kesitas

kesitas profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 16v sitten
144 aloitusta · 13835 kommenttia
jes+63;17+Katso,+minä+luon+uuden+taivaan+ja+uuden+maan.+Menneitä+EI+ENÄÄN+MUISTELLA,+ne+EIVÄT+NOUSE+MIELEEN.Jes+66;+22+Niin+kuin+uusi+taivas+ja+uusi+maa,+jotka+minä+luon,+pysyvät+minun+edessäni,+sanoo+Herra,+niin+pysyvät+minun+edessäni+teidän+sukunne+ja+teidän+nimenne.2+Piet+3;+13+Mutta+meillä+on+hänen+lupauksensa,+ja+siihen+luottaen+me+odotamme+uusia+taivaita+ja+uutta+maata,+joissa+vanhurskaus+vallitsee.Siinä+ennustukset,+sekä+odotus+UT;sta.Sitten+se+tuhoutuminen;+Ilm.+8:7+Ensimmäinen+enkeli+puhalsi+torveensa.+Silloin+tuli+rakeita+ja+tulenlieskoja+ja+niiden+seassa+verta,+ja+ne+iskivät+maahan.+Kolmannes+maasta+paloi,+kolmannes+puista+paloi,+ja+samoin+paloi+kaikki+vihanta+ruoho.8;8Ilm.+8:8+Toinen+enkeli+puhalsi+torveensa.+Silloin+syöksyi+mereen+jokin,+mikä+oli+suuri+kuin+vuori+ja+liekehti+tulta.+Kolmannes+merestä+muuttui+vereksi8:12+Neljäs+enkeli+puhalsi+torveensa.+Silloin+kolmannes+auringosta,+kolmannes+kuusta+ja+kolmannes+tähdistä+sammui,+niin+että+ne+pimenivät+kolmanneksen.+Päivä+menetti+kolmanneksen+valostaan,+ja+samoin+synkkeniSiinä+ne+on,+ja+Uuden+Jerusalemin+koko+ja+muoto+on+pyramidi,+mitat+2308+Km+kanttiinsa.+Löytyy+Hes++48;16,17.
Milloin?
OK.
>>Rakkaat+vanhoillislestadiolaiset,+jotka+olette+menneet+siihen+harhaan,+että+korvakorut+olisi+nyt+ok,+niin+asia+ei+ole+näin.+Emmehän+me+halua+mukautua+maailman+menoon?**+Eli,+”emme+me”??+Ettekö+te?Miksi+Raamattu+taas+puhuu+toista,+kopioin+oman+vastukseni+palstalta;+Kesitas4.11.2012+12:17Paklaaminen+ei+ole+kaunistamista,+siinä+olet+oikeassa,+mutta+miksi+VL+aina+kokee+kaiken+äärimmäisenä.+Ehostus+on+kaunistautumista.Korut+ovat+luonnollista+kaunistautumista,+sillä+Jumala+sanoo+-+minun+on+kaikki+kullat+ja+hopeat.Joten+Jumalan+omaisuutta+on+hyvä+näyttää+sekä+kirkastaa.Miehen+korvakoruja+on+ymmärrä,+sillä+miehestä+ei+ole+sanottu+samaa+kun+naisesta,+kaunistautua+puolison+edessä.Mutta+sormukset+ja+kaulakorut+sopivat+ja+ne+korottavat+Jumalan+materiaalin+omistuksen+hyväksyntää.Mutta+sanot,+että+ne+sotketaan+keskenään??+Miten+sotketaan,+mihin+vertaat?Etkö+hyväksy+Jumalan+ohjeita,+(+Hes+16+)11+Minä+kaunistin+sinut+koruilla+ja+sinun+ranteesi+kultarenkailla+ja+kiedoin+kaulaasi+kultaiset+ketjut.12+Minä+kiinnitin+nenääsi+kultarenkaan,+ripustin+korut+sinun+korviisi+ja+laskin+hiuksillesi+kimaltavan+otsarivan.13+Sinä+koristauduit+kullalla+ja+hopealla,+sinun+vaatteesi+olivat+hienointa+pellavaa+ja+kallista,+kirjailtua+kangasta.+Ruoaksesi+sait+parhainta+vehnäleipää,+hunajaa+ja+oliiviöljyä.+Niin+sinusta+kehkeytyi+ihanan+kaunis+nainen,+kuninkaille+olisit+kelvannut.Siis,+kuka+koristi?+Se+oli+Jumala.Kes.Miksi+taistella+Jumalan+sanaa+vastaan,+ja+ihmetyttää+se,+että+VL+nuoret+naiset+laittavat+aina+hiuksensa+nutturalle,+jotta+kovat+näkyvät,+joka+kuulemma+kertoo,+ei+ole+korviksi+ja+on+oikein+uskomassa.Näin+minulle+sanoi+tuttu+nuori+VL+äiti?Onneksi+on+netti,+siellä+on+Jumalan+sanaa;+Nainen+kaunistukoot+miehensä+edessä.Ihminen+on+erikoinen,+”tekee+selväksi+ihmis-+sääntöjä”+joka+on+Raamatun+vastainen.Ei+ole+kumma+kun+Kerho+hajoaa.+Enää+ei+ihmistä+pysty+”kusettamaan+puhujien+toimesta”+Raamattu+löytyy+netistä.Korujen+pois+käskeminen,+on+vankien+olemus,+ei+Jeesuksessa+Vapaan+ihmisen.Jos+ei+korut+ole+tarpeen,+ei+ole+Wessa+paperikaan,+valtaosa+maailman+ihmisistä+hoitaa+anuksen+putsaamisen+aivan+muulla+tavalla.
Mitä+Sinä+”luulet”+saavuttavasi+puskista+huutamalla+meikäläiselle,+kommentoimatta+kirjoitustani.Minä+ole+sinun+katrkeruutesi+fokus?Mieti+vähän.+Minun+tarkoitus+on+tuoda+evankeliumia,+ja+kirkastaa+Kristusta+tälläkin+palstalla.Pohjana+minulla+on+juuri+Kerhon+puhujien+käyttäytyminen.+Asia,+mikä+on+nyt+yleisestä+omien+panostuksesta+vähentynyt,+on+vilkuttelun+vastaaminen,+-+Kaikki+synnit+on+anteeksi+annettu-+Jeesuksen+veressä+ja+nimessä.+Asiaa+toistetaan+niin+kaunan,+että+lopuksi+Jeesuksen+nimestäkin+keritään+mainita+vain+loppu,+”suksen”.+Olen+tänä+satoja+kertoja+itse+kuullut.Toinen+asia,+miten+hän,+joka+synnit+antaa+anteeksi+(sitähän+ei+Raamatussa+ole+ihmisen+toimesta)+on+varmistunut+vilkuttelijan+viattomuus,+katuminen+ja+aiheuttamansa+synnin+korvaaminen.Olin+kerran+tämä+esille+saarnassani+ja+muutama+kuukausi+aiemmin+seurakuntaan+liittynyt+etsivä+Vl+huudahti;+-+Ei+siitä+saa+seuroissa+puhua?Niin+syvällä+se+salaus+on.Ivailu+on+eri+asia,+tämä+on+opetusta.Siinä+olet+oikeassa;+>>+Seuraavissa+Raamatun+jakeissa+kerrotaan+preesensissä,+miten+ihminen+saa+synnit+anteeksi.+Anteeksiantamusta+tarvitaan+päivittäin.+**+Juuri+näin+opetan.+Siksi+ne+voidaan+saada+kotona+ja+matkalla,+ja+siksi+juuri+Jeesus+on+aina+käytettävissä,+Hän+on+ainut+joka+synnit+on+sovittanut,+ja+antaa+ne+anteeksi+HÄNEEN+USKOVALLE.Asia+ei+tarvitse+trokareita.Miten+Sinä+hoidat+asian,+jos+joudut+Itä+Tiibetiin+vuodeksi?+Voitko+vastata.Riittäkö+Sinulle+se,+mikä+kopioit;+>>Mutta+jos+me+valkeudessa+vaellamme,+niinkuin+hän+on+valkeudessa,+niin+meillä+on+yhteys+keskenämme,+ja+Jeesuksen+Kristuksen,+hänen+Poikansa,+veri+puhdistaa+meidät+kaikesta+synnistä.>>Ap.+t.+13:38+Olkoon+siis+teille+tiettävä,+miehet+ja+veljet,+että+hänen+kauttansa+julistetaan+teille+syntien+anteeksiantamus**+Tämä+taas+todistaa+sitä,+että+pitää+saarnata+syntien+anteeksi+antaumusta,+ei+antamista.Näin+minä+uskon+ja+opetan,+viikosta+viikkoon.
1+Tim1+Tämä+sana+on+varma:+joka+pyrkii+seurakunnan+kaitsijan+virkaan,+tahtoo+jaloon+työhön.2+Seurakunnan+kaitsijan+tulee+olla+moitteeton,+yhden+vaimon+mies,+raitis,+harkitseva,+rauhallinen,+vieraanvarainen+ja+taitava+opettamaan,+3+ei+juomiseen+taipuvainen,+ei+väkivaltainen+eikä+rahanahne,+vaan+lempeä+ja+sopuisa4.+Hänen+on+pidettävä+hyvää+huolta+perheestään,+kasvatettava+lapsensa+tottelevaisiksi+ja+saavutettava+kaikkien+kunnioitusSelvää+tekstiä.Kuitenkin+konteksti+tulee+ottaa+huomioon.Tulee+kuitenkin+ottaa+huomioon,+ettei+Paavali+välttämättä+ollut+kirjeen+kirjoittaja.+Teksti,+sekä+kirjeen+asetteulu+puhuu+Paavalia+vastaan,+vaikka+Pave+oli+Hänen+työkaverinsa+ja+tuntuisi+luonnolliselta,+että+Hän+ohjaisi+nuorta+poikaa+pastorin+virassa,+mutta+ja+mutta.Paavali+aloitti+aina+kirjeensä;+Kolossalaiskirje:++1:1+Paavali,+Jumalan+tahdosta+Kristuksen+Jeesuksen+apostoli,+ja+veli+Timoteus…mainitsemalla+kuka+Hän+on,,+mutta+Timoteus+kirjeestä+se+uupuu.+Mielenkiintoista+on+se,+että+Kolossalaiskirjeessä+Timoteus+on+vielä+Paavalin+matkassa.Useat+uskontutkijat+ovat+sitä+mieltä,+ettei+Paavali+kirjoittanut+tätä+kirjettä.+Minulle+sillä+ei+ole+suurempaa+merkitystä.Oli+kirjoittaja+kuka+hyvänsä,+niin+sanoma+on+relevantti.+Nuoren+pajan+oli+hyvä+saada+Raamait.1+Tämä+sana+on+varma:+joka+pyrkii+seurakunnan+kaitsijan+virkaan,+tahtoo+jaloon+työhön.Jos+kirjoittaja+olisi+Paavali,+joka+oli+hommaamassa+ilmeisesti+Efesossa,+ei+Hänen+olisi+tarvinnut+kirjettä+tuossa+Hengessä+kirjoittaa,+koska+Hän+oli+itse+valinnut+Hänet.+Näin+pastoraalisuudesta+voisi+odottaa+erilaista.Mutta.+Kirjeestähän+oli+kysymys,+ja+ajatellaan+sen+selittämistä.1.+Jakeessa+kirjoittaja+sanoo,+että+työ+on+JALOA.+Virka+ei+ole+johtaja,+vaan+kaitsija,+perään+katsoja,+sekä+opettaja.2+Jakeessa+on+enemmän+asiaa;2+Seurakunnan+kaitsijan+tulee+olla+moitteeton,+yhden+vaimon+mies,+raitis,+harkitseva,+rauhallinen,+vieraanvarainen+ja+taitava+opettamaan,+3+ei+juomiseen+taipuvainen,+ei+väkivaltainen+eikä+rahanahne,+vaan+lempeä+ja+sopuisaOn+luonnollista,+että+pastorin+tulee+olla+moitteeton,+(ei+hintti,+yms)+eikä+pidä+useampia+vaimoja,+Hengellisesti+raitis,+(viinaraittiudesta+kerrotaan+erikseen+3+jakeessa)+harkitsevan+rauhallinen+(ei+kiihkomielinen)+vieraanvarainen,+(ei+eksklusiivinen),++ja+taitava,+tietävä+opettamaan+(valmistelee+saarnansa+tarkoin).+3+Jakeessa+kerrotaan,+ettei+ole+ryyppymiehiä,+mutta+viiniä+ei+kielletä.+Hän+ei+saa+olla+väkivaltainen,+liiallinen+kurittaja,+eikä+tappelija.+Sitten+suuri+sana,+Hän+ei+saa+ihannoida+rahaa+eikä+omaisuutta.+Tässä+on+monella+suuri+taakka,+jos+on+opettaja.+Rahan+saaminen+omaan+taskuun,+ei+ole+opettajan+roolinn+sopiva.+Hänen+tulee+olla+fiksu,+lempeä+ja+sovitteleva.4.+Jakeessa+tunnistaa,+ettei+Timoteus+ollut+koin+tuttu+kirjoittajalle,+sillä+Hän+oli+nuori,+eikä+naimisissa.+Hänen+on+pidettävä+hyvää+huolta+perheestään,+kasvatettava+lapsensa+tottelevaisiksi+ja+saavutettava+kaikkien+kunnioitusNäin+minä+näen+tuon+asian,+ja+siihen+kirjoituksen+valossa+en+halua+ottaa+kantaa,+olisnko+minä+malliesimerkki,+mutta+Jeesus+itse+on+sanonut;+-+Sellaisena+kun+olet,+Herrassa.
Hyvä+kirjoitus,+mutta+missään+ei+todeta,+että+uskovaisten+porukka+on+pieni.
Mihin+te+uskotte??