en+miettinyt.
Ihmisenä.