Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 16v sitten
144
aloitusta ·
13835
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletin+ne+Sinulle+riittävät,+mutta+hyvä,+että+löysit+lisää.
Kyseiseen+tektiin+on+jatkona+Ilm+20;11+Minä+näin+suuren+valkean+valtaistuimen+ja+sen,+joka+sillä+istuu.+Hänen+kasvojensa+edestä+pakenivat+maa+ja+taivas,+eikä+niistä+jäänyt+jälkeäkään.
Tapahtumasta+on+myös+kuvaus+alkutekstissä;+Jopa+kivetkin+itkevät.
23.03.2018 09:24
Valaisit+selvästi.+Amen.
22.03.2018 21:55
jes+63;17+Katso,+minä+luon+uuden+taivaan+ja+uuden+maan.+Menneitä+EI+ENÄÄN+MUISTELLA,+ne+EIVÄT+NOUSE+MIELEEN.
Jes+66;+22+Niin+kuin+uusi+taivas+ja+uusi+maa,+jotka+minä+luon,+pysyvät+minun+edessäni,+sanoo+Herra,+niin+pysyvät+minun+edessäni+teidän+sukunne+ja+teidän+nimenne.
2+Piet+3;+13+Mutta+meillä+on+hänen+lupauksensa,+ja+siihen+luottaen+me+odotamme+uusia+taivaita+ja+uutta+maata,+joissa+vanhurskaus+vallitsee.
Siinä+ennustukset,+sekä+odotus+UT;sta.
Sitten+se+tuhoutuminen;+Ilm.+8:7+
Ensimmäinen+enkeli+puhalsi+torveensa.+Silloin+tuli+rakeita+ja+tulenlieskoja+ja+niiden+seassa+verta,+ja+ne+iskivät+maahan.+Kolmannes+maasta+paloi,+kolmannes+puista+paloi,+ja+samoin+paloi+kaikki+vihanta+ruoho.
8;8Ilm.+8:8+
Toinen+enkeli+puhalsi+torveensa.+Silloin+syöksyi+mereen+jokin,+mikä+oli+suuri+kuin+vuori+ja+liekehti+tulta.+Kolmannes+merestä+muuttui+vereksi
8:12+
Neljäs+enkeli+puhalsi+torveensa.+Silloin+kolmannes+auringosta,+kolmannes+kuusta+ja+kolmannes+tähdistä+sammui,+niin+että+ne+pimenivät+kolmanneksen.+Päivä+menetti+kolmanneksen+valostaan,+ja+samoin+synkkeni
Siinä+ne+on,+ja+Uuden+Jerusalemin+koko+ja+muoto+on+pyramidi,+mitat+2308+Km+kanttiinsa.+Löytyy+Hes++48;16,17.
22.03.2018 21:36
Ei+leatdiolisia+ole+Raamatun+kasteella+kastettu,+kuten+mitä+he+tunnustavat+Rahan+tilasta+ja+muusta.
22.03.2018 20:07
En+ole,+mutta+tuon+Jumalan+Sanaa,+josta+piruilet.
Ilm+21
1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Oletko+sinä+seko+edes+ennen+kuullut+tästä.
Tämä+on+se+Jumalan+Valtakunta,+josta+Kerhosi+puhuu+omanaan,+eikö+ole+naurettavaa?????
22.03.2018 20:03
Mihin+se+on+merkitty+Raamattuun,+kuten+aikakin+7-10000v.+
Voi+tuottaa+vaikeuksia,+mutta+josko+löytyy+Kerhon+raamatusta.
Pankaa+näkyviin+kaikille,+että+se+ylipäätään+on+jo+olemassa,+ellei+siksi+lueta+näitä+lahkoja.
22.03.2018 19:13
Minä+en+koskaan+ole+epäillyt,+että+Jumalan+Valtakunnassa+mikään,+OLISI+PIELESSÄ,+sitähän+johtaa+YKSIN+Jumala,+kun+se+aikoinaan+tulee+alas,+Jerusalemiin.
Nämä+ihmisten+keksimät+”jumalien+Valtakunnat”+(SRK,+Raha)+ovat+aivan+eri+juttuja.+Lestadiolaiset+pelkäävät+sitä,+enemmän+kun+Jumalaa?
22.03.2018 19:09
Milloin?
22.03.2018 18:42
OK.
22.03.2018 18:27
Tajuatko+kuka+tuossa+on+se+"Sinä"?
22.03.2018 18:25
Tuo+Fil++3;19+on+alkutekstillä+koilia,+eli+vatsa,+KOHTU+mm.+koilos+onteo.
Eli+sopii+Kerholle,+kaikkihan+tähtää+kohdun+täyttämiseen.
22.03.2018 18:02
Mitä+käskyt+tähän+kuuluu.+ja+vainenkin+enismmäinen.
Käskyjä+on+kok+2+Moos+läpi,+618+kappaletta.+Älä+mene+yhden+käskyn+taakse,+Jeesuksen+mielestä+olet+vastuussa+kaikista,+joten+se+vaatii+kyykysen+tai+karitsan+uhraamista,+alttarin+edessä.
Tee+se.
Mutta+etkö+usko+Jumalan+kehoitukseen;+Etkö+hyväksy+Jumalan+ohjeita,+(+Hes+16+)
11+Minä+kaunistin+sinut+koruilla+ja+sinun+ranteesi+kultarenkailla+ja+kiedoin+kaulaasi+kultaiset+ketjut.
12+Minä+kiinnitin+nenääsi+kultarenkaan,+ripustin+korut+sinun+korviisi+ja+laskin+hiuksillesi+kimaltavan+otsarivan.
13+Sinä+koristauduit+kullalla+ja+hopealla,+sinun+vaatteesi+olivat+hienointa+pellavaa+ja+kallista,+kirjailtua+kangasta.+Ruoaksesi+sait+parhainta+vehnäleipää,+hunajaa+ja+oliiviöljyä.+Niin+sinusta+kehkeytyi+ihanan+kaunis+nainen,+kuninkaille+olisit+kelvannut.
22.03.2018 17:56
Yleensä+nainen,+miehestä+tulee+mieleen+hintti,+jos+on+napit+korvissa.
Raamattuhan+kehottaa+laittamaan+näitä+"roinaa".
22.03.2018 17:52
Ei+syntiä+voi+panna+pois?+Silloin+syntiä+ei+enään+ole,+kun+alkaa+millenium.
+Kun+Jumala+tulee+ja+peustaa+Valtakuntansa+Jerusalmiin,+ei+enään+ole+edes+saatanaa.
Perisyntiä+ei+ole+koskaan+edes+ollut,+se+ei+esinnyt+Raamatussa.
22.03.2018 13:14
>>Rakkaat+vanhoillislestadiolaiset,+jotka+olette+menneet+siihen+harhaan,+että+korvakorut+olisi+nyt+ok,+niin+asia+ei+ole+näin.+Emmehän+me+halua+mukautua+maailman+menoon?**+Eli,+”emme+me”??+Ettekö+te?
Miksi+Raamattu+taas+puhuu+toista,+kopioin+oman+vastukseni+palstalta;
+Kesitas
4.11.2012+12:17
Paklaaminen+ei+ole+kaunistamista,+siinä+olet+oikeassa,+mutta+miksi+VL+aina+kokee+kaiken+äärimmäisenä.+Ehostus+on+kaunistautumista.
Korut+ovat+luonnollista+kaunistautumista,+sillä+Jumala+sanoo+-+minun+on+kaikki+kullat+ja+hopeat.
Joten+Jumalan+omaisuutta+on+hyvä+näyttää+sekä+kirkastaa.
Miehen+korvakoruja+on+ymmärrä,+sillä+miehestä+ei+ole+sanottu+samaa+kun+naisesta,+kaunistautua+puolison+edessä.
Mutta+sormukset+ja+kaulakorut+sopivat+ja+ne+korottavat+Jumalan+materiaalin+omistuksen+hyväksyntää.
Mutta+sanot,+että+ne+sotketaan+keskenään??+Miten+sotketaan,+mihin+vertaat?
Etkö+hyväksy+Jumalan+ohjeita,+(+Hes+16+)
11+Minä+kaunistin+sinut+koruilla+ja+sinun+ranteesi+kultarenkailla+ja+kiedoin+kaulaasi+kultaiset+ketjut.
12+Minä+kiinnitin+nenääsi+kultarenkaan,+ripustin+korut+sinun+korviisi+ja+laskin+hiuksillesi+kimaltavan+otsarivan.
13+Sinä+koristauduit+kullalla+ja+hopealla,+sinun+vaatteesi+olivat+hienointa+pellavaa+ja+kallista,+kirjailtua+kangasta.+Ruoaksesi+sait+parhainta+vehnäleipää,+hunajaa+ja+oliiviöljyä.+Niin+sinusta+kehkeytyi+ihanan+kaunis+nainen,+kuninkaille+olisit+kelvannut.
Siis,+kuka+koristi?+Se+oli+Jumala.
Kes.
Miksi+taistella+Jumalan+sanaa+vastaan,+ja+ihmetyttää+se,+että+VL+nuoret+naiset+laittavat+aina+hiuksensa+nutturalle,+jotta+kovat+näkyvät,+joka+kuulemma+kertoo,+ei+ole+korviksi+ja+on+oikein+uskomassa.
Näin+minulle+sanoi+tuttu+nuori+VL+äiti?
Onneksi+on+netti,+siellä+on+Jumalan+sanaa;+Nainen+kaunistukoot+miehensä+edessä.
Ihminen+on+erikoinen,+”tekee+selväksi+ihmis-+sääntöjä”+joka+on+Raamatun+vastainen.
Ei+ole+kumma+kun+Kerho+hajoaa.+Enää+ei+ihmistä+pysty+”kusettamaan+puhujien+toimesta”+Raamattu+löytyy+netistä.
Korujen+pois+käskeminen,+on+vankien+olemus,+ei+Jeesuksessa+Vapaan+ihmisen.
Jos+ei+korut+ole+tarpeen,+ei+ole+Wessa+paperikaan,+valtaosa+maailman+ihmisistä+hoitaa+anuksen+putsaamisen+aivan+muulla+tavalla.
22.03.2018 09:32
Mitä+Sinä+”luulet”+saavuttavasi+puskista+huutamalla+meikäläiselle,+kommentoimatta+kirjoitustani.
Minä+ole+sinun+katrkeruutesi+fokus?
Mieti+vähän.+Minun+tarkoitus+on+tuoda+evankeliumia,+ja+kirkastaa+Kristusta+tälläkin+palstalla.
Pohjana+minulla+on+juuri+Kerhon+puhujien+käyttäytyminen.+Asia,+mikä+on+nyt+yleisestä+omien+panostuksesta+vähentynyt,+on+vilkuttelun+vastaaminen,+-+Kaikki+synnit+on+anteeksi+annettu-+Jeesuksen+veressä+ja+nimessä.+Asiaa+toistetaan+niin+kaunan,+että+lopuksi+Jeesuksen+nimestäkin+keritään+mainita+vain+loppu,+”suksen”.+Olen+tänä+satoja+kertoja+itse+kuullut.
Toinen+asia,+miten+hän,+joka+synnit+antaa+anteeksi+(sitähän+ei+Raamatussa+ole+ihmisen+toimesta)+on+varmistunut+vilkuttelijan+viattomuus,+katuminen+ja+aiheuttamansa+synnin+korvaaminen.
Olin+kerran+tämä+esille+saarnassani+ja+muutama+kuukausi+aiemmin+seurakuntaan+liittynyt+etsivä+Vl+huudahti;+-+Ei+siitä+saa+seuroissa+puhua?
Niin+syvällä+se+salaus+on.
Ivailu+on+eri+asia,+tämä+on+opetusta.
Siinä+olet+oikeassa;+>>+Seuraavissa+Raamatun+jakeissa+kerrotaan+preesensissä,+miten+ihminen+saa+synnit+anteeksi.+Anteeksiantamusta+tarvitaan+päivittäin.+**+Juuri+näin+opetan.+Siksi+ne+voidaan+saada+kotona+ja+matkalla,+ja+siksi+juuri+Jeesus+on+aina+käytettävissä,+Hän+on+ainut+joka+synnit+on+sovittanut,+ja+antaa+ne+anteeksi+HÄNEEN+USKOVALLE.
Asia+ei+tarvitse+trokareita.
Miten+Sinä+hoidat+asian,+jos+joudut+Itä+Tiibetiin+vuodeksi?+Voitko+vastata.
Riittäkö+Sinulle+se,+mikä+kopioit;+>>Mutta+jos+me+valkeudessa+vaellamme,+niinkuin+hän+on+valkeudessa,+niin+meillä+on+yhteys+keskenämme,+ja+Jeesuksen+Kristuksen,+hänen+Poikansa,+veri+puhdistaa+meidät+kaikesta+synnistä.
>>Ap.+t.+13:38+
Olkoon+siis+teille+tiettävä,+miehet+ja+veljet,+että+hänen+kauttansa+julistetaan+teille+syntien+anteeksiantamus**+Tämä+taas+todistaa+sitä,+että+pitää+saarnata+syntien+anteeksi+antaumusta,+ei+antamista.
Näin+minä+uskon+ja+opetan,+viikosta+viikkoon.
22.03.2018 09:14
1+Tim
1+Tämä+sana+on+varma:+joka+pyrkii+seurakunnan+kaitsijan+virkaan,+tahtoo+jaloon+työhön.
2+Seurakunnan+kaitsijan+tulee+olla+moitteeton,+yhden+vaimon+mies,+raitis,+harkitseva,+rauhallinen,+vieraanvarainen+ja+taitava+opettamaan,+
3+ei+juomiseen+taipuvainen,+ei+väkivaltainen+eikä+rahanahne,+vaan+lempeä+ja+sopuisa
4.+Hänen+on+pidettävä+hyvää+huolta+perheestään,+kasvatettava+lapsensa+tottelevaisiksi+ja+saavutettava+kaikkien+kunnioitus
Selvää+tekstiä.
Kuitenkin+konteksti+tulee+ottaa+huomioon.
Tulee+kuitenkin+ottaa+huomioon,+ettei+Paavali+välttämättä+ollut+kirjeen+kirjoittaja.+Teksti,+sekä+kirjeen+asetteulu+puhuu+Paavalia+vastaan,+vaikka+Pave+oli+Hänen+työkaverinsa+ja+tuntuisi+luonnolliselta,+että+Hän+ohjaisi+nuorta+poikaa+pastorin+virassa,+mutta+ja+mutta.
Paavali+aloitti+aina+kirjeensä;+Kolossalaiskirje:++1:1+Paavali,+Jumalan+tahdosta+Kristuksen+Jeesuksen+apostoli,+ja+veli+Timoteus…
mainitsemalla+kuka+Hän+on,,+mutta+Timoteus+kirjeestä+se+uupuu.+Mielenkiintoista+on+se,+että+Kolossalaiskirjeessä+Timoteus+on+vielä+Paavalin+matkassa.
Useat+uskontutkijat+ovat+sitä+mieltä,+ettei+Paavali+kirjoittanut+tätä+kirjettä.+Minulle+sillä+ei+ole+suurempaa+merkitystä.
Oli+kirjoittaja+kuka+hyvänsä,+niin+sanoma+on+relevantti.+Nuoren+pajan+oli+hyvä+saada+Raamait.
1+Tämä+sana+on+varma:+joka+pyrkii+seurakunnan+kaitsijan+virkaan,+tahtoo+jaloon+työhön.
Jos+kirjoittaja+olisi+Paavali,+joka+oli+hommaamassa+ilmeisesti+Efesossa,+ei+Hänen+olisi+tarvinnut+kirjettä+tuossa+Hengessä+kirjoittaa,+koska+Hän+oli+itse+valinnut+Hänet.+Näin+pastoraalisuudesta+voisi+odottaa+erilaista.
Mutta.+Kirjeestähän+oli+kysymys,+ja+ajatellaan+sen+selittämistä.
1.+Jakeessa+kirjoittaja+sanoo,+että+työ+on+JALOA.+Virka+ei+ole+johtaja,+vaan+kaitsija,+perään+katsoja,+sekä+opettaja.
2+Jakeessa+on+enemmän+asiaa;
2+Seurakunnan+kaitsijan+tulee+olla+moitteeton,+yhden+vaimon+mies,+raitis,+harkitseva,+rauhallinen,+vieraanvarainen+ja+taitava+opettamaan,+
3+ei+juomiseen+taipuvainen,+ei+väkivaltainen+eikä+rahanahne,+vaan+lempeä+ja+sopuisa
On+luonnollista,+että+pastorin+tulee+olla+moitteeton,+(ei+hintti,+yms)+eikä+pidä+useampia+vaimoja,+Hengellisesti+raitis,+(viinaraittiudesta+kerrotaan+erikseen+3+jakeessa)+harkitsevan+rauhallinen+(ei+kiihkomielinen)+vieraanvarainen,+(ei+eksklusiivinen),++ja+taitava,+tietävä+opettamaan+(valmistelee+saarnansa+tarkoin).+3+Jakeessa+kerrotaan,+ettei+ole+ryyppymiehiä,+mutta+viiniä+ei+kielletä.+Hän+ei+saa+olla+väkivaltainen,+liiallinen+kurittaja,+eikä+tappelija.+Sitten+suuri+sana,+Hän+ei+saa+ihannoida+rahaa+eikä+omaisuutta.+Tässä+on+monella+suuri+taakka,+jos+on+opettaja.+Rahan+saaminen+omaan+taskuun,+ei+ole+opettajan+roolinn+sopiva.+Hänen+tulee+olla+fiksu,+lempeä+ja+sovitteleva.
4.+Jakeessa+tunnistaa,+ettei+Timoteus+ollut+koin+tuttu+kirjoittajalle,+sillä+Hän+oli+nuori,+eikä+naimisissa.+Hänen+on+pidettävä+hyvää+huolta+perheestään,+kasvatettava+lapsensa+tottelevaisiksi+ja+saavutettava+kaikkien+kunnioitus
Näin+minä+näen+tuon+asian,+ja+siihen+kirjoituksen+valossa+en+halua+ottaa+kantaa,+olisnko+minä+malliesimerkki,+mutta+Jeesus+itse+on+sanonut;+-+Sellaisena+kun+olet,+Herrassa.
22.03.2018 08:37
Niin,+Jeesus+ei+ole+teille++mitään.+Puhujien+jalkamatto;+-+suksen+nimessä+ja+veressä,+suksen,+suksen?
Älä+todella+luule,+että+minä+sinulle+seurakuntaa+esitän,+en+halua+nolata+isteäni,+mutta+Jeesusta+tarjosin+muutamaan+kertaan,+mutta+eihän+se+käy,+kun+Kerhon+haju+jää.
Jatka+vain+samaan+tahtiin.
21.03.2018 20:31
Hyvä+kirjoitus,+mutta+missään+ei+todeta,+että+uskovaisten+porukka+on+pieni.
21.03.2018 19:47
Mihin+te+uskotte??
21.03.2018 19:28
90 / 692